Hakutulokset

  1. Hansu86

    neuvolan ilmotustaululla

    eei ,se oli joku valmiiks kaikki saava yhellä sanalla..
  2. Hansu86

    neuvolan ilmotustaululla

    auttakaa joku kun kerran neuvolan ilmotustaululla pisti silmään juttu jonka otsikkona oli ASUUKO PERHEESSÄSI ..en muista sanaa,mutta viittaa nuoreen joka saa kaiken valmiina ja vanhemmat tekevät hänen puolestaan kaiken,eikä "vaadi" itsenäisyyttää mihinkään. haluisin niin löytää jostain sen jutun...
  3. Hansu86

    käy surku jo nyt poikaa (tuli mieleen tosta yhestä päiväkoti-synttäri ketjusta)

    tottakai voi viedä!oon töissä ryhmässä jossa muutama allerginen ja yhdellä paljon erilaisia ja vanhemmat ovat saaneet ilman muuta tuoda hänelle kaappiin omat herkut
  4. Hansu86

    voiko tartuttaa

    vesirokkoa henkilö b. eli jos perhe jossa 3 lasta lapsi a:lla on vesirokko, niin jos on tekemisissä lapsi b.een kanssa voiko hän tartuttaa vesirokon?
  5. Hansu86

    onkelma ! millaiset liivit puen tälläisen topin alle...

    mä laittaisin niskalenkki=)
  6. Hansu86

    Tuosta kummiketjusta tuli mieleeni että onko joku pettynyt

    Ajatteleppa asiaa niin että sinä olet jo ihana täti lapselle ja olet kertomasi mukaan paljon läsnä, joten ehkäpä he halusivat myös siskosi olevan lastensa elämässä enemmän. minäkin "valitsin" ei läheisemmän veljen=)veli se on kuitenkin ja lapsia tulee varmasti lisää.Älä ota niin vakavasti ja...
  7. Hansu86

    Huomenna se sitten alkaa, päivähoito

    Hyvin se menee!tuon ikäisen on kokemukseni mukaan yleensä "helpompi" aloittaa kuin vanhemman. Kestovaippoihin suhtaudutaan jokapaikassa vähän eritavalla,mutta kysymällä selviää=)olen siis itse lastenhoitaja.
  8. Hansu86

    IKEA haarukoita

    myydään muistaakseni myös pelkkiä haarukka nippuja jne..
  9. Hansu86

    nyt mä kysyn

    i dont care..:D
  10. Hansu86

    nyt mä kysyn

    KIITOS SINULLE :flower:
  11. Hansu86

    nyt mä kysyn

    AI SAMA OHJE MUT JÄTTÄÄ SEN VAAN KYLMÄSTI POIS?
  12. Hansu86

    nyt mä kysyn

    että voiko mustikkapiirakkaa sitten tehä ilman leivinjauhetta?
  13. Hansu86

    voiko tehä

    no voihan..ei ,millää jaksas kipasta kauppaa:D
  14. Hansu86

    Puuhamaa ja ruoka

    me syötiin siellä buffetissa ja ikinä en oo niin huonossa paikassa syönyt!ruokaa oli peestä ja kylmää,en tosiaan suosittele,hinnatki oli viel älyttömät
  15. Hansu86

    voiko tehä

    mustikkapiirakkaa ilman margariinia?
  16. Hansu86

    auttakaa mua löytämään

    jonkun jo tekemä näyttösuunnitelma perhepäivähoitajan ammattitutkinnon osasta kasvatustietoisuus,kasvatuskumppanuus ja yhteistyötaidot. mun pitäis tehä se ja tarttis vähän malllia et tietäs miten alottaa.
  17. Hansu86

    auttakaas,voiko...

    siis häh,eli millä ohjeella sen teen? alkuperänen ohje oli et 50g voita,paketti tomusokeria ja rkl kaakao jauhetta (suunnilleen noin oli
  18. Hansu86

    auttakaas,voiko...

    siis nestemäinen väri kyseessä

Yhteistyössä