Hakutulokset

  1. R

    Economy 100, riittääkö budjetti?

    Jaa-a, mites toi täyttösora, salaojat, routaeristeet yms. Sanoisin ihan kylmiltään että siihen uppoaa sellaiset 15 000? ainakin. Meillä meni pelkkään soraan ja kaivinkonemiehen palkkioihin 12000?... Tuohon sinun budjettiin ei ole ollenkaan laskettu maatöiden osuutta.
  2. R

    APUA! TÄITÄ!!!!

    Tack!
  3. R

    APUA! TÄITÄ!!!!

    No ei tuossa puhuta saunasta mitään...
  4. R

    APUA! TÄITÄ!!!!

    No nyt niitä on sitten meilläkin! Likan hiuksista bongasin saivareita :x Kaikki mitkä mahtuu koneeseen, pesen, mutta mites noi täkit, koristetyynyt ja päiväpeitot??? Kuoleeko täit kuumassa saunassa ja kauanko niitä täytyy siellä pitää?
  5. R

    Paljonko maksoitte hääkakustanne ja millainen se oli?

    Ei mitään hajua hinnasta, kuului pitopalvelun antimiin. Oli 4 kerroksinen mansikkakakku ja sitä jäi puolen täytekakun verran meille seuraavana päivänä syötäväksi. Vieraita n. 90. tai voihan olla että niitä kerroskakkuja oli useampikin, mistä mie tiijän... :laugh:
  6. R

    Voiko valohoitoa antaa raskaana olevalle?

    Joo niin mullakin, 20 sekunnista 2 minuuttiin kerralla, kolme kertaa viikossa. Ehkä olet saanut UVB- valoa? Se ei rusketa niin tehokkaasti.
  7. R

    Voiko valohoitoa antaa raskaana olevalle?

    Väärin väärin! Valohoito ruskettaa (varsinkin UVA) ja meilläkin hoito- ohjeissa sanotaan, että rajoja ei suositella. Kasvot voi peittää pyyhkeellä jos haluaa, mutta enhän mä nyt naamaa kalpoiseksi halunnut jättää, joten meikit pois ja valoon!
  8. R

    Voiko valohoitoa antaa raskaana olevalle?

    No mulla oli ainakin sellainen suihkukaapin näköinen ja kokoinen hökötys, jossa oli sisäpuolella koko ympärysmitan lattiasta kattoon loisteputket. Eka annos on luultavasti vain parikymmentä sekuntia ja maksimissaankin vain muutaman minuutin. Mä rusketuin ihan kivasti, viimeksi keväällä kävin...
  9. R

    Voiko valohoitoa antaa raskaana olevalle?

    Niin ja valohoitoa annetaan mieluiten koko vartalolle, vaatteet pois- tyyliin. Ei tule ikäviä rajoja ja rajakohdat palaa herkästi..
  10. R

    Voiko valohoitoa antaa raskaana olevalle?

    Mä olen käynyt valohoidossa useastikin. En tosin raskausaikana (ei ollut tarvetta).
  11. R

    Voiko valohoitoa antaa raskaana olevalle?

    Voi. Voithan sä olla auringossakin raskaana... ja saunoa. Ainut vaan että mahanahka voi palaa helpommin jos maha kovin pingottaa, mutta käsittääkseni sulla ei ole vielä raskausmahaa?
  12. R

    Päivän päätteen piristys *vanha juttu, mutta ette oo kuullu*

    Meillä töissä ensiavussa tapahtunutta. Vanha (puolisokea ja umpikuurokin) muori soitti hoitajakelloa ja pyysi päästä pissalle. Hoitaja auttoi muorin portatiiville ja odotteli että saa asiansa tehtyä. Muori alkoi siinä pöntöllä istuessaan nuuhkia ilmaa ja tiedusteli innostuneena: "Onkos...
  13. R

    Hääpäivä unohtui!

    Juu, oli tosi noloa kun mä paskasissa vaatteissa haravan kanssa menin terassille taukojuomalle, niin mies vetäisee ässän hihasta... :snotty:
  14. R

    LÄLLÄLLÄLLÄLIERU!!

    ???? Meni vissiin väärään ketjuun?
  15. R

    Uskaltaisko ottaa asuntolainaa?

    Uskaltaisin. Tuo ei ole laina eikä mikään, tulonne kuitenkin kohtuulliset ja tilanne on väliaikainen (opiskelu siis). Meillä on lainaa 190 000? ja nettotulot n. 3800- 4000? ja vielä kaksi autoa. Ja hyvin pärjätään.
  16. R

    LÄLLÄLLÄLLÄLIERU!!

    Ei meilläkään, mutta ehkä parin kolmen viikon päästä jo jonkin asteista viherrystä on... :D
  17. R

    Hääpäivä unohtui!

    Mä unohdin siis tänään aivan täysin, että meillä on hääpäivä... :ashamed: :snotty: Mies sentään muisti, antoi pienen lahjan ja keitteli jätskikahvit... Apua, noloa... Täytyy viikonloppuna hyvitellä, vähän hierontaa ja hyvään ravintolaan syömään vaikka. Tai sitten tee itse jotain...
  18. R

    LÄLLÄLLÄLLÄLIERU!!

    Meillepä tulee huomenna pihamullat! Nyt on jo pihalampi kaivettu ja puutarhavalotkin saatu. Lampi odottaa vielä täyttämistään ja ihania perennoja ympärilleen, paaaaljon perennoja :p *hykertelee täällä aivan innoissaan* :D :p :D :p
  19. R

    G: Mikä on mielestäsi maksimikilometrimäärä työmatkaa?

    Mulla tälllä hetkellä 20km per suunta ja mietin että maksimi mulla olisi 40km per suunta.
  20. R

    Onko muut omakotitaloasujat koskaan aivan pa?

    Joskus tulee tunne, että PA- raja lähenee, jos yhdessä kuussa sattuu esim. reilu 700? ylimääräisiä menoja.... Nyt kun menee myös paljon rahaa pihan laittoonkin, niin ei sitä säästöönkään jää pahan päivän varalle. hengissä silti :D

Yhteistyössä