Hakutulokset

  1. S

    uskaltaako alapään karvojen ajoon käyttää venus rasaveraa?

    moikka uskaltaako käyttää kyseistä mömmöä?
  2. S

    miten sattuuko jos poistaa alapään karvat höylällä????

    moiks sattuuko jos höylällä poistaa karvat kyseisetä paikasta? ja kannattaako käyttää ihan uutta vai käytettyä höylää? ja tarvitaanko ajoon muuta? kkitos vastauksistanne
  3. S

    peppuseksi ekakerta

    moi vaan hei kun me minun kihlattuni kanssa harrastimme pöhnä päiden ja tuli verta ja oli kipee niin sattuuko myös toinenkin kerta?
  4. S

    HML: Kavereita 6v pojalle?

    moi hei mun sisko asuu hämennlinnassa sillä on kouluikänen poika joku 7 vai 8 laita sille meilii flerry@suomi24.fi
  5. S

    äitejä harjavalta-pori

    moiks oon 24. äiti poika on päiväkodissa päivät minä käyn töissä mutta hakisin uusii ystävii itselleni mese osoite ja sähköposti s.laakso1982@luukku.com
  6. S

    Äitejä Satakunnasta!!!

    täällä olis 24v. äiti harjavallasta 3v. poika
  7. S

    miten saan lopetettua pojalta yösyömisen

    apua auttakaa mua ja kertokaa mulla on 3v. 1kk hän syö yöllä vielä nokka mukista jugurttia mitä teen? terveyden hoitaja sanoi pitäisi lopettaa neuvokaa minua
  8. S

    minulla on myös lievästi kehitys vammanen poika

    hei kaikki jonka lapsella on kehitys vamma tai käy puheterapiassa niin kirjoittakaa mulle sähkö postia s.laakso1982@luukku.com haluun kuulla teidän kokomuksianne.
  9. S

    löytyykö muita joka kerää pulloista rahaa lapselleen?

    moi löytyykö suomesta toista sellasta paria joka kerää lapselleen pulloista rahaa ja pistää pankkiin olisi kiva tietää. jos on niin laita mulle ittestäs viestiä.
  10. S

    vm 82, onko muita?

    moi minä myös olen vn 82 poikani on 26/02 mun mese on s.laakso1982@luukku.com
  11. S

    mese kavereita

    täällä olisi 23v. koti äiti jolla kohta 3v. poika kaipaisi mese seuraa s.laakso1982@luukku.com kiitos mulla on jo niin paljon kavereita että ei kannata enään lähettää
  12. S

    meili kamuja

    moikka kirjoitelkaa 23v. äidille postia osoitteeseen s.laakso1982@luukku.com
  13. S

    2000 ja 2002 vuonna syntyneiden äitejä

    moikka mun poikani on syntynyt 2002 ja täyttää kohta 3v. kirjoitelkaa kaikki mulle jotka haluatte kirjoitella s.laakso1982@luukku.com
  14. S

    vieläkö joku kirjoittaa etanapostilla?

    moikka vaan minullekin voi etana postia laittaa osoitteeseen sari laakso vuoksentie 3c 29200 harjavalta
  15. S

    satakunnasta

    huhuu onko ketään äitiä satakunnanalueelta?
  16. S

    kaikki yh huoltajat laittakaa postia

    moi kaikki olen 23v. yh huoltaja ja mulla on poika joka on kohta 3v kirjoitelkaa mulle!! annan sähkö posti osoitteen heti jos joku tykkää mulle kirjoittaaa
  17. S

    paikkakunta gallup

    minä olen harjavallasta satakunnan alueelta kaikki äidit kirjoitelkaa minulle.
  18. S

    mulle on melit tervetulleita

    moi vaan olen 23v.pienen pojan äiti poika on kohta 3v. asun satkunnan alueella :) :) :) olisi kiva saada postia uusilta kavereilta kirjoittele s.laakso1982@luukku.com
  19. S

    moikka kaipaisin meili kaveria

    moips kaipaisin mailailu kaveria joka olisi hyvä kirjoittelemaan.muutenkin olisi toisien äitien kanssa kiva mailailla. mailailkaa osoitteeseen s.laakso1982@luukku.com
  20. S

    Minkä nimisiä lapsia?

    markus tapio henrik

Yhteistyössä