Hakutulokset

  1. Ä

    Onko tää normaalia?

    Joo. Mulla on supistellut molemmissa tapauksissa viikolta 16 alkaen. Kakkosesta olin kyllä tuntevinani ne jo vielä aikaisemmin. Eikä ne mitään tehneet kohdunsuulla.
  2. Ä

    kumpaan menen?

    Kymmenen vuotta sitten olisin mennyt krav magaan, nyt suosiolla kuntonyrkkeilyyn. Nimim. Liian vanhana tatamilla temppuillut kipsikäsi
  3. Ä

    spooky??? Mitä meinaa?

    Aavemaista (Pelottavaa)
  4. Ä

    Jos sinun pitäisi olla vuodepotilaana, miten miehesi toimisi..

    No joo, jäisi se. Onhan se jäänyt töistäkin pois, kun olen ollut kipeä. Sitten se joutuisi vielä vahtimaan minuakin, kun en yleensä viihdy petipotilaana kovin hyvin.
  5. Ä

    Mä en haluu, en sitten millään :(

    Ei auta asiaa, mutta helpottaa oloa kyllä.
  6. Ä

    Miten mies huomioi sinut?

    Sanoo joka ikinen päivä, että rakastaa ja että olen kaunis. Vaikka riideltäiskin ja olisin ihan seinästä revityn näköinen. Tuo suklaata, kun päätä särkee. On huomaavainen makkarissa. Ja vähän muuallakin. Tiskaa, vaikka inhoaa sitä yhtä paljon kuin minä. Antaa mun jurputtaa rauhassa...
  7. Ä

    kohta 2vee vaan nauraa ku komentaa..

    Meillä kohta kolme vee on jatkanut sitä jo kohta vuoden... Mutta jonkun verran menee perille, kun otan pojasta kiinni (hartioista esim.), laskeudun hänen eteensä tai otan syliin, toistan nimeä niin kauan, että suostuu katsomaan silmiin ja sitten kysyn: "Saako lautasen heittää lattialle?" Poika...
  8. Ä

    Onko leviksen 501 mallissa erikseen naisille ja miehille omat mallit?

    Ai jaa. Olis pitänyt säästää ne. Ja ei, mua ei voi sanoa trendien orjaksi. Ihan pihalla olen. Siksi kyselin. Mitkä hemmetin MissSixtyt...? :o :laugh:
  9. Ä

    Onko leviksen 501 mallissa erikseen naisille ja miehille omat mallit?

    Ei ollu ainakaan vuonna 1990, kun sellaisia pidin. (Vähänkö oon vanha) Onko ne taas muodissa vai? Häh?
  10. Ä

    Mistä saa leikki-työmaakypärän 3-vuotiaalle?

    Ainakin Toys 'r us myy niitä. Meidän Puuha-Petelle sellainen hankittiin syksyllä. Luulisi, että muutkin lelukaupat myy. Samalla poika sai myös työrukkaset ja suojalasit ja on kyllä ollut tavaroilla käyttöä. =)
  11. Ä

    Jotenkin säälittää ne naiset, jotka elävät ihan miehensä armoilla taloudellisesti.

    Mun vanha historian opettajani (mies) sanoi, että jo kivikaudella naiset osoitti olevansa viisaampia kuin miehet. Miehet lähtivät puukeihäiden ja kivikirveiden kanssa hankkimaan perheelle elantoa eli kaatamaan itseään parikymmentä kertaa isompaa mammuttia. Naiset taas jäivät kotiluolan lämpimään...
  12. Ä

    Varmaan ollut jo täällä kommentoitavana--Kaneliherkkuja säännöstellen lapsille

    Jaha. Varmaan se aiheuttaa ylivilkkautta ja kilipäisyyttä. Kuopus veti tänään piparkakkutaikinaa varmaan puoli kiloa, kun selkäni käänsin. Vaikka saattaahan se johtua siitä sokeristakin, että riehuu kui heikkopäinen...
  13. Ä

    Uskotko juoruihin/juoruatko

    Tiedä sitten miten juoruaminen määritellään, mutta mua ei juurikaan kiinnosta toisten, varsinkaan vieraiden ihmisten asiat. Välinpitämätön en ole, mutta mitä helkuttia varten minun pitäsi tietää, paljonko joku mukajulkkis tai naapuri on viime vuonna tienannut? Tai, että onko työkaverin naapuri...
  14. Ä

    jos syön normaalin kokoisen laatikon (400g) maksalaatikkoa

    Minä en usko. Eihän siinä ole maksaa varmaan kuin muutama kymmenen grammaa? Jos ei sitä nyt joka päivä vedä, niin ei luulis vaikuttavan. Onko nälkä vai? ;)
  15. Ä

    seksihoroskooppi!

    Ee-ei. Ihan. Ne käsiraudat on yleensä mulla, vaikka skorppari olenkin. Mutta ei nyt niuhoteta.
  16. Ä

    Lahjaleivonnainen

    Briosseja, suklaakakun tai sitten tekisin tryffeleitä, jos se lasketaan leipomiseksi.
  17. Ä

    Onko lapsellasi jokin pakko saada-lahjatoive, mitä ei kuitenkaan tule saamaan?

    Meidän typy intti viime jouluna, että haluaa vaihtaa autoa. Kuulemma keltaiseen Audiin. Ei ole myöskään näkynyt. Meneeköhän siltä usko jouluun, kun jää nyt se ämpärikin saamatta?
  18. Ä

    Nintendo Wii, pelaako sillä kukaan aikuinen? Vai onko vain lasten konsoli?

    :wave: Se on MUN! Lapset saa pelata sillä, jos ovat kiltisti. (Olen 32 v. Siis aikuinen, kai)
  19. Ä

    G: teetkö kaikki jouluruuat itse?

    Höh. No, en. Ainakaan ihan alusta loppuun. Mutta pottulooran nyt ainakin.
  20. Ä

    Joululahjojen avaamisesta

    Mun kotona avataan kanssa paketti kerrallaan. Se on kivaa. Tosin kun paikalla ollaan me sisarukset lapsineen, niin hommassa menee aika kauan. Miehen kotona vaan jaetaan paketit ja jokainen repii ne sitten auki, omissa oloissaan. Ihan tylsää. Jos ollaan omassa kotona, niin myös meillä avataan...

Yhteistyössä