Hakutulokset

  1. N

    Varkauden äidit ja odottajat

    löytyisikö varkauden suunnalta korkeintaan yhden pienen lapsen äitiä jolla olisi mahdollisuus alkaa yksityiseksi perhepäivähoitajaksi kolmelle lapsellemme?jos kiinnostusta on tai tiedätte jonkun jolla paikkoja vapaana soittakaa minulle:0505002142 hoidolla olisi kiire ja jos mukava perhe löytyy...
  2. N

    liikunnan yhteys synnytykseen

    En tiedä onko tuossa perää. Toiset liikuntamuodot taas löystyttävät lantionpohjanlihaksia(hypyt). Enemmänkin luulisi auttavan palautumisesa synnytyksen jälkeen jos on fysisesti hyvässä kunnossa. ;)
  3. N

    Aina väsynyt lapsi

    Ystäväni pyysi kyselemään onko muilla vastaavanlaista ongelmaa. Poika on nyt 1v. 2kk ja on aina väsyneen oloinen. Aamulla kun herää seitsemän korvilla vaikuttaa poika heti jo uudestaan väsyneeltä ja päiväunille meneekin aamupäivästä ja nukkuu tunnin puolitoista. Tämän jälkeen hetken pirtee ja...
  4. N

    Nettikauppoja odottaville äideille ja lastentarvikkeita?

    Täältä löytyy suomalaisia lastenkalusteita www.seimi.fi
  5. N

    Oulu

    Moi! Olen 22v ja tyttö 3v. nippe11@netti.fi
  6. N

    Kokemuksia harkkahousuista...

    Itse tilasin pakkauksen, jossa oli kahdet ja maksoi 14.90 + postimaksu. Ja hyvät ovat olleet! Eikä musta kalliit...
  7. N

    ystävällä masennus

    Kuinka voisin auttaa ystävääni, jolla on synnytyksen jälkeinen masennus? Tunnen niin avuttomaksi kun en oikein tiedä kuinka tukea.
  8. N

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Niittyvilla. Aikalailla erikoinen nimi... :\|
  9. N

    Pissatulehdus

    Meidän pojalla oli pissatulehdus kahden viikon ikäisenä ja oltiin viikko sairaalassa antibiootteja saamassa ja nyt meillä on estolääkitys ollut kaksi kuukautta. 15. päivä kävimme varjoainekuvauksissa ja nyt vain odottelemme tuloksia ja toivomme parasta eli että ei olisi takaisin virtausta...
  10. N

    Tampereen mammat pinoutukaa

    täällä etsitään etelä-tampereelta leikki/ulkoilu ynm puuhasteluun seuraa!! olen 24v ja tyttö 2v,kirjoitellaan! kisumisut2@luukku.com
  11. N

    nivustyrästä...

    Meidän poika oli 1v8kk, kun hänelle tehtiin nivustyräleikkaus. Päivällä leikattiin, sitten oltiin yksi yö sairaalassa. Leikkaus meni ihan hyvin. Minua yllätti se, että kuinka kauan nukutuksesta "toipuminen" kestää. Tuntui, että poika vain nukkuu ja nukkuu... Eli odottele sitten ihan rauhassa ja...
  12. N

    kännisen miehen käytös

    taas se sitten tapahtui,turpiin tuli...päästiin miehen kaa viihteelle kun vuoteen ei olla päästy kahestaan.ja joka kerta sama juttu,mieheni juo liikaa ja menettää itsehillintänsä täysin.alkuilta meni kotosalla ihan kivasti mutta kun päästiin baariin alkoi taas mieheni mielikuvitus...
  13. N

    sopiva hinta lahjalle?

    mikä on mielestänne sopiva hinta synttärilahjalle? siis lapsen kavereiden lahjalle? ajattelisin lähinnä noita ihan pieniä eli 1-3 vuotiaita kavereita, mutta mielipiteitä otan toki vastaan muunkin ikäisten lahjoista.

Yhteistyössä