Hakutulokset

  1. L

    mitä voisi ostaa vauvalle?

    =) :heart: rakas ystäväni sai eilen tyttövauvan, olen menossa tänään kaupunkiin niin mikä olis hyvä lahja pikkuselle ja äitille? :heart:
  2. L

    minkä kokoinen on lasten peitto?

    ja tietäiskö kukaan missä olis netissä myytävänä kivoja lastenhuoneen verhoja. anttilassa ja elloksella ja hobbyhallissa ei ollut
  3. L

    minkä kokoinen on lasten peitto?

    siis vauva peitosta isompi. semmonen mikä yleensä on semmosella joka nukkuu jatkettavassa. tilailen tässä pussilakanoita enkä osaa ottaa oikeaa kokoa
  4. L

    lapset ekaa kertaa yötä omassa huoneessaan

    2,5 v ja 1,5v kumpikin siis samassa huoneessa jatkettavat vierekkäin. ensimmäistä kertaa nukkuvat noin, tähän asti ovat nukkuneet meidän kanssa samassa sängyssä. nukutus meni ihmeen hyvin, ensin 1,5v huuti tunnin. noin 50 kertaa jouduin viemään sen takasin sänkyyn ja loppujen lopuksi istuin...
  5. L

    miten opetan lapset nukkumaan omassa huoneessa?

    kiitos paljon vastauksista!!! olisiko lisää vinkkejä ja ohjeita?
  6. L

    miten opetan lapset nukkumaan omassa huoneessa?

    eli kyseessä on lapset 2,5 v ja 1,5v ja samassa huoneessa ovat meidän kanssa ja samassa sängyssä tähän asti nukkuneet. ja nyt sitten sain tarpeekseni kun lapset ovat jo aika isoja joten siirsin heidän sängyt toiseen huoneeseen. heillä siis yhteinen huone. entäs nyt, nukutan ne sinne mitäs...
  7. L

    oletko pelastanut eläimen?

    olen montakin. :heart:
  8. L

    joskus vaan tuntuu että

    olen ihan turha ja aivan turhaan tässä maailmassa :\|
  9. L

    kun jää aivan yksin

    hei. minulla on kolem hyvää ystävää joiden kanssa olen päivittäin jollain tavalla tekemisissä. ketään muuta minulla ei ole ( tai on mies ja lapset) nyt kuitenkin yksi muuttaa jonnekkin helsingin lähelle, toinen jyväskylään ja kolmas jonnekkin muualle kauas minusta.minä jään yksin.nämä ihmiset...
  10. L

    onko jossainpäin ukkosta??

    missä?
  11. L

    osaako kukaan teistä ohjailla uniaan?

    jep :wave: ainiin ja kirjoittappa googleen höyhensaaret
  12. L

    Ajatteletko, että ihmisiä on liikaa?

    ihmisiä ei koskaan ole liikaa
  13. L

    HESAN uusi tapaaminen toukokuulle- löytyykö osanottajia?

    Moi! Olisin kysellyt että kirjoitteletko kaikki jossain tietyssä "ryhmässä" täällä ja suunnittelette tapaamista vai onko tapaaminen avoin? Olipas hankalasti esitetty kysymys... Noh... jos vaan mukaan mahtuu voisin olla asiasta kiinnostunut. Milläs rv:lla olette?
  14. L

    HESAN uusi tapaaminen toukokuulle- löytyykö osanottajia?

    Moi! Olisin kysellyt että kirjoitteletko kaikki jossain tietyssä "ryhmässä" täällä ja suunnittelette tapaamista vai onko tapaaminen avoin? Olipas hankalasti esitetty kysymys... Noh... jos vaan mukaan mahtuu voisin olla asiasta kiinnostunut. Milläs rv:lla olette?
  15. L

    Onko liikkeellä muita juuri plussanneita?

    Niin ja esikoista odotellaan.
  16. L

    Onko liikkeellä muita juuri plussanneita?

    Plussasin 12.12.06. Nyt mä olen tosi kipeä. Ihan kuin flunssassa. Ruokakaan ei oikein maistu.
  17. L

    Paljon lainan marginaali?

    ja mikä on "sopiva" marginaali? tässä ensimmäistä asuntolainaa ollaan ottamassa.
  18. L

    Päiväkotiin syksyllä - äidin morkkis

    Moi vaan, kaikki työelämämään palaavavat äidit. Varmaan pitää pohtia tarkasti olisiko perhepäivähoito vai pk parempi paikka lapselle? Toki ratkaisun tekeminen vaatii monenlaisten asioiden miettimistä, koska molemmissa hoitopaikoissa on puolensa. Mielestäni 1-2 vuotias lapsi on vielä pieni...
  19. L

    saako mieheltä pyytää rahaa?

    VOI HYVÄNEN AIKA!!! En voi käsittää tuollaista ajattelutapaa, että rahat/tilit on omat!! Siis mun mielestä avo/aviopareilla on tottakai ja itestään selvyys että on yhteiset rahat!! Niin meillä ainakin, eikä siitä ole tarvinnut keskustella sekuntiakaan vaan se on itsestäänselvyys. Jo...

Yhteistyössä