Hakutulokset

  1. M

    Mua pelottaa ja jännittää

    Ohohoh, elämän myllerryksissä ollut palstalta pois jonkun aikaa ja kun palaa niin kuulee, että BV odottaa lasta :heart: Mutta itsellä alkoi naksuminen kylkiluiden alta pari päivää ennen synnytyksen käynnistymistä. Kätilön mukaan oli pienen pieni reikä sikiökalvoissa, josta tuo sitten johtui...
  2. M

    3,5-vuotiaan lohduttaminen surussa

    Kiitos vastauksistanne. Hautajaisista ollaan tässä jo monena päivänä puhuttu järjestellessä asioita. Äitini oli nuori ja piti olla elämänsä kunnossa. Tytön suru on vielä muuntuvaa luokkaa, välillä kyselee enempi ja välillä mietteet unohtuu leikkeihin.
  3. M

    3,5-vuotiaan lohduttaminen surussa

    Äitini menehtyi muutama yö sitten. Ollaan hoidettu asioita ja tietysti kerrottiin pienimmillekin. Oma tyttäreni hoksasi jollain tasolla eilen illalla mitä oli tapahtunut ja alkoi aivan lohduttoman itkun kaikkine kysymyksineen. Miten lohduttaa pientä, kun itsekin on aivan murtunut? Yhdessähän...
  4. M

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    Sotkeennun kans tähän pinoon :D Eli itse oon Porista 22v kahden tytön (~3,5v ja 2v2kk) kotiäiti. Saa laittaa yksäriä ken tahtoo. Mammalii; sopisiko torstai? Perjantai menee varmaan miten menee ja keskiviikkona menen vasta illalla :D
  5. M

    ***HELMIÄISET 2007***

    Moikka :wave: Pitkään aikaan en ole täällä puolella käynytkään :ashamed: Entinen UfaKuk siis olen. Viivi oli 3v neuvolassa 93cm ja 13kg. Vuoden ollut nyt täysin kuivana ja nyt oppi ajamaan pyörällään. Uhmaa on enemmän ja vähemmän molemmilla (siskonsa 2v1kk). Joskus on sellaisia päiviä kun...
  6. M

    kuinka monella toinen synnytys ollut nopeampi kuin ensimmäinen??

    Säännöllisistä supistuksista eka 7h50min ja toka 3h10min :heart: Muuten kyllä synnytys käynnistyi toisen kohdalla tunneissa reilusti aiemmin.
  7. M

    Paljonko painoarviot ultrassa ja sit syntymäpaino?

    Mulla arvio 39+4 2900g ja syntyi tuosta 3 tuntia myöhemmin 2865g painoisena :heart:
  8. M

    millanen rytmi teidän 3-vuotiailla on?

    Meillä 3v nukkuu yöunia keskimäärin 11h yössä. Päiväunia nukutaan vain satunnaisesti ja maksimissaan tunnin, muuten ei rauhoitu yöunille illalla. Tyttö nukahtaa iltaisin noin klo. 20 (riippuen päivistä 19.30-21 välillä) ja herää joka aamu 6.30-7 välillä. Jos meinaa illalla nukahtaa liian...
  9. M

    Äitejä 02 alueelta??

    Laitan kanssa yv:tä B)
  10. M

    Viimeisimmät lastenvaatelöytönne? (todellinen turhis)

    Viimeisimmät.. Hmm.. http://4.bp.blogspot.com/_nSMljWl5xtM/S-OOicIpgEI/AAAAAAAAAbQ/WNWS5wO8-HQ/s1600/DSCN2279.JPG esikoiselle http://3.bp.blogspot.com/_nSMljWl5xtM/S-j5bsb-2KI/AAAAAAAAAdY/kV6iF7M2Gqg/s1600/m.PNG molemmille lapsille omat (ja huutiksessa yksi, kun en ollut koosta varma)
  11. M

    Te, kellä on ollu raskauden aikana matala hb

    Itselläni on normaalisti hB 115-120, kuopusta odottaessa hemoglobiini laski raudasta huolimatta alimmillaan 80:neen. Mitään oireita ei ollut. Ehkä pienoista väsymystä, mutta kotona oli tuolloin 1v taaperokin. Rv38 terveydenhoitaja laittoi lähetteen polille, mutta mitään tutkimuksia ei ehditty...
  12. M

    G: Valintoja, valintoja...

    1. lähiö 2. Auto 3. Edam 4. tumma paahto MUOKS. kun kahvista kyse niin tavallinen :D 5. Kanaria 6. Salkkarit 7. Lauri Tähkä 8. kuiva siideri 9. sauvakävely 10. Icepeak
  13. M

    Voi kakka...eihän ne kirppikset olekaan tänään auki klo 18 saakka :(

    Ok. Tuo on tuunattavaksi menossa =) Voisin siitäkin ottaa kuvaa kun vielä täällä meillä on :whistle:
  14. M

    Missä sinulla meni lapsivedet?

    Ekasta olin juuri käynyt vessassa ja pytyltä noustessa holahti oikein kunnolla. Tokasta puhkaistiin kalvot salissa.
  15. M

    Pillereiden jälkeen raskautuneet GALLUP

    1. Kierrolla 15 tai 16. 2. En muista enää, siitä on kuitenkin aikaa. 3. 33-35+ päivää 4. En tehnyt mitään testejä. 5. Enkä huomannut ovisoireita (ennen kuin 2. lapsen jälkeen) 6. Jalat kattoon - jonka jälkeen kävi tärppi ;) Olin 17v kun jätettiin pillerit pois ja sitten 18v kun...
  16. M

    tyttövauvojen ristiäiskukat

    Kuopuksen ristiäisistä kukat http://www.aijaa.com/v.php?i=5751564.jpg kakku http://www.aijaa.com/v.php?i=5751570.jpg
  17. M

    uusi ketju tehty

    Gekkoliskolle ääni, tuo sammakko on vaan niin söpönen :heart:
  18. M

    Palstaprojekti Voittaja MARANOOKA

    Nalkuttava Talonmies saa ääneni :flower:
  19. M

    Missä te myytte ne lastenne pienet vaatteet?

    Mua voisi sitten kiinnostaa 98-100cm vaatteet, jos vinkkaat ;)
  20. M

    vuoden 2008 syntyneiden uusi pino

    Jokos teille on tullut perheenlisäystä? :) :heart:

Yhteistyössä