Hakutulokset

  1. M

    3,5-vuotiaan lohduttaminen surussa

    Äitini menehtyi muutama yö sitten. Ollaan hoidettu asioita ja tietysti kerrottiin pienimmillekin. Oma tyttäreni hoksasi jollain tasolla eilen illalla mitä oli tapahtunut ja alkoi aivan lohduttoman itkun kaikkine kysymyksineen. Miten lohduttaa pientä, kun itsekin on aivan murtunut? Yhdessähän...
  2. M

    1½-2-vuotiaan puhesta kysymys, muilla samaa?

    Meillä tyttö on nyt 1v9kk ja tuota puhetta on tullut seurattua enempi. Esikoinen puhui vuosikkaana jo kymmeniä sanoja ja 1½-vuotiaana kahden tai jopa kolmen sanan lauseita. Kuopus on reilusti hitaampi tämän(kin) asian suhteen. Nyt muutamien viikkojen aikana hän on oppinut paljon uusia...
  3. M

    G: Minkä ikäinen lapsi syö teillä vielä aamuin illoin (kaura)puuroa?

    Onko jotakin puuroa mitä ei suostu ollenkaan syömään? Meillä lapset 2v10kk ja 1v8kk syövät puurot, nyt on joulupäivinä hieman lipsuttu mutta noin pääsääntöisesti. Muroja ovat saaneet ikänsä aikana kotona vain paketillisen verran yhteensä. Esikoinen ei syö riisipuuroa ja ohrapuuroa ei voida...
  4. M

    Mitä erikoista lapsesi odottaa seuraavaksi? Mitä kivaa luvassa?

    Meidän 2v7kk tyttömme odottaa kovasti, että koska pikkusisko menee seuraavaksi hoitoon sillä äitee on luvannut viedä neidin ensimmäistä kertaa uimahalliin uimaan :) Kuvittelee menevänsä uimarannalle :D
  5. M

    Porilaisia äitejä?!

    Löytyisiköhän puistoilu-/kahvitteluseuraa? Itse olen pian 22 vuotias. Meillä on kaksi tytärtä 2v7kk ja 1v5kk.
  6. M

    Mistä ostatte lastenne syys-/talvijalkineet?

    Siinähän se kysymys tulikin :D
  7. M

    listatkaas taas BLOGI-PINO

    Omia ja lukemianne :) Käväisen sitten kurkkimassa. Omani on vielä alkutekijöissään..
  8. M

    Onko blogin aloittaminen vaikeaa?

    Mä oon muutenkin aika tumpelo koneen kanssa, niin miten noi kuvien lisäämiset sun muut, onnistuisiko aloittelevalta tumpelolta? Mikä voisi olla blogille vetävä nimi, kun aion laittaa juttua perhe-elämästä yleisesti, sisustuksesta, vaatteista, keräilykohteistani jne? Mitä blogeja itse...
  9. M

    Sinulla ei ole matoja :D

    Neljä matoa laitetaan eri purkkeihin. Yksi jossa on viinaa, toinen jossa on tupakan savua, yksi jossa on spermaa ja yksi jossa on multaa. Lopputulos: Mato, viinassa kuollut. Mato, savussa kuollut. Mato, spermassa kuollut ja mato, mullassa elossa. Mitä tästä opimme? Niin kauan...
  10. M

    Avain hukassa :(

    Tietokonepöydän laatikon avain nimittäin. Laatikossa laskut, jotka pitäisi maksaa. Jos olisit avain, minne menisit piiloon tai minne 2v piilottaisi sinut? En tiedä onko neiti saanut avainta käsiinsä, eilen katosi :|
  11. M

    Lapsen paino + konttaamaan oppiminen?

    Kertokaahan mulle minkä ikäisiä ja painoisia lapsenne on olleet, kun ovat oppineet konttaamaan? Mietin, että voisikohan näillä olla jotakin yhteyttä sillä esikoinen oppi konttaamaan 10kk iässä ja painoa 7,9kg kuopus oppi konttaamaan nyt 13½kk iässä ja painoa aikalai 8,0kg. Voiko tuo...
  12. M

    "Kuuve äiti me hevättiin jo"

    Näin huuteli aamulla 2v3kk vanha esikoinen, kun äiti ei heti jaksanut nousta ylös sängystä :ashamed: Itse nukkuu jo jatkettavassa ja sisko 1v1kk vielä pinnasängyssä. Sisko siis olisi pitänyt mennä heti nostamaan, onneksi jaksoivat odottaa sen 5 minuuttia :heart:
  13. M

    Aloittelevana Muumi-mukien keräilijänä

    tein tänään todellisen löydön kirpparilta! Täysin uusi Mymmeli-muki 5?! Tästä on hyvä aloittaa :D Mitenkäs muiden keräilyt on saanut alkunsa?
  14. M

    Laihdu lyömällä vetoa

    Uusin villitys pudottaa painoa on lyödä suorituksestaan vetoa netissä. Vedonlyönti sinänsä ei ole uutta, mutta se on, mihin rahat menevät. Isossa-Britanniassa uusin villitys laihduttaa on lyödä vetoa onnistumisestaan nettipalvelussa, jonne kerrotaan laihdutustavoite, laihdutusaika ja summa...
  15. M

    Mistä löytäisin

    jatkettavaan lastensänkyyn lyhyemmän mallin kuminauhalakanaa aluslakanaksi? Nettiputiikkeja, thx :D
  16. M

    Peppukiitäjien vanhemmat! Kysymys..

    Kuopuksemme oppi noin 2kk sitten ryömimään ja pian sen jälkeen alkoi liikkua istualtaan eteenpäin. Aloin tässä miettiä kun ikää on jo 1v1kk, että alkaakohan tuo ollenkaan kontata? Mitenkäs tuo kävelemään oppiminen? Osaa toisinaan mennä istualtaan mahalleen ja yrittää nousta ylöspäin, mutta...
  17. M

    Minkä ikäisenä lapsenne oppinut päiväkuivaksi?

    Meillä esikoinen 2v3kk ollut nyt päälle viikon päiväkuivana ja ilman vaippaa siis. Saldona yksi kakkavahinko kunnei ehtinyt ajoissa vessaan, "palkkioksi" ostin eilen uuden uimapuvun :)
  18. M

    kertokaa mielipiteenne LASTEMME NIMISTÄ :)

    Viivi Aleksandra Enni Mella-Sofia Jokaisella on omat mielipiteensä niin katsotaan nyt sitten, että mitäs näistä oikeesti sanotaan ja ajatellaan ;)
  19. M

    Mein neiti 2v seuraa

    innoissaan tuota Reikä Seinässä ohjelmaa :o Edes lastenohjelmien aikaan pysyny noin hienosti ja keskittyneesti paikallaan :heart:
  20. M

    APK:n TARPEELLISUUDESTA?!

    Kertokaahan nyt te kenel on astianpesukone, että montako teitä on taloudessa (laskekaa vierailijat, plus mahdolliset hoidokit kans)? Mä en kuulemma tarvii koska meitä on VAAN NELJÄ! Meille ostettiin vihdoin ja koen sen tarpeelliseks todellakin. Näin sanoi mulle eräs sukulaismamma ja heidän...

Yhteistyössä