Hakutulokset

  1. M

    Pistetäänkö uusi naamakuva pino ja ehdotellaan toisillemme millaiset uudet hiukset sopisi?

    Näin vähän arvelinkin :D Olisin silti mielelläni ottanut täältä jotain uusia ideoita, oon aika kokeilunhaluinen noitten hiusten kanssa.
  2. M

    Pistetäänkö uusi naamakuva pino ja ehdotellaan toisillemme millaiset uudet hiukset sopisi?

    Munkin pitäis olla nimimerkiltä vähintäänkin scarlett, että sais edes jonkinlaisia vastauksia. Tai sitten mulla vaan on niin täydellinen kampaus jo nyt =) Täytyy ajatella positiivisesti!
  3. M

    Pistetäänkö uusi naamakuva pino ja ehdotellaan toisillemme millaiset uudet hiukset sopisi?

    Matildalle sopii kyllä varmaan mikä vaan. Myös vaaleat pitkät niin kun on nyt :) Todella kauniit kasvot sinulla.
  4. M

    Pistetäänkö uusi naamakuva pino ja ehdotellaan toisillemme millaiset uudet hiukset sopisi?

    Entäs me? :D Mulla vaihtuu kampaus melkein parin kuukauden välein, olisko jollain ideaa mitä seuraavaksi? ja sopiskohan tytölle otsatukka?
  5. M

    Palstaprojekti 2 TUUNAAJAT Kaikille avoin

    Ihania :heart:
  6. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Täytyy muuten sanoa, että yllätyin positiivisesti elokuvissa, kun kuvittelin että ollaan kaverin kanssa ainoat kolmekymppiset teinien seassa, mutta molemmissa näytöksissä joissa olin oli kyllä kaikenikäistä porukkaa ja yllättävän paljon miespuolisiakin katsojia. En tuntenut itseäni melkein...
  7. M

    Palstaprojekti 2 TUUNAAJAT Kaikille avoin

    Hieno! Mun pitäis kans pojalle tehdä neulepusero, mutta en oikein osaa päättää minkälainen.
  8. M

    Katson juuri New Moonia

    Et riko :heart: Ihastuin jo kirjassa ihan täysillä Jakeen ja muihin susiin ja onneksi leffaan on tehty ihan oikeat valinnat näyttelijöidenkin suhteen :p
  9. M

    Palstaprojekti 2 TUUNAAJAT Kaikille avoin

    Tää on ihana!! :heart: Ja sopis tosi hyvin mun baijerilaisen mekon kaveriksi. Voi kun itse osaisin tehdä noin hienon
  10. M

    Palstaprojekti 2 TUUNAAJAT Kaikille avoin

    Niin, jos laittais kolme yhteensä ja sitten vaikka eri värisiä..hmmm. Ihan hauska idea. Täytyy miettiä =)
  11. M

    Palstaprojekti 2 TUUNAAJAT Kaikille avoin

    Tässä vielä yksi neulemekko, josta tuli liian lyhyt :'( Ajattelin, että jos neuloisin vielä pätkän tuota helman pitsikuviota ja lisäisin sen tuonne alle. Näyttäisköhän ihan tyhmältä?
  12. M

    Palstaprojekti 2 TUUNAAJAT Kaikille avoin

    No nyt sain viimeinkin sen joulukalenterin valmiiksi, jonka aloitin silloin pari viikkoa sitten kun palstaprojektin aiheena oli. Eli en ihan ehtiny valmiiksi viikossa... Enkä olisi varmaan saanut ollenkaan valmiiksi, jos ei mies olisi auttanut. Oon aika tumpelo kaikessa askarteluun liittyvässä...
  13. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Oi, tännehän oli tullut Jasperia oikein sivun täydeltä :heart: Ihana sunnuntaipäivän yllätys, kiitos!! :flower:
  14. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Ei se mitään Eeeva :D Jasperista saa pistää lisääkin kuvia, oli ihan liian vähän esillä leffassa. No, Eclipseä odotellen... :heart:
  15. M

    laittakaapas taas niitä kauniita kasvojanne tänne

    joo, noi on piilarit. Kiitos samoin =)
  16. M

    laittakaapas taas niitä kauniita kasvojanne tänne

    Kiitos, mutta silmät ei oikeasti ole tuon väriset, vaan ihan arkiset siniharmaat, enkä ole ihan noin kalpea. Tää kuva oli eilisillalta, kun oltiin menossa katsomaan New Moonia, eli vähän vampyyrit mielessä laittauduttu :D
  17. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    Mä en olis IKINÄ pystyny lähteen jonnekkin Italiaan vampyyrinpelastustoimiin, jos Jacob seisoo autonlasin takana, melkein polvillaan anelee toista jäämään ja tapittaa niin kuin pieni koiranpentu niillä silmillään... Kyllä tämä tyttö olis jäänyt lämmittelemään jaken kainaloon :heart: Joo...
  18. M

    laittakaapas taas niitä kauniita kasvojanne tänne

    Laitetaan ny sitte...
  19. M

    Virallinen twilight-pino vol.3

    http://www.youtube.com/watch?v=sBUy927qTvY Koitetaas kauanko tää pysyy... :whistle:

Yhteistyössä