Hakutulokset

  1. K

    HALPOJA lastenvaatteita netistä??

    Halpuus on suhteellista, mutta itse olen tilannut nextiltä ja marks&spenceriltä. Löytyy kivan hintaisia settejä, esim. useampi body tai housut/hame&paita-yhdistelmä.
  2. K

    Pohjois-Espoo ja lähiseutu, myös naapurikunnat

    Vanhakartano/Niipperi/Kalajärvi/J-perä/Askisto/Hämeenkylä/Variston alue/Espoon keskus... ja kauempaakin käy! Etsiskelen päiviin vähän tekemistä ja sisältöä, vaunuttelu/kahvi/shoppailuseuraa tai mitä vain vastaavaa. Minulla on vilkas ja tarmokas 1v tyttö, joka ei kauaa yhdessä paikassa pysy...
  3. K

    Ostatteko äitipuolet miehen lapsille vaatteita?

    Ostan kyllä, silloin tällöin jotain vaatetta. Mutta ne ovat sitten meillä vaihto- ja varavaatteina.
  4. K

    Kumpi on terveellisempää? Ruoka-asiaa

    Tietysti jos makua hakee keittämällä ydinluita...
  5. K

    Kumpi on terveellisempää? Ruoka-asiaa

    Mutta maistuuko se hyvältä ilman lihaliemikuutiota on aivan toinen asia ;)
  6. K

    Kumpi on terveellisempää? Ruoka-asiaa

    Riippuu mitä terveellisyydellä haetaan takaa. Kaupan valmiskastikkeessa tod näk vähemmän rasvaa, eikä ruskeaa väriä ole saatu rasvaa kärventämällä. Itse en oikeastaan perinteistä ruskeaa kastiketta tee koskaan muuten kuin pussista. Muut kastikkeet teen itse.
  7. K

    Onko täällä puutarhaihmisiä?

    Olipa hyvä aloitus. Meillä olen miettinyt vähän samaa juttua, jotain olisi kiva saada rajalle. Meillä tosin aika vettä läpäisemätön savimaa, vanhaa merenpohjaa/joenpohjaa koko pläntti. Ollaan kyllä ajateltu dumpata reilusti multaa niihin kohtiin, missä jotain aletaan yrittää kasvattaa. Jos...

Yhteistyössä