Hakutulokset

  1. B

    moikka

    Meillä on tyttö joka on 3vkoa ja tässä ollut muutaman kerran hirveää puklaamista ihan kaikki tullut ulos flunssa on kun esikoisella oli ja nyt on vauvalla yskii ja nenä on välillä tukkoinen mutta ei vuoda vielä onko normaalia että noin reilusti pulauttelee esikoinen ei pulauttanut laisinkaan...
  2. B

    mitä pitäis tehdä???

    Mulla on viikkoja menossa jotain 27 hirveät selkä kivut ja nyt sit alkoi supisteleen.. jotku tuntuu ihan kipeiltä. olen uudelleen synnyttäjä. vaikee on kävellä myös kun häpyluu on ihan hirveen kipee viime tarkastuksessa lääkäri sanoi että kohdun tilanne on viikkoihin nähden kypsä (pehmeä)...
  3. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

    moikka mulla on olo mitä mahtavin ollu apitsi toi selkä nyt vaan reistailee.. muuta ei kyllä oo ollu 4d-ssä käytiin ja tyttö sieltä on tulossa nyt on viikkoja 24rv tyttön paino arvio viikkolla 21 oli 500kg saa nähä mikä jötkäle täältä on tulossa :hug:
  4. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    Joo mä oon huomannut ihan saman kun teen jotain tyyliin rappuset niin mä hengästyn tosi herkästi. mä olen huomannut että mulla rupee maha jonkin verran kasvannut ihanaa. ja eilen huomasin kun aettuin aloilleni että tuntui kun kupla olisi poksahtanut mahastani.. meillä esikoinen on niin...
  5. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

    mitä teille kuuluu??? nyt löysin tän uden .. mull aon viikkoja kasassa 14rv np ultassa kaikki hyvin..
  6. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    täällä taas ultrassa on käyty ja hyvin voitu nyt viikkoja kasassa 13+3 :heart:
  7. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    olo on aina niin huono olo no oottelen innolla että on se eka ultra tai siis 12viikkon ultra nyt on viikkoja kasassa rv 10+0 ihanaa päästä kaksi numeroisille viikkoille
  8. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    meillä taas mä en kuulu ei halutomien listaan.. =)
  9. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    Ihmettelin minne kaikki oli kadonnu kun olin toukokuun toivottut 9/09 sit löysin täään mulla on nyt viikkoja kasassa 9+1 tänään kävin antaan seulanäytteet.. ja eka ultra olis 05.11.2009 jee käväsin silloin viikkolla 6+3 ultrassa ja sydän sykki hienosti ja kaikki oli hyvin.. pahoin vointti vaan...
  10. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    mulla oli eilen eka neuvola kaikki oli ok vaikka se oli vaan kyl sitä paperi sotaaa.. pahaolo vaan jatkuu ja jatkuu ... nyt viikkola kasassa 8+1 jee 5.11 olis eka ultra kyllä vaan aika hurahtaa jos sinne asti päästään.. sit voi jo huokasta helpotuksesta..
  11. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    juuh näkyi sydämmen syke tuolloin tarkoittin sitä renkkulaa siinä sikiön ylä puolella... =)
  12. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    rv 6+3 mikähän toi renkkula on tossa onkohan se ihan normaalii???? ei se lääkäri kyllä sanonu mitään että ei olis.. en tiiä mitä oon kattonu muitten kuvii samalla viikkolla niin ei niissä oo ollut tollaista...
  13. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    kävin tossa ultrassa ja kaikki oli hyvin ja normaali raskaus.. viikkoja on nyt kasassa 7+0
  14. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    mulla olisi tänään ultraa jee.. saa rauhallisen olon itselle että kaikki on hyvin.. =) nyt on kyllä aamupahoin vointia en edes kerkee nousta sängystä kun on jo huono olo ekasta ei kyllä näin ollu :x siis toinen on meille tulossa ja kaikki menee hyvin .. viikkoja kasassa 6+3 nyt pitäis...
  15. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    :flower: juuh niin kävin silloin kun epäilivät että on kohdun ulkopuolinen nyt on kontrolli käynti tarkistavat tilanteen
  16. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Mulla on viikkoja kasassa rv 6+1 hiukan on aamupahoin vointia... ei sen koomin ja pientä lämpöö.. rinnat aristaa siinä ne sit on... perjantaina ekaan alkuraskauden ultraan onko kaiki hyvin saa tetää sitten .. ilmoittelen...
  17. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    aika olisi 29.9 uudestaan mulla ei kyllä ihveästi oireita oo vähän rinnat aristaa.. ja silleen mutta siihen ne jää melkein.. :flower: vähän aamuisin kuvottava olo
  18. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    no ei se ollu ihan kohdun sisällä se kasvaa mutta toisen ajan antoivat että jos näkyy se sikiö.. kun näkyi vaan se ruskuais pussi vikkoja on nyt 5+2
  19. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    mulla tänään vikkoja 5+0 huomenna äippä polille kun epäilys on kohdun ulkoisesta raskaudesta jännitää kun kitenkin olemme vuoden yrittetty ja nyt tärpäs että jos olis sellainen pitäkää peikkuja että ei olis sellainen eka neuvola olis 5.10
  20. B

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Mä tein testin ja siiihen kyllä tuli ihan selvä viiva ja seuraavana päivänä menin terkkatrille viemään näyttettä ja sinä päivänä piti menkkat alkaa .. ja testi oli positiivinen eli 2päivää sitten nyt on viikkoja 4+2

Yhteistyössä