Hakutulokset

  1. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    oho, jäi paksuus pääle =)
  2. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    heippa kaikki ja onnea tannuli!!! kaikille vaavin saaneille vihdoin ja viimein! =) toivottavasti poppeli on vääntämässä ;) meidän kuulumisia hieman... ollaan vaihdettu miltei kokonaan pulloon, kun tyttö syö niin paljon ettei mun isoista kannuista riitä paitsi pariin yösyöttöön (että...
  3. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    heippa kaikki! ja ONNEA kaikille vaaviutuneille :heart: ja tsemit vielä odottaville :hug: ja kiitokset kaikille seurasta ja sumppikselle pinon hoidosta! :wave: hiukan haikee olo jättää tää paikka koska se tarkottaa että raskaus on ohi ja kokonaan uus elämä odottaa meit kaikkia. Mahaa...
  4. E

    Vatsallaan nukuttamisesta

    meinkin pikkuneiti osaa kääntää päänsä jo puolelta toiselle, eli voisko se olla merkki että voi nukutella vatsallaan???? hän on kolme viikon ikäinen nyt... ja kovat mahavaivat löytyy häneltäkin... ollaan oltu vyöhyketerapiassakin ja se on hieman helpottanut... olen kuullut ja tuosta...
  5. E

    Kuinka kauan oli jälkivuotoa?

    ja vuodan enää vaan sellasta oranssia pahanhajuista tahnaa... pissalla käynti kirvelee vieläki välillä ja kakkosella käydessä painon tunne on häpyluussa ja lantionpohjaluis järkyttävä.... :kieh:
  6. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Qnsilta ja läheiset. Osanottoni suureen suruun. Valoa ja voimia lähettelen täältä vaikka ne ei nyt paljoa tunnu. Hiljennyn täksi päiväksi teidän suruunne. :hug: teille ja... en voi sanoa enää mitään :'( :'( :'(
  7. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Tosiaan, huomenna tytteli täyttää viikon <3 maailman ihanin vauva ja maailman onnellisin äiti! eli laskettuna päivänä tai iltana hän näki maailman ihan kuin äitinsäkin tuli LA:na. synnytys kesti 19 tuntia ja supistusten kivuliaisuus yllätti tämän tädin ihan täysillä. 18 tuntia ja päälle kipeitä...
  8. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    hooohhhooh! tuli täälläki jännäkakka housuun kun oon saanu kaikilta kuulla meille tulevasta pojasta puhetta ja nähnyt uniakin siitä et poika tulee... meillä kyllä viikolla 28 sanottiin melkein 100varmaa tyttöä ja viikolla 21 4d ultrassa sanoivat ettei pojan merkkejä..ja näin kyllä itsekkin...
  9. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    hehee! äitylix! ihana! =) et oo ainoa kuka sekoilee =) mullekin kävi just äsken taas oikee miunlainen kommenttikömmäri myös ku olin tekemässä serkulleni rippikampausta kuvaa varten ja juteltiin jotain jumalasta ja niinpäin pois, niin m'ä sitten kysymään ihan tosissaan että kuuluuko tämä...
  10. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    ja onnee äitee! =) :flower: :heart:
  11. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    ONNEE KATARIINA! :flower: :heart: ihanaa!
  12. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    jaaha, jäi sit näköjään toi paksuus päälle :D
  13. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    heippa kaikki! yhessä koossa ollaan..puuuh... kiloja tullu 20kg raskauden aikana ja kuumat ilmat tekee hulluiks... [b]mullakin on vain menkkamaisia jomotuksia jotka pistelee välillä... pari kertaa päivässä noin tunnin sessio sitä... suppareita...mitä ne on? tyyliin en edes tiedä... ehkä...
  14. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    onnee vaavin saaneille! :flower: liittysin sihen msn yhteisöön, toivottavasti osasin kun toi enklanninkielen taito unohtus tonne kouluun tai jonneki :laugh: mut toivottavast siel nyt olen sitte onnistuneesti... tää oliki vaan tällänen pikavisiitti, joten viikonloppuja! MOI! :hug: eelu...
  15. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    heippa kaikki! odottavan aika on siis pitkä! tsemii kaikille! :heart: ittellään mulla on kamala pesänrakennusvietti, kun ikea tuli turkuun nii nyt sit vast kotii laitetaankin! huh huh! kaikki pitää saada valmiiks ennen ku lähtö tulee. poikaystäväl menee hermot ku se joutuu kokoajan nostaa...
  16. E

    Tyttö tulee jos.....

    meillä viikkoja tasan 38 tänään. pienen, siis iiihan pienen linea negran voin ehkä havaita joka jatkuu navan yli mut sen huomaa vain oikeessa valossa, en tie sit tuosta... muutamia haivenia navan ympärillä, perse levinny, jenkkakahvoissa ihanat punaset arvet, ja reidet on ympäröity...
  17. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Onnea titta ja senjuska! :flower: Täällä immeiset näköjään jo haluaa käynnistellä synnytystä. itse ajattelin koittaa kahvikuppikaatoa laskettuna päivänä jos vaavia ei näy ei kuulu... Mustaa vahvaa kahvia hyvä kupillinen aamulla eikä mitää muuta ravintoa, niin se kuulemma puhkaisee kalvot...
  18. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    moi kaikki ja huh tirpiäinen! meillä oli mutama viikkoa sitten samanlainen kokemus, mut selvittiin soitolla tyksin... Kuuku oli ollut aika hiljaa jo toista päivää, ja olin juur lukenut kohtuun kuolemisista(ei hyvä yhistelmä):'( (toi toinen smile ei kuulu kuvaan)koitin herätellä hieman tönimällä...
  19. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    huuuh huuuh kun oli tullut tekstiä! B) en oikee ole päässy lukeen enkä kirjotteleen kun tietokoneen piuha lopetti toiminnan ja repäsin sen sit hormoonimyrskyissäni kokonaan paskaks! :ashamed: voi mua... noh, täällä cyper kaffelassa on ihan kiva olla koneella kun porukkaa mnenee kokoajan ohi nii...
  20. E

    --

    Moikka! Ite olen ja syöny opamoxia ahistukseen raskausaikana, mut oon ottanut 1/4 osaa ja sit puolikkaita. mulle määrättiin niitä 2 päivässä ja oon kyl pärjänny ihan ok. lääkärit ei määräisi sitä jos ei tietäisi et se on turvallinen. sitä se on. älkää huoliko vaan mielummin ottaa lääkkeen ja...

Yhteistyössä