Hakutulokset

  1. H

    Löysin naamastani ensimmäiset rypyt

    ja nyt ahdistaa. Ikää on kuitenkin "vasta" 24v. Mies totesi että menee lasten ja yövalvomisten piikkiin, mutta silti.. Minkä ikäisenä muilla äideillä on tullut ryppyjä?
  2. H

    Rupeatko minulle Farmville-naapuriksi?

    Tässä pelailen ja naapurustoon mahtuisi vielä. Yv:tä voi laittaa kiinnostuneet. :)
  3. H

    Kuka tunnustaa kirjoittaneensa tämän yrjötautirunon?

    Eli tekijää metsästän tälle loistavalle rimpsulle: Oivoi mikä kaamea tuoksu tai haisu, nyt yksi jos toinen on hiukkasen vaisu. Kas tauti inha meillä taas jyllää, äiti vaatekaappia hulluna myllää. Mistä löytyisi puhdasta ylle ja alle on lapsoset yrjönneet kaikkialle. Huuruissa täällä nyt...
  4. H

    Puputossut kokoa 47, osaisiko joku keksiä mistä sellaisia saa?

    Aivan liian hankalia joululahjatoiveita ihmisillä.. Kokoa 41 vielä löytyi, mutta kun toivojalla on suuret jalat. :( Onko kukaan törmännyt tällaisiin missään?
  5. H

    Viljantunnistusloru, tietääkö kukaan?

    Jossain vauva/kaksplus/perhelehdessä oli joku perheenäiti kehittänyt viljantunnistuslorun: Kaura niin kuin kalkkunanpyrstö ---vehnä???? Ruis niin kuin rotanviikset Ohra -ohhoh mitkä vihneet! Onko kenellekään sattunut jäämään mieleen puuttuva rivi?
  6. H

    Nyt tuo mieskin alkaa huomata siistin kodin vaikutuksen.

    Eilen siivottiin ja tänään lisää, ja aamupäivällä mies vahti lapsia pihalla niin minä pääsin viemään kellariin meneviä paikoilleen, paritin noin 70sukkaa, lajittelin tavaroita paikoilleen ja nyt on niin tyytyväinen ja aikaansaanut olo. Mies on ihmetellyt kun olen ollut tosi hyvällä tuulella...
  7. H

    Serranon perhe uudet jaksot nyt ykkösellä!!!

    Ja minulta oli mennä kokonaan ohi! Eilen tullut eka jakso, ja nyt alkoi toinen. Onneksi kaveri soitti ja vinkkasi. :)
  8. H

    Veimme lakkiaislahjaksi kasvin.

    Se oli rahapuu, ja saajana 18-vuotias poika. Ojensin kasvin ja kerroin sen olevan rahapuu. Lisäksi oli kortti ilman kirjekuorta. Pojan ilme oli hiukan hämillinen. Sitten vihjaisin, että ennen kuin kastelee sitä, niin korjaa sadon. Huomasi vihreät viiden euron setelit lehvistössä, ja ilme...
  9. H

    Mieleenpainuvimmat muistisääntösi?

    Itsellä ikuisesti syöpynyt mieleen miten muistaa planeettojen järjestyksen. merkurius, venus, maa ja mars vielä menee, mutta etenkin saturnus, neptunus ja uranus ovat vaihdelleet järjestystä.. Eli: Moni Vanha Maamies Miettii: Joko Se Uusi Nauris Pilkistää. --> Merkurius Venus Maa Mars...
  10. H

    Setelistä origamiruusu, kellään ohjetta?

    Netistä löytyi kerran ohjeet missä oli punaisista 10e seteleistä taiteltu ruusu ja vihertävistä 5e seteleistä taiteltu lehdet siihen. En löytänyt googlen avulla, mutta sattuisiko kukaan muistamaan ohjetta tai linkkiä siihen? Ylppärilahjaksi haluaisin viedä sellaisen.
  11. H

    Vihdoinkin aikaansaava päivä!

    Mies on huomaavaisesti huoletinut ruokapuolesta ja pääsääntöisesti kokonaan myös lapsista, ja minä olen saanut "omaa aikaa". Sain tehtyä sellaisia asioita jotka ovat häirinneet osa pari päivän, osa pitempään. Nyt on juuri polkimille ylettyvän lapsen polkupyörä koottu ja esikoisen pyörän...
  12. H

    Hoikentavatko vaateosastojen peilit?

    Minä kävin vaateostoksilla, ja ainakin naisten osastolla naureskelin peilistä katsoessa että heh heh, näissä peileissä jopa minä näytän normaalihoikalta. Mies sitten sanoi jälkikäteen että ei ne peilit välttämättä hoikenna, tai että ainakin se olisi röyhkeää laittaa hoikentavat peilit. Onko...
  13. H

    Ruotsiin häät vihdoinkin

    http://www.iltalehti.fi/viihde/200902249138228_vi.shtml tätä olen uteliaana odottanut. :)
  14. H

    Pakko hehkuttaa: Ehjä yö, kukaan lapsista ei herättänyt!

    1v1kk nukkui kaksitoista tuntia yhtä mittaa! Ensimmäinen yönsä jolloin ei heräile. Lisäksi vanhin, kohta 4v, ei herättänyt kertaakaan yöllä. Ilmeisesti alkaa tosiaan parantua leikkauksestaan. Keskimmäinen nukkui kuten ennenkin, yön putkeen. Normaalisti meillä on herätty 3-8 kertaa joka...
  15. H

    Äidin murheita. Kolmevuotiaani lähti juuri sairaalaan

    jossa nielurisa-kitarisaleikkaus. Rutiiniahan tuo niille sairaalassa on, mutta minä täällä en saa nukuttua ja hirmuinen huoli jos joku menee pieleen.
  16. H

    Neulojat! Raaputatteko sukkapuikolla päätänne?

    Luulin olevani ainoa, mutta jos joku onnistui unohtamaan sukkapuikon päähänsä kauppareissulle, niin täytyy olla muitakin. Kuka tunnustaa?
  17. H

    Miten selitätte pienille lahjojen kulun?

    Jos lapsi tekee joululahjaksi isovanhemmille jotain, viettekö lapsen kanssa sen suoraan isovanhemmille vai toimitatteko tontuille joiden kautta isovanhemmat lahjan saavat? Ja kerrotaanko lapsille että osa heille tulevista joululahjoista on mummulta ja joku tädiltä ja joku kummilta, vai...
  18. H

    Vautsi, mikä tarjous!

    http://kuvaton.com/kuvei/kannibaalit.jpg
  19. H

    Paras omenapiirakkareseptisi?

    Sain kassillisen omenoita. Vinkatkaas teidän perheen suosikkipiirakan resepti!
  20. H

    Paras pikkuleipä/keksireseptisi?

    Jotain mahdollisimman hyvää pitäisi saada huomenna keksipurkin täytteeksi, pistäkääpä pinoon omat suosikkinne!

Yhteistyössä