Hakutulokset

  1. S

    syyskuussa 05 synnyttäneitä mese ja maili

    mese kavereita + mailiakin voi laitaa eli olisi kiva kuulla äitejä joilla on saman ikäinen baby kun omani :hug: eli osoite on susanna.immonen@hotmail.com
  2. S

    Syksyllä syntyneitä?!!

    TERE! olen kahden tytön äippä tytöt 06/04 ja 17.9.05 kirjoittele jos haluat! =) susanna.immonen@kolumbus.fi
  3. S

    uusia ystäviä

    täällä äippä -79 vuosimallia tytöt 1v4kk ja 1kk kirjoittele jos haluat susanna.immonen@hotmail.com :hug:
  4. S

    meseen uusia kavereita??

    Heippa! olen pian kahden(laskettuaika tänään ;) lapsen äippä masalasta läheltä kirkkonummea laita meseä tulemaan jos haluat. minulla on tyttö 1v 2kk ja taapero toistaiseksi vielä tuloillaan kirjoitettele jos seuraa kaipaat koneella olen yleensä pitkin päivää:) :whistle...
  5. S

    Kesäkuussa 04 syntyneitä

    meillä kans tyttö 18.6.04 kirjoittele tai mese susanna.immonen@hotmail.com
  6. S

    Minkä nimisiä lapsia?

    Jessica Alica Alexandra :flower: :wave:
  7. S

    mese kamuja 04 synnyttäneistä!

    täällä äippä jolla tyttö syntynyt kesäkuussa 04 laita mailia jos haluat osoite on susanna.immonen@kolumbus.fi
  8. S

    toista odottavat!

    HEIPPA! minulla rv 22+4 ja esikoinen syntyi kesäkuussa -04 laskettu aika syyskuun alussa mailaile jos kaipaat mailailu kaveria. susanna.immonen@kolumbus.fi :flower:
  9. S

    odottavia?

    TÄÄLTÄ löytyy laskettuaika syyskuun alussa.. jos haluat niin mailaa susanna.immonen@kolumbus.fi :flower:
  10. S

    kesäkuu -04

    heippa olisi kiva saada maili kaverieta joilla olisi saman ikäisiä lapsi minulla on itsellä kesäkuussa syntynyt tyttö ja nyt rv 22+ :D olisi kiva aina välillä vaihdella ajatuksia. :hug: susanna.immonen@kolumbus.fi

Yhteistyössä