Hakutulokset

  1. R

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Heips, lukaisen jossain välissä ajatuksella enemmän kirjoituksianne, mutta ajattelin vihdoin tännekin ilmoitella, että tyttö syntyi viikko sitten ja kaikki meni ihan hyvin. :) Keskiviikkona jo päästiin kotiin ja olen ihan kohtuullisesti toipunut leikkurista, mitä nyt haava on ihan törkeen...
  2. R

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Huomenta, kohta lähdetään :) Yöllä ei paljon uni tullut silmään kun lähinnä taas hirvittää koko homma, toivottavasti kaikki menee hyvin ja vauvallekaan ei tule hätää. Jotenkin tämä raskaus hujahti niin nopeaan, että on vain ajatus että nytkö jo, vastahan tässä puolivälissä oltiin. Mutta nyt se...
  3. R

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Heipsan, meillä on sit huomenissa viimeistään vauva :) Koska maanantaina leikataan.. huh huh hirvittää, vaikka yritän olla luottavaisin mielin. Onnea Tii, kyllä siellä sairaalassa kannattaa ihan kaikki mahdollinen kysellä ja kertoakin, että tarvii jeesiä. Ne auttaa kyllä:) runttis ja...
  4. R

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Samunäiti, mekin asutaan jyrkän rinteen ja mäen päällä, ja tämä maasto on yhtä yläalamäkeä. Ei olla vähään aikaan käyty kävellen oikein pihaa pidemmällä, mutta tänään ajattelin että mennään johonkin - ellei sitten laiskistuta ja lähdetä autolla :D
  5. R

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Huomenia! Ja ihanaa, Sulo-Sylvia, Penni ja Johskuuh, perheenlisäyksistä kaikille! :heart: Täällä poksutaan kans 39+0, joten pari päivää enää h-hetkeen! Lantio on kyl kokoajan tulessa ja eilen oli selkäsuppareitakin, toivotaan että päästään vkl yli niin mennään sillä suunnitellulla...
  6. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Heipat :) Vika neuvola takana ja kaikki kunnossa, hemppakin noussu 139 joten hyvä tilanne sektiota ajatellen. Painoa tullu kk aikana pari kiloa joten kaikenkaikkiaan tais olla nyt sit sen 5 ekasta neuvolasta, ennen nla-aikaa n. 6 kg sit. Vauva ei ole vielä laskeutunu joten toivotaan ettei...
  7. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Heissan! Onnea vauvautuneille kovasti! Ja huh, Eka2, olipa nopea synnytys! Toisaalta tuohan on ihan unelma, että ei repeämiä tms ja nopeasti ohi :) NANnia täälläkin on pari purnukkaa odottamassa, ja ekat vkot keittelen pulloja jos on tarvis. Mulla ois huomenna viimenen neuvola ja viikon...
  8. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Heips! Tytöistä ja pojista olette jutelleet.. meillä kun on kummatkin niin ei ole mitään väliä kumpi tulee, vaikka kahdessa ultrassa sukupuolesta saatukin jo "varmuus". Molemmat lapset mitä meillä on, on niin omanlaisia ja ihania, ettei voi sanoa kumpi on ihanampaa - tytön vai pojan äitinä...
  9. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    OI, Mirkulle onnea! Ja kerro tosiaan kuulumisia kun ehdit! Ehkäisy.. no joo, pitäis varmaan jotain kehitellä. Meillä on nyt sitten kun tämä kolmas syntyy, reilu 3,5v ja kk vajaan 2 v lapset plus sitten vastasyntynyt. Eli eiköhän tämä sarja ole tässä, ei enempää näillä rahkeilla kyllä jaksa...
  10. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Milloin lähteä sairaalaan? Tuossa HUSin ohjetta, mutta ainahan sinne voi soitella :) Kun ei ole ensimmäinen tulossa niin voi tulla vauhdillakin sitten, tsemppiä! Ja Tammiskalle kans, kerrohan kuulumisia jos ehdit :)
  11. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Onnea Nepolle ja koko perheelle pienestä pojasta! Noista neukkalääkäreistä, mulla ollut yksi silloin joskus vkolla 20(?) ja sitten oli se synnytystapa-arvio sairaalassa, eli neuvolassa vain se yksi. Ja synnytystapa- arvio mulla sen edellisen sektion takia. Maanantaina menen sitten vielä...
  12. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Heips :) Nepolle tsemppiä, kotona on kuitenkin mukavampi odotella jos ei ole ihan tautisesti kipuja :) Mä olen nyt kärvistelly kans viime yönä pari tuntia oksettavien supistusten kourissa, ja kipupaniikissa pistin jo sairaalakassiakin kasaan - joskin ei siellä mitään dödöä tai kameraa tai...
  13. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Meillä tosiaan tuo ruokapuoli on kokonaan mun hommia, mutta isänä mies on kyllä sitten ihan parhaimmistoa. Jaksaa tosi paljon noiden lasten kanssa olla ja hoitaa, eikä ole koskaan ollut ongelmia että ei "pystyisi" lasten kanssa olemaan tai olisi jotain semmosta. Sellaisiakin tarinoita kuulee et...
  14. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Heissan taasen :) Synnytyssupistukset ainakin omalla kohdalla oli niin potenssiin miljoona kun ne tuli, ettei siinä tarvinnu yhtään miettiä mitä ne on, odotti vaan sen tuskan loppumista edes hetkellisesti, että pystyy hengittämään :D Mutta tokihan erilailla ihmiset kivun kokee ja toisilla...
  15. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Eka, ei meilläkään mies tee ikinä ruokaa - ja lisäks syö vaan jotain omia höttösiä eli mun tekemät ruoat ei kelpaa, ellei ole jotain pizzaa, texmex-mättöä tai muuta "herkkua". Nakkikastikkeet sun muut jää kyllä syömättä. Mutta noin on anoppi pentunsa opettanut, joten muutosta ei ole...
  16. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Heips, joo mä en kans toivois vauvaa ennen lähellä laskettua, ja onneksi sain sen sektiopäivän pari päivää ennen la:aa. Varsinkin kun on olleet aika pieniä, niin mitä pidemmän aikaa masussa, sen helpompia ne ensimmäiset viikot ovat, kun on vähän muutakuin luin luuta ja nahkaa pikkuset...
  17. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Heipsan, tänään käyty synnytystapa-arviossa ja kuukauden kuluttua ois sitten vauva meillä. Sain vanutettua sen mahdollisimman lähelle laskettua aikaa, kokoarvio oli nyt 2,7 kg joten jättiläistä ei tälläkään kertaa ole tulossa. Kaikki paikat oli vielä niin kiinnni kuin olla voi, ja ylhäällä...
  18. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Hips, mulla on käynnistetty kun poika oli 42+0 ja vedet menneet jo pari päivää aiemmin, ja alko tulehdusarvot nousemaan. Se murunen sitä tablettia ei auttanu yhtään, mutta tippa pisti sit liikaakin vauhtia synnytykseen - tai supistusten rajuuteen, tippa piti vallan keskeyttää. Mullahan meni...
  19. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Ok Sanle, käsitin jotenkin että oisit jo äippälomilla :D No niiltä päiviltä tietenkin tulee sitten se tuki :) Katoin omista tiedoista kelan sivuilta ja siellä oli vielä maksussa koko kuun ajalta se kotihoidontuki, mut laittelin sinne viestiä että tarviiko mun ilmotella vai osaatteko nyt tosiaan...
  20. R

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Sinful, onnea oikein kovasti! Ja hienon kokosia sulla pojat jo oli :heart:

Yhteistyössä