Hakutulokset

  1. I

    Kesälomat uusperheissä!!!

    Niinpä niin...kesälomat alkaa kohta ja monessa perheessä se varmaan aiheuttaa melkoisia muutoksia!!Kertokaapa muut äitylit kokemuksianne kesäloman vietoistanne uusioperheissä!!! Minulla itellä pieni stressi kun kuulin että mieheni aikaisemmat lapset tulevatkin jo ens viikonloppuna elikkä...
  2. I

    ihottumaan apua

    Syötin 5kk vauvalle muutaman päivänä porkkanaa. Pari päivää sen jälkeen naama, posket ihan laikuilla ja silmänympärykset punaiset ja niitä kutittaa. Aina niin hyväkuntoinen iho kuivuu nyt korvien ja suun ympäriltä. Vaikka kuinka rasvaan,ei auta. Porkkanan syömisestä on jo viikko,iho on...
  3. I

    Aikaa liikunnalle?

    Kyselin tästä tuolla harrastukset osiossakin, mutta kysympä tässäkin, kun asia mieltä vaivaa. Olen 31-vuotias kahden pienen lapsen työssäkäyvä äiti. Havahduin tässä taannoin kammottavaan asiaan: en harrasta nykyään mitään liikuntaa. En siis mitään. En vain ehdi. Lapset ja työ vievät ajan...
  4. I

    Ehdittekö liikkua?

    Olen 31-vuotias kahden pienen lapsen työssäkäyvä äiti. Havahduin tässä taannoin kammottavaan asiaan: en harrasta nykyään mitään liikuntaa. En vain ehdi. Lapset ja työ vievät ajan päivällä ja illalla, kun lapset nukkuvat, vetkuttaa niin, etten jaksa lähteä edes lenkille. Onko teillä kokemusta...
  5. I

    kaveruuksia

    kolmas kerta toden sanoo.. täällä siis läntisestä helsingistä kolmekymppinen äiti,kera kolmen lapsen etsii uusia tuttavuuksia...puistoon,kaupungille,kuin yhtä lailla siiderillekkin!!! irkkuliini@jippii.fi

Yhteistyössä