Hakutulokset

  1. R

    aapeet paljastaa itsensä

    siitä vaan..mutta naurattaa kun samalla ihmisellä on eri paikoissa ihanpäinvastaiset mielipiteet |O
  2. R

    aapeet paljastaa itsensä

    ap...vierailija....kerto jo, että hänellä on nimimerkkikin....kakarat rassaa ja sit neuvoo toisessa paikassa toisille ihan muuta... :laugh:
  3. R

    aapeet paljastaa itsensä

    ...joka keskustelussa... sama tyyppi jauhaa asioita eri nimimerkeillä..persoonalliuushäiriö kenties? ja luulee, ettei kukaan huomaa... Miks et voi olla "omana itsenäs" nimimerkin kanssa??
  4. R

    mä olen niin onnellinen ja kiitollinen mun mahtavasta tukiverkosta!!!!

    hyvä, että osaat arvostaa tota tilannetta..kaikilla ei ole noin hyvin asiat. ei välttämättä läheisiä ollenkaan.. :saint:
  5. R

    Kenen biisi???

    veikkaisin Tuomari Nurmion lasten mehuhetki...voisko olla??
  6. R

    Onko 65DD iso vai pieni rintainen?

    Taas on jollain ilo ylimillään näillä kysymyksillä... |O
  7. R

    Mä olen niin vihainen,niin vihainen

    Kun tää nyt meni arvailuks niin mä veikkaan väkivaltaa ja/tai seksuaalista väkivaltaa... Se usko loppuu jossain vaiheessa kun aina joutuu uudestaan ja uudestaan antamaan anteeksi "samat" jutut..esim kännikäyttäytymiseen liittyvät jutut. Koska niissähän se menee niin, että aina tulee se paska ja...
  8. R

    Alhainen verenpaine

    ja jos se suuttumisesta on kiinni..niin ei ole tässä osoitteessa noussu lukemat vaikka jatkuvasti auon päätäni kanssaeläjilleni...
  9. R

    Alhainen verenpaine

    Apteekissa sanottiin mulle, että lääkärit ennustavat pitkää ikää niille, jolla on alhainen verenpaine... Lohduttauduppa sillä pyörtymisen lomassa... :whistle:
  10. R

    antakaas nyt hyviä neuvoja, kyse 9vuotiaasta

    Meillä kans valehtelee kirkkain silmin..Ja oon aina tolkuttanu, että mitään ei saa koskaan missään tilantessa valehdella, vaikka mitä tapahtus... täällähän näitä 9murrosikäsiä on vaikka millä mitalla ja tytön koulun terkkari sano, ettei sillä mitään murrosikää voi olla..just just...
  11. R

    Mä en kestä enää noita lapsia!!!

    onneks keksit tulla tänne...Eikä se auta v#ttuakaan, että ajattelet, että tää on vain pieni elämänvaihe..vaikka se onkin totta... :hug:
  12. R

    yhteishengenkohentamis leikkejä?

    kokeile improvisaatio harjoituksia..ajaa saman asian..saiskohan improvisaatio-sanalla kuuukletteua..koklaa:)
  13. R

    antakaas nyt hyviä neuvoja, kyse 9vuotiaasta

    puhut ihan meidän ysi vuotiaasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei voi olla totta! tajusin vasta että murkkuikä on alkanut. SITÄ SE KUULE ON! En arvannu itekkään, että se vois alkaa jo noin aikasin. Ihana huomata, että jollain muullakin tää sama "vaiva".
  14. R

    Vauva ilman tukiverkostoa?

    En osaa kuvitella millaista olis elää tukiverkon kanssa. Ei ole koskaan ollut itsellä omat vanhemmat/sisarukset/sukulaiset auttamassa millään tavalla missään lastenhoitoon liittyvässä. Hammasta purren on pärjätty. Välillä on ärsyttäny huomata kuinka helppoa(?) joillakin on vaan viedä lapsi...
  15. R

    voitko selittää mitä on..? (seksistä..)

    VOIN..mutten jaksa...älä harrasta mitään seksiä jos et tätä tiedä...
  16. R

    olen antanut kyytiiä monelle ukolle!!!

    AI HITSI KUN JOLLAIN ON KIVAA :laugh:
  17. R

    Huulihalkio lapsia?

    Suulakihalkio meillä. Husuke on ihana paikka josta saa kaiken avun ja tuen kysymättä. Lapsesta on kasvanut oikein ihana ja jopa ikäistään fiksumpi, vaikka vauvana väänneltiin ja käänneltiin ja etsittiin vikaa joka paikasta. Muuta ei löytynyt kuin suulakihalkio. koko asia on enää muisto...
  18. R

    Selittäkkää tyhmälle...(miehen toisesta naisesta)

    Pettäjä on AINA vastuussa! Ei kukaan muu. Mies tai nainen joka pettää on syyllinen. Ei se "toinen nainen" tai "toinen mies". Pettäjä sen oman kotinsa rikkoo ja ne kärsimykset aiheuttaa.
  19. R

    Nuoruuden pitkäaikaisesta suhteesta eroaminen?

    Jos mieli on tuo, niin kaikista fiksumpaa on lähteä nyt, kun sitten kun on ne vauvat jne. Sitten se on paljon vaikeampaa..Ja oon sitä mieltä, että kato nyt maailmaa...kun alat vanhempana kattomaan maailmaa monta kertaa eronneena, lapset jaloissa sitä paheksutaan jatkuvasti... tee se nyt ja...
  20. R

    Miehen vauvakuume...

    Pystyttekö kuvittelemaan sellaista asiaa..Tämä on siis mielipide kysely! Voiko lapsen antaa toiselle ikäänkuin lahjaksi? Mitä mietä olette?

Yhteistyössä