Hakutulokset

  1. T

    taas kierukka aihetta

    mulla ollu kierukka 1 ½ v.toiminut hyvin mutta nyt ruvennut välillä koskemaan alavatsaan ja olemaan "ohi vuotoja",hätäisenä ihmisenä tehnyt 2 raskaustestiä(neg.) ja lisäksi ehkäsy lisänä ollut kondooni eli uskosin että nuo testit on antanut oikean tuloksen :) onko muilla tullut hormoonikierukan...
  2. T

    onko kellään kokemuksia noista netanttilan harjotteluluistimista

    onko kellään kokemuksia noista netanttilan harjotteluluistimista joista voi säätää sitä kokoa?
  3. T

    karvanpoisto aineet

    suositelkaa hyvää karjojen poisto ainetta/konstia jolla sais sileet kintut ja ton bikinirajan hoidettua ilman kutinoita ja näppyjä
  4. T

    prisman polkupyörät

    eli kokemuksia tekeekö niillä mitään? meinattiin ostaa tyttöjen 16" pyörä prismasta joka maksais jotain 80 ?
  5. T

    Miksi juurihoidettu hammas hajoilee? Kääks!

    tekivät jostain aineesta samanlaisen paikan ku se lohennut hammas puolikas ja antoivat tosi kivan laskun mukaan...kävin yksityisellä :headwall: ei se muistookseen koskenut ite hampaaseen mutta poski ja ien olikin jo sitte ihan oma lukunsa ku suu oli täynnä kaikenlaisia härveleitä :D
  6. T

    Miksi juurihoidettu hammas hajoilee? Kääks!

    söin toffeeta ja kuulu kamala rusahus ja puolikas hammas oli karkissa kiinni :D siis sellanen juurihoidettu hammas ja arvaa vituttiko mennä lekurille
  7. T

    fb

    kertokaa mulle tosta facebookista se että jos mä vaihdan kuulumisia jonkun kanssa niin näkeeks muut mitä ollaan turistu
  8. T

    Siis näkeeks mun kaverit facebookissa ne nimet joita mä oon hakukoneella hakenu???

    valaiskaa tyhmää ja kertokaa tosta facebookista lisää!!! mua on pyydetty monesti liittymään sinne mut mä oon jäänyt keskiajalle enkä ymmärrä tuon taivaallista koko hommasta :saint:
  9. T

    lastenneurologilla käynti

    meile ehotettiin puheen kehityksen takia sitä...käydään puheterapiassa mutta nyt neuvolassa olivat sitä mieltä että lapsi ei ymmärrä kaikkea puhetta vaikka sama neuvola täti vuosi sitten oli sitä mieltä että hyvä ku tyttö ymmärtää mitä sille puhuu vaikka ei ite vielä osaa tuottaa kovin paljoa...
  10. T

    lastenneurologilla käynti

    eli siis mitä siellä tehdään? neuvolassa tarjosivat mahdollisuutta käyttää lasta tutkimuksissa mutta en oikein vielä lämmennyt ajatukselle
  11. T

    joulu gallup!

    Mitä ostatte vanhemmillenne joululahjaksi?
  12. T

    Kuinka paljon annatte lasten touhuta keskenään?

    joka päivä koska leikkivät paremmin kuin että äiti tulee sotkee :D
  13. T

    Poikavauvan vaippa falskaa!!

    oli sama ongelma tytön kanssa aikanaan enkä keksinyt järkevää selitystä asialle tai mitään konstia millä ois vältytty noilta huteilta :D
  14. T

    tajuuks joku verotusta

    keikka hommaa siinä yrityksessä mihin mulla on vakkari paikka mihin palata...ku aattelin että sivutulokortilla jos tekis nii menis niin paljon veroja
  15. T

    tajuuks joku verotusta

    mitenhän mun kannattas tehhä tuon verokortin kanssa jos rupeen tekee keikka hommia hoitovapaan aikana,töitä ois varmaan hyvänä kuukautena jotain 20h/kk
  16. T

    hätä kierukasta

    onks siula mitään kipuja/vuotoja/ mitään kierukan haittavaikutuksia? miula ei oo mitään noista tosin miula oli heti alusta asti tosi niukkuu vuotoa jos sitäkään
  17. T

    Asiallisia vastauksia pliis,kuuluuko 1veellä olla patti

    tytöllä viimeisten kylkiluiden välissä on ikään kuin monttu nii kerron kysyin lääkäriltä että mikä siinä on nii se totes että ei kaikilla ihmisillä oo samanlainen luuston rakenne kuin niillä malli luurangoilla :D
  18. T

    hätä kierukasta

    mä löysin ne langat sillo ensimmäisen kuukauden aikana mut sit ne rupes ikään kuin lyhentymään ja nyt niitä ei löydy enää mistään :( pitäs varmaan soittaa huomenna perhesuunnittelu neuvolaan tai suoraan lääkäri aika...en tiiä kumpaan ois viisaampi soittaa
  19. T

    hätä kierukasta

    onko kellään ollu mirena kierukan kanssa sellasia ongelmia että langat ei tunnu? oon yrittänyt ehtiä niitä tuloksetta ja nyt vituttaa jos se on poistunu 2kk laiton jälkeen
  20. T

    Hei te, ketkä ette usko Jumalaan.

    meillä kummittelee :snotty:

Yhteistyössä