Hakutulokset

  1. J

    Ystäviä Tampereen/Kangasalan seudulta

    Moi! Tunnetko olosi joskus yksinäiseksi? Tuntuuko, ettei ole ketään, jolle jutella ja ketään joka ymmärtäisi sinua täysin? Puuttuuko sinultakin ystävä, sellainen ystävä, jolle voit puhua kaikesta ja jonka kanssa voit jakaa ilot ja surut, sellainen ystävä, jolla on aina aikaa sinulle ja jolle...
  2. J

    Ystäviä Tampereen ympäristöstä

    Heippa! Olen 34-vuotias perheellinen nainen Tampereen naapurikunnasta. Olen huomannut, että aikuisiällä on tosi vaikeaa löytää uusia ystäviä. Uusia tuttavia kyllä löytyy, mutta ne ei ikinä syvene ystävyyden tasolle asti. Etsin siis sellaista ns. todellista ystävää, jonka kanssa voisi jakaa...
  3. J

    Ystäviä Kangasalta

    Heippa! Olen 33-vuotias perheellinen nainen Kangasalta ja etsin uusia ystäviä jakamaan elämän ilot ja murheet. Olen hieman ujo ja arka tutustuun uusiin ihmisiin ja sen vuoksi ystäviä ei montaa olekaan. Muutenkin tuntuu, että näin aikuisena on tosi vaikea enää löytää todellisia ystäviä. Mutta...
  4. J

    salkkarit 9.4.2009

    Kertoisko joku, mitä viime torstain jaksossa tapahtui.
  5. J

    salkkarit 9.4.2009

    Kertoisko joku, mitä salkkareissa tapahtui viime torstaina.
  6. J

    Ystäviä Kangasalta

    Heippa! Löytyisköhän Kangasalta uusia ystäviä 29-vuotiaalle 2 lapsen äidille?
  7. J

    Ystäviä Tampereen ympäristöstä

    Hei! Olen 27-vuotias, 1-vuotiaan tytön äiti Tampereen lähistöltä. Olisi erittäin mukavaa saada uusia ystäviä itselle ja leikkikavereita tytölle. Joten, jos olet ystävää vailla, niin kirjoittele mailia osoitteeseen marzy79@luukku.com tai laita y-viestiä.

Yhteistyössä