Hakutulokset

  1. B

    M*U*S*I*I*K*K*I*A

    Dido - Take My Hand http://www.youtube.com/watch?v=qpVM_az0Zjw&NR=1
  2. B

    Jos saisit ja haluaisit/tarvitsisit, niin mitä haluaisit korjata itsessäsi?

    Ei ne mulla oikeastaan roiku, luomiväri vaan menee piiloon, jos sitä yrittää laittaa. Julkisessa terveydenhuollossa nauraisivat mut kyllä pihalle... Saa sitten nähdä 10-20 vuoden päästä uudelleen! :snotty:
  3. B

    Jos saisit ja haluaisit/tarvitsisit, niin mitä haluaisit korjata itsessäsi?

    Liian raskaille silmäluomille voisi tehdä jotain. (Muistan, että ne häiritsivät meikkiä tehdessä jo ainakin 24-vuotiaana.) Myös silmien alta voisi poistaa tummia varjoja. (Onnistuukohan sellainen?)
  4. B

    Sana punkka, mitä se teistä merkitse?

    Sukunimi, sänky.
  5. B

    otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

    Päättömältä on turha tulla vonkumaan mitään. (Entinen profiilikuvaus.)
  6. B

    Onks joulupukin hommaaminen kotiin pakollista?

    Ei. Meillä ei ole ikinä ollut joulupukkia.
  7. B

    kummasta olisit asunnossa valmis tinkimään?

    Ensimmäisenä tingin neliöistä (pienemmät huoneet käy). Jos ei vieläkään ole varaa tai ei raaski maksaa, tingin seuraavaksi sijainnista. Vasta kolmantena tingin huoneiden lukumäärästä.
  8. B

    otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

    Sulla on erittäin lyhythiuksinen mies ja kuulut helluntaiseurakuntaan? 'Varoitit' hupimielessä pahaa-aavistamattomia ihmisiä lapulla vesilammikossa asuvista ökkömöntiäisistä [en muista niiden nimeä enää], joista on harmia varsinkin, jos käy uimassa ilman uimahousuja. Lapun alla oli jonkin...
  9. B

    Voisitko jättää miehesi tälläisen perusteella?

    En voisi. Kyllä mä tarvitsisin todisteet, ja jos tunne olisi vahva pyrkisin jotenkin ne hankkimaan.
  10. B

    Oletko mustasukkainen?

    En yhtään. (Olen melkeinpä huolestunut siitä, että olenko täysin välinpitämätön.) Ei ole nyt muutenkaan sukkia jalassa...
  11. B

    G: Jos muuttaisit maahan, jossa naiset yleisesti liikkuvat yläosa paljaana, tekisitkö samoin?

    Mä luulen, että keskipäivällä joutuisi varmaan käyttämään vaatteita jo pelkästään auringonsuojana, mutta illalla ennen auringonlaskua voisi olla ehkä ilmankin...
  12. B

    G: Jos muuttaisit maahan, jossa naiset yleisesti liikkuvat yläosa paljaana, tekisitkö samoin?

    En viittaa! Sain sieltä idean, mutta tämä on ihan eri aihe kuitenkin!
  13. B

    G: Jos muuttaisit maahan, jossa naiset yleisesti liikkuvat yläosa paljaana, tekisitkö samoin?

    Sellaisia maita on oikeasti, jossa yläosattomana liikkuminen on ihan tavanomainen tapa, ainakin Afrikassa! Millä tavoin olemassaolevasta maailmasta ottamani esimerkki on mielestäsi radikaali ja huono?
  14. B

    G: Jos muuttaisit maahan, jossa naiset yleisesti liikkuvat yläosa paljaana, tekisitkö samoin?

    En varsinaisesti aja tällä kysymyksellä takaa mitään, vaan mielenkiinnosta kysyn. Oma vastaukseni on, etten oikeastaan tiedä.
  15. B

    Ruåtsissa ei saa kätellä naisia.

    Sekä että.
  16. B

    Ruåtsissa ei saa kätellä naisia.

    Taisit lukea mun tekstin vähän liiankin kirjaimellisesti! En sitä tarkoittanut, että vanhoista ruotsalaisista käytöstavoista pitäisi kertakaikkisesti luopua, vaan että uusien tilanteiden (ja muualta muuttaneiden) kohtaamiseen pitäisi opettaa.

Yhteistyössä