Hakutulokset

  1. A

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Heippa kaikille! Törmäsin tähän ketjuun sattumalta,mutta aika sopivasti sillä täällä hyöriskelee reilu 10kk neitonen kanssani :) Synttäreitä vietetään 7.6 eli ihan kohta,hui! Aika menee nopsaan - liian nopsaan! Itse olen 26-vuotias kolmen prinsessan (5v. kohta 3v. ja 10kk) äiti,joten aika...
  2. A

    keskenmenoko? :O

    Elikkäs me on oltu miehen kanssa ilman ehkäisyä varmaan vajaa pari kuukautta. Kolmisen viikkoa sitten rinnat tuli tosi kipeiksi (siis ihan kosketusaroiksi) kihelmöi,vihloi tms. ihan kuin raskaana ollessa! Tein sitten pari raskaustestiä jotka molemmat näytti negaa. Tässä vaiheessa tuli jo...
  3. A

    Kouvolan seutu

    mie en edes oo muistanu sitä tän viikon syömään menoa!! JOnilla on luultavasti iltavuoro,joten en taida päästä mukaan. Käytiin viime viikolla se wokup testaamassa ja hyvää oli :)
  4. A

    Tarvitseeko lapsi muka Kuomia jalkaan +5 asteessa...?

    vähän aiheen vierestä... mutta ostin tytölleni viking core tex pitkävartiset kengät. Ehdin jo laput repiä irti,niin en muista kenkien "nimeä". Mutta siis,ostin kengät alesta,enkä nyt ole ihan satavarma ovatko ihan oikeat talvikengät. Talvikenkinä ne kuitenkin ostin. Niissä siis pitkät...
  5. A

    Kouvolan seutu

    mä tiedän työvuorot tonne viikolle 47 asti. Mulle kävis toi 18 yai 19.päivä. Riippuu mikä työvuoro miehellä on tolla viikolla. Se saa tietää vuoronsa aina hirmu myöhään. Mutta toivottavasti onnistuu,ois kiva nähdä :) Minealla on maanantaina 1,5v.n neuvola.(tosin kuukauden myöhässä) Laitan...
  6. A

    Kouvolan seutu

    Miten ois taasen iltatapaaminen jossain vaiheessa syksyä,esim.ensi kuussa? Oi mukava nähdä pitkästä aikaa kaikkia mammoja,kun ei tosiaan pentsojaankaan päästä kun olen töissä :) Mutta siis jossain vaiheessa marraskuuta ja paikkaehdotuksena joko wokup tai fiesta! Haluaisin kovasti...
  7. A

    Kouvolan seutu

    onko kukaan menossa tänää pentsojan vauvatapaamiseen? Me yritetään ehtiä tulemaan...jos neiti vaikka heräisi ajoissa päikkäreiltä :)
  8. A

    kertokaapas mikä olis hyvä talvitakki?!

    Eli siis toppatakkia,mieluiten vedenkestävää/vettähylkivää etsin tytölleni 1,5v. Meillä on lennen active toppahousut,mutta takki puuttuu. Vinkkejä ja kokemuksia kaipailisin,koska tuntuu että kaikki myydään pukuina housut+takki. Mistä saisi pelkän takin?? Nicky&Nelly meillä lopetti,joten ei...
  9. A

    työ ja hoitopaikka

    Meillä tilanne että mies töissä, minä opiskelen ja etsin koko ajan töitä. Jos nyt sattuisin työpaikan saamaan,niin mites tuo päivähoito?? Kun joka paikassa sanotaan,että pitäisi hakea paikkaa viim. 4 kuukautta ennen hoidon tarvetta!! No mitenkään varmaahan se ei ole,että töitä saan, mutta entä...
  10. A

    Kouvolan seutu

    Milla, jos ei Minna tartte koodeja niin mie voin huolia! Kun nyt vastta tajusin et keräilyaika on vielä tän kuun! Oon hölmö heittäny purkkejä roskiinkin kun luulin että vaan toukokuun enää voi kerätä :/ Mut ehkä ehin vielä...tai sit en,mut jos jollain niitä koodeja,niin huolin mielelläni =)
  11. A

    Kouvolan seutu

    moikka! Mä ainakin Minna, yritän päästä mukaan rossoon. Ois tosi kiva päästä pitkästä aikaa!! Riippuu aika paljon miehen työvuoroista... Ja myöhästyneet Äitienpäivä onnittelut kaikille ihanille Äideille! :heart: Tulkaahan lapsostenne kanssa pentsojaan aamupäivisin. Me ollaan Minean kanssa...
  12. A

    Kouvolan seutu

    Onnea kauniista nimestä Sointu :heart:!! Me ollaan menossa huomenna aamupäivällä pentsojaan, varmaan justiinsa siinä yhdeksän-puoli kymmenen maissa. Kiva jos vihdoin näkisi vauvan :) Nyt pitää lähteä kouluun tekemään yksi koe... Heipparallaa!
  13. A

    Kouvolan seutu

    me ollaan, Jaana, varmaankin menossa ensi torstaina pentsojaan siinä 9.30 aikoihin. Pääsettekö silloin? Ulkoilemaan ois tarkoitus ensin mennä ja sitten mahdollisesti sisälle. Ja luultavasti esim maanantaina tai tiistainakin mennään puistoon pihalle leikkimään. Hyvä että olette nyt vihdoin...
  14. A

    Kouvolan seutu

    Miten meni Anna teidän reissu? Me ei valitettavasti päästä keskiviikkona puistoon,koska olen koulussa 8-12 :( Siksi oliskin mukava nähdä joku muu päivä...pääseekö enää kukaan "isommista" perjantain vauvatapaamiseen? Me oltais sinne menossa... Ja esim. torstai aamupäivällä voitais myös...
  15. A

    Kouvolan seutu

    onkos ketkä kaikki muuten menossa keskiviikkona pentsojalle leikkimään? Me ollaan ainakin tulossa,koska tää taitaa olla viimonen keskiviikko tänä keväänä kun päästään :( Mä menen nimittäin koulun penkille alkaen 8.4! Sitten tunnit oiskin just keskiviikkosin ja torstaisin,harmi :| Mutta...
  16. A

    Kouvolan seutu

    Äitin rakas pieni mussukka tänään 1-vuotta!!! Kemut on tämän päivän osalta pidetty,huomenna ja ens viikolla jatkuu =) Kaameen nopeesti menee aika...vastahan tuo syntyi ja nyt on jo iso likka! Otti synttäripäivän kunniaksi ensimmäisen askeleenkin :heart: !! t.erica ja minea 1v.
  17. A

    Kouvolan seutu

    y uieby8imkujmm molk ljumhmjntghnhmnqwbn jknnn jmnbmnm t.minea
  18. A

    Kouvolan seutu

    Hello. Ois tosi mukavaa lähteä syömään,mut pitääpä katella tota rahatilannetta... :$ Onnea Eelikselle!! Iso ukko jo :heart: :flower: Ensi viikolla ollaan tulossa pentsojalle...ainakin joku päivä. Keskivikkona ei päästy,koska mulle tuli se kammo mahatauti :/ . Vitsit että oli kamalaa...
  19. A

    Kouvolan seutu

    vauvakuuma...mikähän se on ?! VauvakuumE tarkoitin siis... :laugh:
  20. A

    Kouvolan seutu

    moikka! MEkin varmaan tullaan perjantaina puistoon. Keskiviikkona ollaan myös menossa =) Voi vitsi,ootan ihan innoissani et näen sun prinsessan,sippu! Toivottavasti ois hereillä pentsojassa :heart: . Tulee kyl hirmunen vauvakuuma.... keskiviikkoon

Yhteistyössä