Hakutulokset

  1. T

    Mielipiteitä kaipailen

    luepa toi mun ketju saksanpaimenkoirastamme joka etsii kotia! =) mieti tosissas, sulla on kokemusta rodusta ja tämä sopii omakotitaloon lasten kanssa!
  2. T

    keneltä uusi koti saksanpaimenkoirallemme?

    siirtyi koiran lähtö kenneliin ja lähtee siis maanantaina vasta. se menee sinne myyntiin. kasvattaja etsii sille uuden kodin ja me saadaan rahat. me maksettiin siitä aikoinaan 850?. en usko kuitenkaan että se niin paljon maksaa. sanottiin kasvattajalle, että hän saa päättää koiran hinnan, meille...
  3. T

    keneltä uusi koti saksanpaimenkoirallemme?

    meidän täytyy luopua pikimmiten 1-vuotiaasta saksanpaimenkoirasta. puolivuotiaalla pojallamme on todettu astma ja koira-allergia ja asumme kerrostalossa, joten emme voi pitää koiraa enää ollenkaan. olen kirjoittanut tästä tänne aiemminkin, että jos joku on hankkimassa sakemannia niin katseet...
  4. T

    Ilmoitanko vaiko en??

    mä en ymmärrä mitä pahaa siinä on että pitää yön yhdessä huoneessa ja että saa illalla ruuan??!!! näin meilläkin on. :attn:
  5. T

    x-adventure twinco

    jospa ne huomenna tulisi. oon jo kaksi viikkoa urheasti odottanut... :ashamed: :ashamed:
  6. T

    x-adventure twinco

    aaargh! mä en jaksa odottaa että saan ne rattaat! maksoin ne viikko sitten perjantaina ja maksun pitäisi näkyä jo siellä hollannissa. nyt odotellaan, jospa ne ensiviikolla sais. :whistle: :whistle: on niin ihanat ilmat että tekis mieli jo lähteä vaunulenkille, mut mistä vetoa, että kun saan...
  7. T

    vielä twincoista...

    eli minäkin tilasin twincot hollannista perjantaina. kävin ihan pankissa maksamassa koska en omista luottokortteja. eli perjantaina meni maksuun... kauanko menee että rattaat tulevat? kauan olette joutunut odottamaan? onko joku muu maksanut pankista ulkomaanmaksuna?! täällä malttamattomana...
  8. T

    Kävikö kukaan Oulussa

    Kävikö kukaan Oulussa viikonloppuna lastentarvikekirppiksellä? Löytyikö mitään? Itse en viitsinyt mennä, kun edellisellä kerralla menin 5 yli 10, kun oli kymmeneltä auennut eikä ollut toiveitakaan että olisi mahtunut sisälle... :( Toivottavsti järjestelyt oli lauantaina vähän paremmat, paikka...
  9. T

    cerazette pillereiden aloitus..

    ei me ainakaan käytetty mitään lisäehkäisyä siinä alussa. elokuusta lähtien oon cerazetteja syöny ja tietääkseni en oo raskaana. :) mutta kai tämäkin on yksilöllistä. mä oon kyllä helposti sikiävää laatua ollut ainakin kahden lapsen kokemuksella ;)

Yhteistyössä