Hakutulokset

  1. T

    Missä menisi legot hyvin kaupaksi,( ei huutis)

    Nyt kirjauduin ja laitoin sinulle yv viestin jo :)
  2. T

    Kaksi ylimääräistä korityllaa!

    No niin nyt on vanha nikki kaivettu esiin ja laitettu yv:tä....tosin moni asia oli muuttunut, että en nyt sitten ole varma laitoinko viestin oikein....:)
  3. T

    Kolme duunia tottumatta

    Mikä tuo oikea työ on? Lastenhoitoko? Onhan tuossa aika paljon yhdelle ihmiselle, vaikka aika lyhyet päivät tuossa ma-pe työssä on.
  4. T

    onkos täällä nuuskaa käyttäviä naisia?

    Ihana haukkumaketju tuli sitten tästäkin |O Ihan sama käytätkö ap nuuskaa vai tupakkaa tai vahvempaa niin ei sitä täällä kannata puolustella, ajan haaskausta ja mitä se kenellekään kuuluu. Käytä vain ihan mitä haluat ja ole välittämättä näistä kaikista palsta pyhimyksistä jotka ovat aina...
  5. T

    Monenko varatun miehen kanssa olet harrastanut seksiä? Enkä nyt tarkoita sitä teidän omaa miestä vaan muitten miehiä

    Noin 10-15 ja joidenkin kanssa useasti sekä yhden kanssa usean kuukauden ajan lähes päivittäin :saint:
  6. T

    Kampaajia paikalla?

    Nuo on aitohiusta. Kiitos vastauksesta. Huomenna saan raidat päähäni ja tuota tosiaan aloin miettimään :flower:
  7. T

    Kampaajia paikalla?

    Eli kysymys kuuluu voiko suoristusrautaa käyttää vaikka hiuksissa on sinettikiinnityksellä olevia raitoja?
  8. T

    Kampaajia paikalla?

    :wave:
  9. T

    TYTTÄRENI KIRJA ILMESTYI

    Uskomattoman hieno saavutus :flower: Syystäkin olet ylpeä :flower: Jos saan kysyä niin minkä ikäinen pikkusisko oli kuollessaan ja millaisessa onnettomuudessa hän kuoli? Varmasti ollut todella rankkaa myös isosiskolle..... :'( :hug:
  10. T

    kala peräaukossa

    Aika sairasta jos joku tuolle nauraa :o
  11. T

    Joku hyvä leffa?

    Luin otsikon ensin, että " joku hyvä jaffa" ja ajattelin ehdottaa appelsiinia :laugh:
  12. T

    Mitä mieltä olette juoksuvaijerista koiralle....hyviä/huonoja puolia?

    Ottakaa rauhallisesti rakkaat palstalaiset!!! Koiramme ovat siis vartiokoiria, eivät mitään pihapatsaita ja ovat täysin tottuneet olemaan ja asumaan omassa 130 neliön aitauksessaan sekä ovat aina irti/ remmissä kun me olemme itse ulkona eli melko paljon siis (useita tunteja päivittäin)...
  13. T

    Uus rekkistukka :D

    Hieno tukka . Kuinka pitkä sinulla oli aiemmin? Oon kateellinen, kun itse olen kasvattanut nyt ihan kynitystä (paljon sinua lyhemmästä) tukasta tällaisen joka tällä hetkellä peittää jo lähes korvat. Menee vaan hermot kasvattamiseen ja olisi ihana leikkauttaa jokin sähäkkä malli ja värjätä...
  14. T

    Mitä mieltä olette juoksuvaijerista koiralle....hyviä/huonoja puolia?

    No jos koira voisi valita niin valitsiko vaijerin vai aitauksen? Ulkokoirasta siis kyse. Ja miten vaijeri onnistuu kahden koiran kanssa, onko kenelläkään kokemusta?
  15. T

    Mitä mieltä olette juoksuvaijerista koiralle....hyviä/huonoja puolia?

    Siinäpä se kyssäri jo tulikin =)
  16. T

    Kellään kokemustta VW Tiguanista? Suositteletko?

    Meillä kans Touran ja aina siinä on jotain vikaa. Se on nyt 2 vuoden aikana käynyt varmaan 20 reissua korjaamolla :laugh:
  17. T

    Joka puolelle sikiäminen

    Minulla on tuttava jolla on 5 lasta, 4 eri miehelle :headwall:
  18. T

    onks pakko sataa lunta jos ei taho :(

    Oulussa satanu koko päivän. Piha ja puut on taas täysin valkoiset...perkele.
  19. T

    ikävä...

    Minkä ikäinen lapsesi on? Kuinka pitkä suhde teillä on takana? Paljon voimia ja jaksamista varmasti vaikeaan tilanteeseen :hug:

Yhteistyössä