Hakutulokset

  1. Jessiinah

    Kumman näistä kahdesta imurista ostaisitte?

    Nyt olis uuden imurin osto edessä ja mulla on kaksi vaihtoehtoa enkä osaa päättää/tiedä kumpi olisi parempi vaihtoehto. Eli vaihtoehdot on: Hoover RUSH: Hoover Rush TCR 4183 011 pölynimuri | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com tai Hoover SENSORY: NetAnttila - Hoover Sensory ts2051 011...
  2. Jessiinah

    Miehellä kestänyt lähes tauotta kolme päivää nikottelu, missä vika?

    Eli tosiaan nikottanut/hikotellut nyt jo kolme päivää lähes tauotta ja välillä lisäksi närästystä. Missä voisi olla vika?
  3. Jessiinah

    Tyhmä kysymys, mistä näen viimeisimmät ketjut mihin olen kirjottainut??

    Viime vuonna uudistuksen tullessa poistuin kaksplussalta mutta nyt päätin palata mutta en tajua mistä näen ketjut mihin olen kommentoinut? Profiili -> kaikki viestit niin siellä on vain jotain vanhoja mutta ei tämän päivän ketjuja joihin olen kommentoinut... :O ?
  4. Jessiinah

    Kumpi tyyli parempi pojan huoneeseen? *kuvat*

    Eli olen nyt kahen vaiheilla kumpaa tyyliä lähden hakemaan pojan huoneeseen... Toisaalta värikkäämpu maailma olis enempi "lapsellinen" mutta sit taas rauhallinen ja hento ilme miellyttää.. Joten kysyn ihan mielenkiinnosta teiltä mielipiteitä :) 1.tyyli 2.tyyli
  5. Jessiinah

    Millä alalla voisit kuvitella tän näköisen naisen opiskelevan?

    Mielenkiinnosta kyselen että mitä arvaisitte minun opiskelevan :p Eli amiksessa olen.. http://www.aijaa.com/v.php?i=6544654.jpg
  6. Jessiinah

    G: Päiväkoti vai perhepäivähoito?

    Jos kyseessä 1,5v lapsi. Mulla olis mahdollisuus kumpaankin.. Olen aika varma että kaadun perhepäivähoidon puoleen mutta ajattelin kysästä mitä mieltä te olette?
  7. Jessiinah

    Otin tänään huuleen lävistyksen..... ja

    mietin tässä että miten mun pitäis syödä nää seuraavat 3-4 viikkoa kun on tää ihan hirveen pitkä tappi ja se menee koko aika tonne hampaitten toiselle puolelle? Yritän tässä närpppiä ruokaa kun en oo mitään tänää syönyt mut hermo vaan menee :kieh: Voinko vaihtaa ton lyhyemmän tapin jo tällä...
  8. Jessiinah

    Olipas mukava ylläri kun postin kävin hakemassa :) *turhis*

    Olin voittanut kaksplussan kilpailussa Muumi 3D -leffan ennakkonäytökseen neljä lippua! =)
  9. Jessiinah

    Pojalle tullut jotain ihme näppyä/ihottumaa?? *kuva*

    Eli mitä tää vois olla? Huomasin nämä muutama päivä sitten ja ensiksi ajattelin että tuli järvivedestä kun ilmestyi aika pian sen jälkeen kun oltiin uimassa mutta sitten kun olin äidin luona niin nuorimmalla veljelläni 1v4kk oli myös tätä samaa ja hän ei ole ollut uimassa ollenkaan kun ei...
  10. Jessiinah

    Poika ei meinannu millään suostua päikkäreille....*turhis*

    Mutta sitten annoin kylmän kostean harson "peitoksi" niin rauhoittui ja nukahti kahdessa minuutissa :) Raukalla oli vain niin kuuma ettei meinannu uni tulla millään.
  11. Jessiinah

    Onko joku täällä kokeillu noita Cho-Yung ja Procleanse Gold-tuotteita??

    Luin just ton Marin blogin minkä mainos pyörii tossa sivulla kokoajan ja kun olen helppo mainoksen uhri niin tekis mieli tilata noi jutut.. Onko kukaan kokeillu ja onko tullu tuloksia?? Ja sit se vielä että jos tilaan niin kai se jää siihen sit et mulle tulee vaan ne ilmaisertä eikä sit jatkossa...
  12. Jessiinah

    Mitä vois käyttää mantelijauhojen tilalla?

    http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=303 Pitäs noita tehdä ja ei oo mantelijauhoja kaapissa... mantelijauhEtta vaan.. Mitä vois käyttää tilalla??
  13. Jessiinah

    Karppaajat hei

    Elikkäs olen nyt päättänyt että aloitan karppaamisen ja tässä mietin että mitä helvettiä mä saan syödä :D ? Kaikki vihanneksia ei vissiin kannata syödä? Entä tuore ananas? Tänään tein wokkia missä oli jauhelihaa, pekonia ja wok-vihanneksia.. Onko tuo ok? Vihanneksissa oli n.5g hiilareita per...
  14. Jessiinah

    Mitä mieltä pojan huoneesta? Sisustusvinkkejä?

    Eli pojalla tällainen huone: Asutaan vuokralla eli ei aleta seinille, lattialle tai mitään suurempaa tekemään.. Haluaisin kuulla mielipiteitä ja ehkä jotain vinkkejä mitä te tekisitte huoneelle :) Risuja ja ruusuja. Uudet verhot odottaa ompelua.. Huoneeseen tulee verhot samasta...
  15. Jessiinah

    Jos nyt pesen rattaat ni ehtiiköhän kuivua aamuksi?

    Tässä pohdin että alanko pesemään noita rattaita... Huomen aamuks klo.9 pitäs olla kuivat viimeistään..
  16. Jessiinah

    Paljonko maksaisitte legon duploista....

    50 osaa.. Erikokoisia perusosia? Leikin lomassa tulleita jälkiä on jonkin verran.
  17. Jessiinah

    Suositelkaa hyviä leffoja!

    Ihan mitä vain paitsi perusräiskintä-toimintaleffoja! Ei haittaa vaikka oliskin viel leffoissa..
  18. Jessiinah

    G: Olisitko edelleen miehesi kanssa yhdessä ellei teillä olisi lapsia?

    Me oltaisiin miehen kanssa erottu varmaan vuosi sitten tapahtuneiden tapahtumien vuoksi..
  19. Jessiinah

    1v2kk nykii olkapäätä oudosti.. Pitäisikö huolestua?

    Eli poika 1v2kk nykii oikeaa olkaapäätään.. varsinkin kävellessään. Pojan kävely on vielä vähän huteraa ja kävi mielessä että se olisi tasapainon hakemista tai jtn, mutta epäilen koska nykii ainoastaan oikeaa olkapäätään... Ajattelin soittaa huomenna neuvolaan kun siellä on neukkutäti paikalla...
  20. Jessiinah

    Turkulaiset

    Kumpaa aluetta suosittelisitte enemmän.. Raunistulaa vai Vienolaa? Asun kyllä Turussa mutta kumpikaan alueista ei ole ennestään tuttu.

Yhteistyössä