Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Mulla oli vauva tosi paljon hiljaisempi just ennen sektiota... Sehän tehtiin jo 39+3 suunnitellusti. Herättelin sitä ja tuntu silti etten tunne liikkeitä juurikaan. Jos ei ois ollu seuraavana aamuna sektioaikaa niin olisin lähteny sillo edellisenä iltana näytille... Mut mulla oli aiemminkin...
  2. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Juu, mielelläni tuun! :)
  3. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Moi kaikille! Oma kirjoittelu on jäänyt vähäiseksi, tuo meidän JO KUUKAUDEN ikäinen pieni ukko ja esikoinen on pitänyt kiireisenä :D Ja tietokonekin temppuili... Enkä oikeen osaa enää kirjoittaa tänne, kun on tuo "yksityinen" osasto. Kun tietää et täällä on aikalailla taustailijoita, kivempi...
  4. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    niin tosiaan, poika syntyi 29.8 viikolla 39+3, 2840g ja 48cm. musta tuntuu aivan hirveen pahalta santun ja perheen puolesta... :( kun osaisi sanoa jotain, mutta sanoja ei kyllä löydy. tsemppiä kaikille supistelijoille! jumppapalloa supistuksiin voin suositella minäkin, itseäni helpotti...
  5. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    En ole ehtinyt käydä täällä sektion jälkeen ja tulin kertoilemaan kuulumisia, pikaisesti luin juttunne, mutta olette olleet aika ahkeria! Oon niin pahoillani Santun puolesta, en osaa sanoa mitään :'( Tuli itku teidän perheen puolesta. Voimia kovasti, ei tuollaista tapahtumaa voi ymmärtää...
  6. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Täällä ei ollut verkkopikkareita ainakaan viimeks, vaan niitä sellasia kankaisia, mitkä menee kainaloihin asti :D No ei nyt ihan, mutta melkeen :D
  7. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    kiitos kaikille tuhannesti tsempeistä! Ihania olette! Auttaa oikeasti, kun saa purkaa tätä jännitystä :) synnytystä lähestyvistä oireista mulla tuli esikoisesta limatulppa kerralla muutamaa päivää ennen lähtöä... Ja supisteli 2 vai 3 yötä ennen, kuin ne tosiaan alkoi sit niin ettei enää...
  8. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    kaneli mä en oo pessy (ne harvat mitä edes pesin) tai kaivanu laatikoista kuin 50-56cm vaatteet. MEillä kun esikoinen oli pieni, käytti noita pienimpiä pitkään ja nytkin pitäs olla pikkunen vauva tulossa. Muistaakseni esikoisella oli joskus puoli vuotiaana 62cm vaatteet :D Mut varmaan jos ois...
  9. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Jotenkin helpottaa kun saa purnata ja kun muilla on samanalaisia p*skoja oloja :D heinäneidolla siis saattaa olla lähtö lähellä, iik ja tsempit jos ja kun se lähtö todella koittaa! Mulla oli kanssa ekasta just tollasta supistelua välillä, tuskasta odottaa et no joko nyt... Mut alkaahan...
  10. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Saako valittaa? :D valitan silti, heh. Hitto, mikä olo! Meninkin just toissapäivänä sanomaan, että ei mulla varsinaisesti oo kiire päästä mahasta eroon kun ei ahdista enää kauheasti, on ollut aika hyvä olla. No joopa joo! Mietin jo onks vauva kääntynyt pää alaspäin kun lantio on nyt "täynnä" ja...
  11. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    tömpsis en mäkään ois huolissani tosta sf-mitan laskusta, yleensä se on isompi kun vauva on pt. Sit kun kääntyy rt ja laskeutuu alemmas, niin mittakin pienentyy. Ja muutenkin loppuraskaudessa saattaa mitta pienentyä kun vauva laskeutuu lantiossa alemmas! hassel mä tunsin kans esikoisen pään...
  12. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Kiippu meilläkin esikoinen välillä toteaa kyllästyneellä äänellä jotain, että "äiti älä huuda" tai "äiti, ei saa huutaa iskälle" :D Voi reppanaa... :D Seksistä mä oon jo oikeestaan luovuttanut :D Meillä peitot heiluu varmaan seuraavan kerran sitten, kun vauva on maailmassa... Nyt on tosiaan...
  13. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Tosta paikkojen tunnustelusta tuli mieleen, että olisko ne siksi tarkastamatta paikkoja, kun eihän se enää tälleen isommilla viikoilla oikeen kerro mitään... Siis kun monillahan (etenkin uudelleensynnyttäjillä) saattaa olla pitkäänkin paikat pehmeet ja vähän aukikin ja silti raskaus saattaa...
  14. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    raisu mulle on sanottu, että vauvalle tulee LA asti n. 200g/vko ja sen jälkeen enää muutamia kymmeniä grammoja viikossa. Tän sano siis gynekologi. Ja kaverille sit taas th oli sanonut että 200g/vko 39viikolle saakka ja sit enää jotain 70g/vko... Mutta siis, lohdutuksena kuitenkin että ei sitä...
  15. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Tömpsis onkohan sun neuvolan tädillä vähän asiat sekaisin? :O Raskausmyrkytys nostaa paineita ja näkyy pissassa, mutta hepatoosi voi tosiaankin puhjeta aivan yhtäkkiä ja nopeasti ja sen oireena on vain kutina. Ja pelkän kutinan perusteella pitäs ottaa verikokeita, että se voidaan todeta tai...
  16. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    tömpsis ei kai sulle oo puhkeemassa hepatoosia? Siis tuota kutinaa ajattelin! Mulla supisteluja aiheuttaa ilmeisesti sperma... Tai ei se ainakaan orgasmi oo :D
  17. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    R-M meilläki mies otti muutaman oluen eilen, meinas ottaa enemmänki ja lähteä kaupunkiin mut mulla alko sit tosiaan supistella... Sen oli pakko lopettaa. Aamulla onneks sano et ihan hyvä niin, ei menny rahaa (meille ku taksi maksaa pelkästään 50e!) eikä oo huono olo. Jos ne supistukset ei ois...
  18. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Hitto :( Yön ja illan supisteli... Ei kipeästikipeästi, mutta ihan tuntuvia oli kuitenkin. Jotenkin nyt paineen tunnetta alhaalla ja selkää särkee... Kiitos, mutta nyt tällaiset olot sais loppua ja vauva pysyä kiltisti mahassa vielä sen reilun viikon kun on leikkausaika!! Toivottavasti nää nyt...
  19. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    onpas erilaisia ohjeita eri puolilla Suomean! Mun mielestä täällä sanotaan, että vesien menon jälkeen voi odotella 6h kotona ja sitten näytille... Ja et jos menevät myöhään illalla niin voi tulla vasta aamulla. Piipaa autolla käskettiin munkin mennä, jos vedet menis, kun on perätilassa...
  20. M

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Tömpsis en ois huolissani siitä, että joutuu väsyneenä synnyttämään :) Ainakin itse esikoisen kohdalla oli enemmän tai vähemmän valvonu 3 yötä, tosin sain mä päivällä nukuttua (mulla supisteli 3 yötä!) ja sit poika synty neljäntenä yönä puoli seiska aamulla... Mutta väsymyksestä ei ollu...

Yhteistyössä