Hakutulokset

  1. H

    Joko multasormea syyhyttää

    No sen pakollisen verran et kukathan ovat kauniita kesällä katsella ja kivaa kun saa omasta maasta vihanneksia.. Ollaan kolmivuotiaan tyttäreni kanssa jo purkkeihin esiistuttaneetkin vaikka mitä kukkiensiemenistä kasvien siemeniin ja sit joskus maahan kun ilmat sallii. Marjapensaat tuli ostettua...
  2. H

    anoppikiintiö täynnä

    \ En minäkään ole koskaan mitään kovia antanut pienille lapsille. Meilläkin toisen lapsen kummitäti ihmetteli kun en anna näkkileipää 1 vuotiaalle. Sanoin et meillä on purulelut erikseen ja en myöskään viitsi onkia onkia kurkusta kovia palasia. Tämä kovan syöttäminen on joku vanhanaikainen...
  3. H

    lasten vakuutus

    Ei olla otettu. Olen sen verran laskeskellut, että aivan lasten kohdalla vakuutukset ovat niin kalliita että ne ei kannata paitsi tosi sairailla lapsilla. Nyt kolmivuotias ja kaksi kertaa nuhasta käyty yksityisellä. Säästöä on siis perkuleesti. Kun ykden kerran hinta on jo kuukausimaksu...
  4. H

    Vanhuudesta

    No eihän se ole kiva tunne. Sitten vaan tekemään asian eteen jotain , jotta tilanteesi muuttuu. tee sitten sitä, mikä tekee sinut onnelliseksi eli kokeile niitä harrastuksia sun muuta. Yleensä vaan käy niin, että jos on elämäänsä tyytymätön(en tiedä sinusta) niin noi menemiset ei tuo kun...
  5. H

    Näkikö huonekaverisi mies tissisi tai pimppasi?

    \ juu samaa mirleä olen. Lähinnä ongelma on heidän , ei minun. :laugh:
  6. H

    oikotietä laihtumiseen...

    Oikotie laihtumiseen on syö mahdollisimmin vähän ja monipuolisesti. Niin minä laihduin. Mutta kovaa itsekuria se vaatii. ei niistä läskeistä helpolla eroon pääse.
  7. H

    Miten saatte päivänne kulumaan?

    "kolme vuotta on kulunut hujauksessa kotona ja sinä aikana syntynyt kaksi lasta. Kotiäidin arki on uskomattoman kiireistä (ainakin kahden vaippaikäisen kanssa). Ruokailut, ulkoilut ja päiväunet(+kotityöt ja kaupassa käynnit) pitävät rytmistä ja tekemisestä kyllä huolen. " Olen samaa mieltä...
  8. H

    Lapsen nukuttaminen

    Minä myös olen aina lukenut iltasadun eli jonkun hänen valitsemansa kirjan, mutta sitten tulee seuraava kirja ja seuraava ja sitten vielä tuo ja tuo ja...sitten alkaa huuto. Sit on jano ja sit on pissahätä ja sit on väärä maitomuki tai maito on väärä kun pitikin olla vettä...No nyt olen itse...

Yhteistyössä