Hakutulokset

  1. Eka Vekara

    ~KesäMassut 2007~

    Kylläpäs täällä kirjoitellaan ahkerasti =) Mie oon ollu hieman laiska viime aikoina :whistle: Joku mainitsi tuolla noista ylimääräisistä sydämentykytyksistä. Miekin oon huomannu niitä aina silloin tällöin ja ihmetelly et mikä kohtaus täs kohta tulee :o Kun yhtäkkiä on saattanu alkaa sydän...
  2. Eka Vekara

    ~KesäMassut 2007~

    :wave: Täällä yksi kestovaippailija! Enkä omista kuivausrumpua. Hyvin nuo narulla kuivuvat. Tietty jos käyttää paksuja vaippoja, mistä ei saa imuja erikseen irti, niin nehän kuivuu kauan, mutta onneksi on paljon vaihtoehtoja :) Tämä on hyvä, kun voi vaipatkin kierrättää vanhemmalta...
  3. Eka Vekara

    ~KesäMassut 2007~

    ebbuliini Tilasin "miusta tulee isoveli" -paidan täältä . Tuolla siis saa itse päättää, mikä teksti painetaan ja paita tuli todella nopeasti =) Googlettamalla löytyy myös lisää erilaisia liikkeitä. Aina kun kyyristyy nostamaan poikaa pinniksestä, niin tuntuu että joku muljahtelee masussa...
  4. Eka Vekara

    ~KesäMassut 2007~

    Selailin tossa teitin kuulumiset ja kertoilen pikaisesti omia :D Mahaa välillä ihmeellisesti pistää tai juilii, en muista vastaavaa edellisestä? Nyt kyllä tuntuu muutenkin, että masu on pullahtanut näkyviin paljon aikaisemmin =) Ja oon muuten aika varma, että jonkinlaisia liikkeitä jo...
  5. Eka Vekara

    ~KesäMassut 2007~

    Tulen tässä nopiaa kertoo kuulumiset, eli tänää oli ultra ja ekan kerran kuunneltiin sydänäänet :heart: Kyllä se oli taas niin ihanaa kun vaavi vilkutteli (itse asiassa näytti nyrkkiä :D ) siellä. Yksi yllätys oli, eli olenkin pidemmällä kun luulin, laskettu aika siirtyi aikaisemmaksi. Mutta...
  6. Eka Vekara

    ~KesäMassut 2007~

    Onko täällä kaikki käyny jo ultrassa tai muuten kuulleet sydänäänet? Mun pitäisi vielä viikko oottaa, että saa varmuuden onko masussa oikeasti elämää. Jotenkin ei uskalla vielä ajatella mitään tän pidemmälle.. Kun nuo huonot olotkin loppui kuin seinään :/ Odottavan aika on pitkä..
  7. Eka Vekara

    ~KesäMassut 2007~

    Voih, nyt mulle kävi se että kirjotin kaiken maailman tekstiä ja lähettäessä tuli error ja teksti on nyt jossain :/ Mut nyt lyhyesti mitä asioita muistan. Tänää sain tietää että ultra on kolmen viikon päästä. Ei millää malttais oottaa nii kauan et saa tietää onko masussa oikeesti elämää. Mies...
  8. Eka Vekara

    ~KesäMassut 2007~

    Löytypäs kiva ketju B) Minut voi lisätä listaan, toista odotan ja la 22.6. Tosin tuo päivä saattaa vaihtua sitten ultrassa.. Pääsispä jo sinne :D Jostain syystä vieläkin on jotenkin epätodellinen olo. Äklötystä on ollut muutamana päivänä, päänsärky on ainakin toistaiseksi hellittänyt mutta...
  9. Eka Vekara

    Parhain ulkonäköpiirre lapsessasi?

    Vaikee valita vaa yks piirre ;) Mut miusta on ihanaa, kun poju rypistelee otsaa aina välil.. Se pitää nähä, ei sitä osaa selittää :D
  10. Eka Vekara

    vauvan ulkonäkö!

    \ Meillä kans anoppi on vertaillu ulkonäköä, että kyllä onneks isänkin piirteitä löytyy.. että se on jo huh huh \|O Mutta yleisesti ottaen, olen huomannut että lähes jokainen on jossain vaiheessa "todennut" lapsessa jos kenenkin sukulaisen piirteitä, niitä perusteluita on vain...
  11. Eka Vekara

    rekkamiesten vaimoja, huhuu

    :wave: Kymenlaaksosta olen, "rekkaleski", laittakaa yv:nä vaikka mese/mailiosote niin otan yhteyttä! B)
  12. Eka Vekara

    kuinkas moni sitten on törmännyt ITSENSÄPALJASTAJAAN?

    N. 13-14-vuotiaana oltii kaveriporukalla pyöräilees koulust kotii, nii joku ukko heilu ilman housuja siellä pusikon puolella ja selväst esitteli.. :x
  13. Eka Vekara

    Äitejä 05-alueelta?

    :wave:
  14. Eka Vekara

    Onko kotkalaisia äitejä?

    Täällä 23 v melko tuore äiti myös Karhulasta.. ekavekara3@luukku.com :)
  15. Eka Vekara

    Uusia ystäviä

    Olen 23 v äiti myös Kymenlaaksosta.. Saapi kirjoitella ekavekara3@luukku.com =)
  16. Eka Vekara

    rekkamiesten vaimot

    Täällä yksi.. Mies on hyvin paljon tien päällä, itsekin olin ennen.. Poika on nyt pari viikkoa vanha.. Saa kirjoitella ekavekara3@luukku.com =)

Yhteistyössä