Hakutulokset

  1. TavisÄiti

    Ihan oikeastiko luulette, että länsimainen ylipaino-ongelma johtuu vaan itsekurin puutteesta?

    http://www.helistin.fi/lapsen-hyva-uni/uutiset/hyvan-unen-uutiset-7962227/anna-lasten-nukkua-viikonloppuna-pitkaan-esta-lihavuus-7446727 Riittävä uni voi olla myös hyvä ehkäisykeino lasten pyöristymiselle... En löytänyt sitä artikkelia jota hain ja jossa kerrotaan siitä että kunnon yöunien...
  2. TavisÄiti

    Suomalaiset ovat maailman 48. lihavin kansa.

    Painoindeksii nyt ei ole enää tänä päivänä luottamista, jos jollain se on 25-27 ( naisella ) niin voi olla myöskin lihasta joka painaa enemmän.. eli tuolloin jos vaa'an mukaan indeksi menee yli 25 niin se on väärässä... Etenki miehillä jotka treenaa säännöllisesti niin toi ylipainoraja paukkuu...
  3. TavisÄiti

    Millaisen henkilön haluaisitte bb-taloon?

    Vastakkainasettelua... Umpirasisti ja ulkomaalainen, vastaavasti niiiin hetero kun vaan voi olla ja sitte homo/lesbo.Yksi 70-kymppinen ja yksi 18-vuotias... Jne... Lisää konflikteja...
  4. TavisÄiti

    Vauvan tarpeiden teko

    ei vaadita ei mutta riistetään lapselta mahdollisuus kehittyä itsenäisesti omaan tahtiinsa ja pyritään et lapsi tekee niinkuin aikuinen hänen haluaa tekevän,eikä niinkuin lapsi itse.. :)
  5. TavisÄiti

    Vauvan tarpeiden teko

    Jeps, lasten pitäisi antaa olla lapsia ja kehittyä itsenäisesti omaksi yksilökseen. Ja kyllä sitte tän pvän 12 kesäsiä ihmetellään kun jo ryyppäävät ja harrastavat seksiä sun muuta ja voivotellaan että lasten tosiaa pitäs olla lapsia ja leikkiä nukeilla. Ei nuo pikkaset oo mitää mini aikuisia.... :(
  6. TavisÄiti

    Vauvan tarpeiden teko

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1427433 Mie oon tämän kanssa samaa mieltä, jos lasta pissatetaan, niin ei se ole silloin kuiva, eikä se lapsi kyllä opi omaa hätäänsä ilmaisemaan kun tehdään puolesta.... Täsä va aikuiset sekaantuu lapsen omaan kehitykseen ja aika verran liikaa.. Miust ainaki...
  7. TavisÄiti

    Uusi kuvaketju arvon naiset :)

    Juu, uus tukka ni piti vähä muikistella :p
  8. TavisÄiti

    Linkitä biisi joka kuvaa sua! (sanoiltaan...)...

    http://www.youtube.com/watch?v=Q5J12EoO1Ms tän biisin sanat kaaso omisti mulle ja miehelle... :) tuli ensimmäisenä mieleen... :heart:
  9. TavisÄiti

    Uusi kuvaketju arvon naiset :)

    Haha :D onneks ei tarvii haukkana munia metsästää kun naimisissa olen :heart:
  10. TavisÄiti

    Uusi kuvaketju arvon naiset :)

    :ashamed:
  11. TavisÄiti

    Uusi kuvaketju arvon naiset :)

    pitkästä aikaa... profiilissapa tuo on... :xmas:
  12. TavisÄiti

    Keksikää joku lause minkä teippautan keittiön kaappien yläpuolelle sokkeliin! =)

    Mä tein sellain et leikkasin serveteist kuvioitaa ja laitoin decoupage-lakalla ne kiinni :) http://www.kolumbus.fi/taitaville/ruukku.htm toi vaan esimerkki, mut voi siis laittaa sokkeliinkin sillä lakalla kirjaimia ja kuvioita :) *muoks, nii en sitte tiiä siitä lauseesta et mikä vois...
  13. TavisÄiti

    onko kukaan muu leikki/lelu natsiäiti

    Meil just lähti tänää roskii jätesäkillinen kamaa pojan huoneesta, suurin syy se, että opit itse siivoamisesta ei ole mennyt perille. Ja toiseksi, meilläkin jokaikisestä autosta on purettu kaikki mahdollinen ja on vaan korit jäljellä ja nekin hakattu lommoille ja pikkulegot hukassa ja revitty...
  14. TavisÄiti

    Mistä vois saada nuotit...

    Star wars tunnarille :xmas:
  15. TavisÄiti

    Kerätään tähän ketjuun inhokkisanoja/sanontoja

    Naisesta: Työstettävä ( "työstettävän näköinen" ) tms.. Takapuoli: Pyrstö
  16. TavisÄiti

    Mitä Kaasolle lahjaksi? :)

    Hyvä ehdotus tämäkin :) Jaa miten mä sitten osaan päättää :D Laput kippoo ja arvontaa :xmas: :laugh:
  17. TavisÄiti

    Mitä Kaasolle lahjaksi? :)

    Jaa'a :D kai se sitten on :) Kaikissa tietämissäni häissä on kaasoa ja bestmania muistettu jotenkin
  18. TavisÄiti

    Mitä Kaasolle lahjaksi? :)

    Tätä mä mietin kans, mutta en oo ihan varma, millaisesta hän saattaisi pitää. Tarttis tehdä taustatyötä. :D
  19. TavisÄiti

    Mitä Kaasolle lahjaksi? :)

    Hmm, aika hyvä :)
  20. TavisÄiti

    Mitä Kaasolle lahjaksi? :)

    Siinäpä se, miten olette muistaneet omia kaasojanne? =)

Yhteistyössä