Hakutulokset

  1. P

    Miksi eilinen BB-Henna-aloitus poistettiin?? Ihme jeesustelua! Kyllä vain Tukiaista sai viime kesänä haukkua paljon pahemmin kuin

    Pitäisi kaivaa vertailun vuoksi ne Tukiais-ketjut esiin ja kysyä arvoisilta moderaattoreilta mikä siinä minun Henna-aloituksessani oli pahempaa kuin niissä ketjuissa, joissa Johanna Tukiainen lytätään todella rumalla ja henkilökohtaisuuksiin menevällä tavalla aivan lyttyyn... Taidanpa...
  2. P

    Onko teidän perheessä jotain ihan tavallisia ruoka-aineita, joita ette jostain syystä vain koskaan käytä?

    Meillä on esimerkiksi kaikki sipulit sellaisia, joita mies ja lapset inhoavat, eli meillä ei koskaan ole käytetty niitä. Jauhelihaa ja valkoisia viljatuotteita meillä ei käytetä koskaan myöskään.
  3. P

    Gallup illan ratoksi: Mitä teillä syödään iltapalaksi?

    Meillä hirssi-curry-linssimuhennosta ja uunipunajuuria kevytvuohenjuusto-avokadomoussella. Mitäs teillä? :)
  4. P

    No niin, nyt on leikkauksessa käyty. :)

    Vielä on vähän kipuilua ja rajua liikuntaa ja nostelemista pitää vältellä vielä n. kuukauden ajan, mutta olen tyytyväinen lopputulokseen! :) Rinnat on vielä pikkasen törröllään, mutta niiden pitäisi laskeutua lopulliseen muotoonsa muutaman viikon sisällä. Nyt lähden ekaa kertaa leikkauksen...
  5. P

    Onko täällä jo puitu Urpilaisen legendaarinen kiitosvideo? :D

    Jos joku ei ole nähnyt niin... http://www.youtube.com/watch?v=iBY2bbggxyE ja http://www.youtube.com/watch?v=JUkyQGN6ii4&feature=related :laugh: :laugh: :laugh:
  6. P

    ESPOO SUOMEN PARAS PAIKKA ASUA! :) Lukekaapa tästä linkistä jos ette usko!

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1601599
  7. P

    Ihan hyvä että kestovaippojen epähygieenisyys on vihdoin nostettu esille.

    Tänään oli hesarissa juttua siitä, miten niiden imukyky ja hygieenisyys ovat puutteellisia. Ihan hyvä että asiasta keskustellaan vihdoinkin... Itse vannon vaipattomuuden nimiin, minusta lapsen pitäisi olla kuiva mennessään päiväkotiin. Molemmat lapseni ovat olleet kiitos vvv:n täysin kuivia jo...
  8. P

    Onkohan Ellenin tissit aidot? Mitä luulette?

    :xmas:
  9. P

    Ketä teidän suosikit on Idolsissa? Toivon että tuo Wellu, Pete ja Kalle ainakin olis finaalissa!

    Wellu on ihana ja Pete ja Kalle on niin symppiksiä! :)
  10. P

    Olenko kamala ihminen, kun minua huolestuttaa tämä finanssikriisi paljon enemmän kuin esim. Jokelan ja Kauhajoen ampumatapaukset?

    Jotenkin tuntuu etteivät monet ymmärrä tämän finanssikriisin vakavuutta... Eilen hulluilla päivillä tuntui jotenkin tosi kornilta katsoa sitä menoa. Ei ihmisiä näköjään vielä ainakaan pelota mikään taantuma, vaikka juuri pieni- ja keskituloisia luulisi huolettavan eniten. Henkilökohtaisesti...
  11. P

    IL: "Ylipaino-ongelma räjähtää käsiin" - Mielipiteitänne, miksi suomalaiset lihovat ja lihovat?

    http://www.iltalehti.fi/terveys/200809308351000_tr.shtml
  12. P

    Toimiiko teillä facebook?

    mulla ei...
  13. P

    Onko kellään kokemusta menkojen poisjäännistä kovan treenauksen seurauksena?

    Itsellä taitaa olla tällainen tilanne käsillä... Urheilen päivittäin aika kovalla teholla plus siihen päälle touhuan aktiivisesti kahden pienen lapsen kanssa. Käymme pitkillä vaunulenkeillä jne. enkä aina ehdi lepäämään tai syömään kunnolla. Minulla on yleensä kellontarkka kierto, mutta nyt on...
  14. P

    Olen krapulassa pitkästä aikaa, voi kamala...

    Päässä pyörii, taidan olla päissäni vieläkin... onneksi lapset on isovanhemmilla vielä tämän päivän. :)
  15. P

    Olenko ainoa joka ei aio opettaa lapsiaan syömään sokeria, valkoisia vehnäjauhoja tms. ravintoköyhää ruokaa?

    Vai olenko ihan outo tapaus? Joskus tuntuu että olen...
  16. P

    Tuo Jenni Vartiainen on kyllä aivan mielettömän kaunis nainen...

    Tuli vaan taas mieleen kun näin Jennin eilen tv:ssä.
  17. P

    Onko eilinen Sinkkuäidit-jakso jo puitu täällä? Mitä mieltä olitte?

    Minusta niiden naisten valinnat on jo ihan selviä. Ana ottaa sen Timon ja Regina sen en muista sen nimeä mutta ajoi traktoria kun muut lapioi paskaa.
  18. P

    Muita joiden mielestä tuo Maajussi-Janne ja Sinkkuäiti-Regina olis loistava pari?

    Tuli vaan mieleen kun katsoin molemmat ohjelmat tällä viikolla...

Yhteistyössä