Hakutulokset

  1. H

    Oulusta + lähiymp. ystöviä etsivät

    saa laittaa yv:tä tulemaan :wave:
  2. H

    ETSIN YSTÄVÄÄ OULUNLÄÄNISTÄ PINO 1

    Oulun etelä puolelta olen,saa laittaa yv tulemaan :wave:
  3. H

    Löytyykö Sijaisvanhempia Täältä..?

    Olisi mukava löytää muita sijaisvanhempia ajatusten vaihtoon. Itse olen ollut noin 2v sijaisäitinä. Ei ole väliä mistä päin tai minkä ikäinen olet.Toki muutkin voi kirjoittaa..Asun pohjois-pohjanmaalla. Nyt vain yv:tä tulemaan :)
  4. H

    Tekikö omat vanhempasi virheitä joita itse et ikinä tekisi?

    Meiilä oli ns vapaa kasvatus,se onnistui aika hyvin minun kohdallani mutta siskoni osasi ottaa murros iässä siitä kaiken mahdollisen irti.Pompotti vanhempia kun he erosivat.Äiti ei puhunut tunteista kuten isäni oli paras mahdollinen tuki ja turva.Äitini tosin saattoi viettää parikin päivää ettei...
  5. H

    Hyvä ruokaravintola Oulussa

    Minä ainakin tykkäsin Oulussa käydessäni Kreikkalaisesta,oliskohan ollut kirkkokatu...?Kallis mutta isot annokset ja hyvää :p
  6. H

    Mitäs teette...

    Kinaan tenavan kans nukkumaan menosta ja istun koneella.Kohta koiran kans pihalle ja sitten untenmaille..
  7. H

    Vm ja koulukunta

    Vm-80 ja Oulu
  8. H

    Kesän ainut....hellepäivä?....Mitäs teitte?

    Käytiin Oulaisissa wanhojen koneiden päivillä,mukavaa kun tuuli mutta silti arska jaksoi paistaa lämpimästi.
  9. H

    ketä täällä on, kuka tunnustaa

    :wave:
  10. H

    Pelkäätkö olla kotona illalla/yöllä yksin/lapsen kanssa, jos mies ei kotona?

    en pelkää vaikka asumme syrjässä eikä naapureita lähellä..
  11. H

    Kirjeystäviä koko suomesta :)

    Laitoin privaa :attn:
  12. H

    Neiti on sitten läski????

    en usko käyriin vaan geeneihin...meidän tytöllä ikää 6v8kk ja pituutta 121cm ja kiloja on 20kg..Syö aivan kuin pikkulintu ja liikkuu paljon.neuvolan täti sanoi viime syksynä että painoa saisi tulla lisää.mielestäni on törkeää että neuvolasta sanotaan lihavaksi tuon ikäistä lasta.Kärähdit siis...
  13. H

    Aloitus 12.05.2008

    Kiitos :) Olen vasta alottelija..
  14. H

    ETSIN LAIHISKAMUJA IHAN YSTÄVIKSI ASTI!

    Laitoin privaa :attn:
  15. H

    Paljonko maksaa koiran rabies -rokotus?

    Akuutissa koko pentu rokutus teko noin 88?.
  16. H

    Kuinka teillä koirat reagoi ukkoseen?

    Makaa tytön huoneen lattialla kuin talja.ei paljon välitä ukkosesta.Kissa tosin kuljeksii ja mittailee taloa levottomana..
  17. H

    Aloitus 12.05.2008

    Saako liittyä vielä porukkaan mukaan...? Minulla olisi tavoitteena pudottaa painoa 10-15kg nyt aluksi..
  18. H

    Jee jee, nyt se jyrisee täälläkin

    täälläkin p-pohjanmaalla taivas tummuu..innolla odotan yöksi ukkosta. :)
  19. H

    yhdistelmä raskaus ja lihavuus..?

    Olen miettinyt jo kauan että millaisia riskejä voi olla tai tulla jos on reippaasti ylipainoinen ja tuleekin raskaaksi?sokeritauti riski? Olen seurustellut miehen kanssa kohta 5vuotta ja perheen lisäys olisi nyt otollinen kun asiat on kunnossa...jonkinlaista vauvakuumetta ilmassa.. ;) Mutta...

Yhteistyössä