Hakutulokset

  1. M

    reilusti ylipainoiset odottajat ja painonhallinta

    elikkä miten ootte saanut pidettyä painon odotus aikana kurissa? itellä ylipainoo ainakin 40kg ja viikkoja 9. oon googlettanu ruokavalio ohjeita mutta en oo vielä löytäny sellasta selkeetä. ravitsemusterapautille odotan aikaa mutta jos yrittäs jotain jo itse ennen sitä.
  2. M

    'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

    minä voisin myös tulla tänne. eli lähtö paino 115kg ja tavoite 70 kg eli iso urakka edessä. :|
  3. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 9****

    mäkin voisin tulla tähän pinoon. on nuita kiloja tullut aika paljon kerrytettyy :ashamed: pituus 177 aloituspaino 115 kg tavoitepaino 70 kg paino nyt 114 kg viikko pudotus -1 kg punnituspäivä maanantai en kyllä tohon tavoite painoon millään pääse helmikuuhun mennessä. mutta yritetään...
  4. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    mulla on jääny nyt kirjottelematta tänne ihan kokonaan :( seuraillu oon kyllä :) tänään ois neuvola lääkäri ja jännittää niin pirusti. oon joutunu käymään seurannassa supistelujen takia. viimeksi oli kohdunkaula lyhentynyt viikossa sentin ( 2cm ----->1cm), pehmeä mutta kiinni.mitä tuo nyt...
  5. M

    KAKSissa ultrassa käyneet...tyttö/poika veikkaus....

    ...ja pitikö paikkaansa.
  6. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    eilen oli rakenneultra ja tyttöveikkaus tuli :heart: jokohan tuohon uskaltaisi luottaa ja käydä ostelemassa vaaleanpunaisia hepeneitä? painoa oli pikkuisella 370g mutta pituus jäi jotenkin ihan kuulematta :x ...ja kaikki muu oli ihan ok. me ei olla vielä hankittu oikeastaan mitään...
  7. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    jospa se minäkin uskaltautuisin tänne. oon lueskellut juttujanne sivusta :whistle: sain keskenmenon lokakuussa ja tulin melkein heti uudestaan raskaaksi mutta en vaan ole uskaltautunut tänne. miettinnyt vaan, että jos jotain taas taphtuukin. viikkoja on nyt 19+5, joten eiköhän ole jo aika...
  8. M

    millä viikoilla voi näkyä sukupuoli?

    voiko se selvitä jo ekassa rakenneultrassa 12+ vai paljon myöhemmin?
  9. M

    onko mun hcg arvo noussu normaalisti.....

    kun oli pientä vuotoa niin sen takia.. niin ja viikkoja mulla on 7
  10. M

    onko mun hcg arvo noussu normaalisti.....

    eli perjantaina 9.1 arvo oli 48 236 ja nyt 13.1. 66 515 eikö tuo ole liian vähän jos on noussut vain 18 279 vai miten se tuplaantuminen lasketaan???
  11. M

    rv 6+4 ja hcg 48 236 onko normaali ja paljon teillä on ollut??

    tuossapa se kysymys tulikin. :)
  12. M

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    minä, mies, poika 5v ja vauva tulossa. 4 koiraa,akvaario ja kissa
  13. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    voi jumbe. minä PLUSSASIN eilen!!! tuli ihan selkeä viiva. tiiä nyt sitten miten päin tässä olisi. ei kyllä usko todeksi tätä. nyt vaan pelottaa jos uudestaan menee kesken :(
  14. M

    kokemuksia first signal testistä

    onko ollu viivanpaikkaa tai antanu vääriä plussia/haamuja?? ja kaikkee muuta mahdollista... ;)
  15. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    mulla on kyllä päivät menny hujauksessa enkä täällläkään oo kerenny käymään. mut mulla on menossa nytten kp 13 / 30. melko tjottailulla on mennyt tämä kierto..
  16. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    mulla meni usko tähän hommaan :'( soitin veritestin tulokset ja se oli ALLE 1. voihan vee jotta nytten kyllä ottaa päähän. en luota enää yhteenkään testiin. miten ne muka näytti haamuu ja joissakin melko selvän plussan???? no..ylihuomenna on lääkäri. jospa se jotain osaisi sanoa...
  17. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    minä täällä oottelen, että tunnin päästä voin soittaa verikokeen tulokset. testeistä en ota mitään selvää kun osa näyttää negaa ja toiset haamua...välil vahvempaa ja välil haaleempaa. :headwall: kyl vähän jänskättää...oon kyllä varautunu, että se on nega. mutta korkeelta kyllä tullaan jos...
  18. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    onnee kaikille plussanneille :flower: mulla vaan haamu on ja pysyy...ei vahvistu sit millään. voipi kyllä johtua siitä, että en ikinä malta oottaa, että aamulla testaisin :( mutta nyt tilasin testejä ja varmana ootan, että keskiviikko aamuna testaan.
  19. M

    veritesti negatiivinen ja virtsatesti haamu

    minä sain haamuja testeillä jotten herkkyys n 10. ja veritestin tulos oli viitearvo 2 :( voikohan toi olla mitenkään mahdollista??
  20. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    soitin tänään vielä uudestaan tk:n ja kysyin sen hcg määrän niin sanoi, että viitearvo on 2. miten mulla voi sitten edelleen testi ( 10mIU) näyttää haamua ja vielä vahvempaa kuin eilen :headwall: :headwall:

Yhteistyössä