Hakutulokset

  1. G

    Miten nukutatte illalla 1 v?

    puhut vähän mutta asiaa!! =) olen aivan samalla linjalla kanssasi!
  2. G

    Miten nukutatte illalla 1 v?

    yli kaks vee! ja sylissä nukutetaan.....mites pitkään meinasitte sylissä keikutella? :) :whistle:
  3. G

    Mikä kovettaa?!

    en kyllä suosittele juustoa ainakaa suuria määriä pienelle lapselle...ei se sula masussa kovinkaan hyvin ja aiheuttaa todennäköisesti ummetusta....kunnon kaurapuuroa vaan ja kuituja paljon! ja kannattaa opettaa lapsi juomaan tavallista vettäkin! vesi auttaa aineenvaihdunnassa...:)
  4. G

    yh-isi savosta rupattelukaveria vailla....

    moi! :) etsin uusia kavereita/ystäviä...olen 2,5v pojan yh-isi.
  5. G

    Miten saada kohta 2v nukkumaan päikkärit sisällä??

    mulla poitsu nukahtaa hyvin päikkäreille sisälle kun ensin ulkoilee ja riehuu siel....sit evästä masu täyteen ja unille! :) eiköhän kaikki tenavat opi sisällä nukkumiseen! nukkuuhan ne yöunetkin sisällä! vaatii vain opettelua ja aikaa sopeutua...
  6. G

    Miten saada kohta 2v nukkumaan päikkärit sisällä??

    lapsen päiväunet ei saa olla ainakaan vanhemman/vanhempien aikatauluista kiinni..maltti on valttia näissä asioissa!:) olen kuullut monia vanhempia jotka laittaavat pienet lapset vasta puolilta öin nukkumaan ja sit herätään puolilta päivin!! tuli vain mieleen...:)
  7. G

    Harrastus 8-vuotiaalle

    vie poika nassikkapainiin! oppii kärsivällisyyttä porukassa ja siellä on lapsilla hauskaa!! :)
  8. G

    mitä mieltä olette yh-isistä??

    on vaan niin yleistä että nainen jää lapsen kanssa....yleensä miehet on näissä asioissa niitä pelkureita ja juokseevat karkuun kakka housussa! :laugh: ! mut kyllä me yh-isit ja äidit ollaan ihan samalla viivalla!:)
  9. G

    yksinhuoltajuuden hakeminen/tapaamattomuus?

    Moi! olen käynyt äskettäin läpi tälläsen jutun että jouduin hakemaan yksinhuoltajuuden.. ota yhteyttä lastensuojeluun ja siellä lastenvalvojaan! auttaavat kyllä asioissa kun kerrot tilanteen rohkeasti vain..minäkin pelkäsin tuota prosessia mut ammatti ihmiset auttoivat ja neuvoivat! nyt on...
  10. G

    RAPARPERITAIVAS!!!!!

    vaihtaisin mielelläni kuulumisia mut sun yv-saapuneet viestit on täynnä!! :wave:
  11. G

    Hädissään!

    sun yv laatikko on täynnä..ei voi lähettää viestiä sulle! :'(
  12. G

    mistä tietää onko lapsi ylivilkas???

    Hanille viesti! kannattaa oikeesti jättää ne lelut vaan pois ja telkkarit kiinni! muutaman kerran kun tarjoot lusikkaa lapselle käteen ni kyllä kohta syö! :) ja tottakai viskoo leluja jos niitä siinä edessä kerran on! :laugh: usko pois ni lusikka käteen konsti toimii! jaksamisia sinulle!
  13. G

    edulliset proteiinipitoiset ruuat

    tonnikala,kananmunat,maito,rahka,kala,kana,...kanaruoat ainakin on edullisia! raejuusto on hyvä proteiinilisä ruokien kanssa! siinä joitain!
  14. G

    Hädissään!

    perun sanani!!!!!! :ashamed: pitäs kai rillit ostaa!! :)
  15. G

    Hädissään!

    jaahas! :o vastailen jos viestiä tulis! ei oo tullu yhtään..
  16. G

    mistä tietää onko lapsi ylivilkas???

    sama juttu täällä! 2v.poika kokoajan vauhti päällä ja tavarat lentelee! =) tottelee jo vähän komentamista..mut kyllä ne lapset siitä rauhoittuu!! älkää stressatko mammat! :hug:
  17. G

    Voiko hampaiden puhkeaminen aiheuttaa monen päivän kuumeen???

    kyllä hampaiden puhkeaminen voi nostaa kuumeen..ja ripuliakin voi olla! suppoa vaan niin kyllä helpottaa! =) kyllä se vaan on kova rääkki kun hampaat tulee...miettikäähän aikuiset miltä tuntuu kun viisaudenhammas puhkeaa! sekin nostaa kuumeen! lapsella voi tuntua vaikka yhtä pahalle hampaiden...
  18. G

    Milloin olette jättäneet tutin pois?

    mulla 2v.poika käyttää tuttia vain yöunilla ja päikkäreillä..muuten päivät pidän tutit piilossa! =) tutti on kuitenkin hyvä rauhoitusväline.. :) kyllä isä osaa! :laugh:
  19. G

    Hädissään!

    eikö todella löydy tälle yh-isukille kirjoittelukavereita? ja jos savosta päin on joku niin aina parempi..mut samanlailla kirjoittelen kauempana olevienkin kans! :) joskus vain yksinäisyys yllättää... :'(
  20. G

    Panacod+migreeni, onko hyvä?

    mulla auttaa tosi hyvin sellanen lääke kun miranax..

Yhteistyössä