Hakutulokset

  1. minna80

    Närästyksen estoon kikkoja?

    ja sitä olenkin syönyt kun leipää...mikään muu ei auta..eikä kyl sekään aina :o
  2. minna80

    Meidän 5-v neiti leikkasi itse hiuksiaan!

    ikää kanssa n5v6kk leikkasi itseltään ihan samalla tavalla hiuksia kun teidän neiti, paras oli sitten ´tytön kommentti . Ensin hän sanoi mulle et äiti kato mun hiuksii..ja kun kysyin että etkai vaan ole niitä leikannut,tyttö tokaisi hätäisesti...en en ne tippuivat itsestään :laugh: ei siinä...
  3. minna80

    onko muita jotka odottavat synnytyksen käynnistymistä?

    ja närästys on ollu vaivana koko raskauden ajan :| Nyt tuntuu tosiaan siltä et saisi jo syntyä,esikoinenkin jo kovasti odottaa, ja on tarhastakin on poissa sen takia, että en kykene hakemaan häntä sieltä.en jaksa kävellä kovasti enää. Viikolla 32 mulle sanottiin, että syntyy kyllä...
  4. minna80

    Masun muoto->sukupuoli

    Tuleeko tyttö vai poika, vaikka väliähän sillä ei ole kumpi tulee. Esikoinen on tyttö maha oli pienempi, ja leveämpi kun nykyinen, tytön sykkeet muistaakseni oli sellasta 145-160 paikkeilla koko raskauden ajan ei pahoinvointia ollenkaan, mahaan ilmestyi vaaleanruskea viiva joka ylsi navan yli...
  5. minna80

    Jatkuva rintakipu

    Mulla itselläni on sellaista puristavaa/pistävää kipua yleensä keskellä rintakehää, välillä tuntuu kun joku seisoisi rintalastani päällä(siis vaikka norsu) Välillä kipu voi myös tuntua muualla rintakehän alueella. On otettu röntgenit useaan otteeseen/otettu sydänfilmit vikaa vaan ei ole...
  6. minna80

    Tehdäänö pieni käytännön vinkkipino meille höpsöille äideille?

    Pieni lapsi uskoo varmasti paremmin, jos kutsut häntä omalla nimellä, etkä esim koiranne nimellä :whistle:
  7. minna80

    Tehdäänö pieni käytännön vinkkipino meille höpsöille äideille?

    Kannatta katsoa, että hellan levyt ovat pois päältä ennen kun laittaa niiden päälle suojat..tulee muuten palovaara, ja hieman mustuneet leisi suojat... :ashamed:
  8. minna80

    kuinka monella on akvaario ??

    10 kirsikkatetraa, pleko, 2 panssari monnia,2 keltabarbia,punatimanttikirjoahven,2 lehtikalaa Meil oli kans joku tuol akvassa kun kuoli muutama kala. Sit saatiin onneksi muut pelastettua lääkkeellä ja putsauksella, ja ostin noi 10 kirsikkatetraa sinne :)
  9. minna80

    Keskenmeno ja uusi raskaus

    Ensimmäinen raskauteni meni kesken vikkoja oli muistaakseni 10 alkoi verisellä vuodolla.. Soitin jopa synnärille,ja neuvolaan kaikki sanoivat sen kuuluvan alku raskauteen ja olevan normaalia :o Mutta sain lopuksi kuitenkin sitten ajan ultraan, jossa sikiö todettiin menehtyneen viikoille 8...
  10. minna80

    Mitä lukemia olette saaneet sydänäänistä alkuraskaudessa?

    2 x ollu sellasta 160 ja viimmeksi 18+3 oli jotain 150 luokkaa ei tietoa kumpi tulos. Ekasta lapsesta tyttö sykkeet oli sellasta 150-160 paikkeil koko raskauden =)
  11. minna80

    Masuasukin nimi

    esikoinen oli Nyytti ja tää toinen on vaan kakkonen tai nirppu kirppu
  12. minna80

    Muita mini odottajia? kuis äippävaatteet?

    Elikkäs onko muita lyhyitä odottjia, ja oletteko ostaneet äityis vaatteita, vai tulleet toimeen ihan muuten vaan isommilla vaatteilla? Itese olen 141cm pitkä, ja kävin katsomas äippä housuja, ne oli kaikki niin helkutin isoja, et en ainakaan vielä ostanut, vaan tyydyin ihan lasten osastolta...
  13. minna80

    Ymparysmitta ja koko

    Ekaa ootellessani oli aluksi kokoa B sit se nousi kokoon C-D riippuen mallista ja nyt kauhulla odotan et suureneeko täs raskaudes kauheesti nyt viel suht samois ollaan viikkoi 16+4 jos kasvaa niin olen sitten kyl kävelevä meijeri :laugh: Eli riitäs jo mullekkin kyllä jo tämä koko
  14. minna80

    Leukemiaako?!

    :hug:
  15. minna80

    lapsen varvas leikataan

    Tyttöni varpaasta leikataan jänne, kun on vääntynyt toisen varpaan alle, jotta suoristuisi. Nyt mietityttääkin, että miten hän se sitten leikkauksen jälkeen sidotaan,vai laitetaanko siihen ihan kipsi. Tyttö on nyt 5 vuotta ja vilkas `varvaskävelijä`, siksi mietin että mitenhän tuo käveliminen...
  16. minna80

    kuinka monella on akvaario ??

    325l läytyy meiltä Siellä on tällä hetkellä kala soppaa....jos niin voisi kutsua :laugh: 2 lehtistä, enää 4 keltbarbia muutama jo kuollut vanhuuteen, täplä monnni? sit kaverilta tulleet hoitoon 2 panssarimonnia ja enää yksi leväbarbi, yksi juuri kuoli viimme viikolla, ja kaksi on onnistunut...
  17. minna80

    sekarotuinen

    Meillä sakemannin, suomenpystykorvan,belkkarin ja.....kuulemma afgaanin sekoitus on tainnut kyllä rotu seikoittua ei ole afgaania ainakaan ulkonäössä yhtään. ihana pappa kuitenkin on ikää 11v5kk
  18. minna80

    Pienikokoinen synnyttäjä ja synnytystapa-arvio?

    Ekasta lapsesta sain kanssa lähetteen synnytysarvioon ja olisi kuulemma mahtunut syntymään alateitse itselläni pituutta 141cm tyttö syntyi kuitenkin sektiolla kun synnytys ei edenny ja painoi 2885g nyt odotan toista lasta ja neuvolassa pidettiin itsestään selvyytenä et menen synnytystapa arvioon...
  19. minna80

    Peräruiskeesta...

    Mulle laitettiin kättärillä ruiske, vaikka en oli halunut, niin vaan kuulemma tehdään mulle sanottiin, ja sitten mut keisarileikattiin kuiten lopuksi, mahtoikohan siis olla mitään hyötyä tuntui ainakin karsealat :/
  20. minna80

    Miten kerroit raskaudestasi vanhemmillesi

    Meillä jo ennestään yksi tyttö, ja mun äiti sanoi jossain vaiheessa, et jos teille lisää siunaantuu niin sanoo ystävyys suhteet sitten iri :o No nyt odotan toista ja mietin kuumeisesti, et miten ilmoitan asiasta.... Sitten päädyin tekstiviestiin..tiedän ei mikään hieno ele,mutta eipähän...

Yhteistyössä