Hakutulokset

  1. puhnalle

    Syyskuiset 2021

    Täällä on pikku hiljaa ruvennut oireita löytymään. Suussa paha maku, ällöttävä olo ja pakko syödä n. 2h tunnin välein. Repäisy kipuja ja hirveä turvotus. En oo saanut vielä soitettua neuvolaan, jospa tänään sekin tulisi tehtyä Viikot nyt 6+1
  2. puhnalle

    Syyskuiset 2021

    Moikka täällä yksi aatonaattona plussannut. Mulla kummasti teki viiniä mieli joukkoruokailun kanssa, niin aattelin varmuudeksi testailla, en siis oo ikinä edes juonut viiniä muuta ku työn puolesta maistanut Eli ensimmäinen mieliteko ja tämä sai epäilemään raskautta La ois 6.9. Meidän perheen...
  3. puhnalle

    Huhtikuiset 2019

    Hei, täällä uusi huhtikuinen varovaisesti ilmoittautuu mukaan. Eilen plussasin selkeän haamun. Ensimmäinen yrityskierto ja samantein ovulaation jälkeen oli kummallisia oireita, että ajattelin, että liekkö tärpännyt vaikka toisaalta mietin, että oma pääkö nämä oireet keksii :D Neljäs lapsi...
  4. puhnalle

    .

    Minä voisin liittyä tänne myös. Neljäs lapsi olisi toiveissa :) Eka yrityskerta, kp 21/28.-29 . Tänään testasin negan. :( Ennen yritystä menty varmoilla päivillä ja ovulaatio ollut helppo aina tunnistaa. Nyt kummasti heti ovulaation jälkeen nännit oli useamman päivän tosi hellinä, mitä ei...
  5. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Ilmoitanpas minäkin tälle puolelle.. Poika syntyi 1.12 klo 20.35 40+6 mitoin 50,5cm 3980g ja pipo 36 Synnytys oli helppo ja nopea. Sairaalan mentäessä luulin, että laittavat vielä kotiin, mutta olinkin auki jo 7cm. Mua Oli supistellut kokopäivän tosi epäsäännöllisesti ja ajattelin, ettei ne...
  6. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnittelut vauvaantuneille! Täällä kasassa edelleen.. :/ puhnalle40+4
  7. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Poksista vaan 40+0!! Alkaa ahdistaa ja masentaa.. Aamuisin sitä vaan herää ja ajattelee, että tässä sitä vielä ollaan.. Onnea vaan kaikille synnyttäneille taas! puhnalle
  8. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnittelut vauvan saaneille! Lumi-marjalla hurja synnytys! Mutta onneksi kaikki meni hyvin!:flower: puhnalle39+4
  9. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea kovasti taas kaikille vauvaantuneille!
  10. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Mä oon saanut ihan "mukavia" ja tuntuvia supistuksia aikaan nännien näpläilyllä/hieronnalla. Nyt vaan pakko pitää pari päivää taukoa ku meinaa jo ihan helliksi mennä :/ Mutta tosiaan saa ihan miehen kädestä kiinni ottaa ja puristaa ku sattuu niin.. Pitäs vaan jaksaa ja jaksaa pyöritellä ja sit...
  11. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea taas kaikille vauvaantuneille!
  12. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Juu, ei meillä tosiaankaan mitään synnytystapa arviota täällä ole.. Varmaan sellaiset erikoistapaukset pääsee käymään tuolla n. 100km päässä tarkkailussa.. On meillä neuvolassa sellainen vanha ultra jolla nyt ei mitenkään erikoisella tavalla pysty tarkkailemaan mitään.. Esikoisen aikaan...
  13. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Ihania synnytystarinoita:heart: Onnea hirmuisesti kaikille synnyttäneille!:flower: Mä niin kans haluaisin nyytin kotiin.. Huoh! Toivon mukaan ei pidä sinne joulukuulle asti odotella! Mua pelottaa siinä eniten se et poitsu kasvaa hirmu isoksi ja mä en saa sitä ponnistettua sitten ulos.. :/ Ja...
  14. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea shihtzu!
  15. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea taasen kaikille vauvaantuneille! :)
  16. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Kurpitsalle hurjasti onnea! Tänään neuvolassa käyty ja vähän jäi tympeä maku suuhun... Terkka sano, että joko syntyy näillä viikoilla tai sit 4 viikon päästä :O Juu olipa tosi lohdullista!! :/ Ja sit taas painotti kovasti, miten kannattaa koittaa luomuna synnyttää ja jotenkin oli niin...
  17. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea kaikille vauvan saaneille! Tää haluaa kans omansa! puhnalle37+4
  18. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea Tuttemuille ja JanJadelle vauvoista! Ja POKS 37 puhnalle
  19. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea vauvaantuneille!
  20. puhnalle

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Siilinlapsi ymmärrän täysin huolesi luomista. Mulla itselläni on tosi paljon luomia ja yksi on leikattu päästä pois ja pari sieltä pitäis leikata vielä.. Selkään mulla tuli pari vuotta sitten uusia luomia ihan järetön määrä kun satuin kerran ottamaan aurinkoa ilman rasvaa :/ Naamassakin on aika...

Yhteistyössä