Hakutulokset

  1. H

    TE JOIDEN SYNNYTYS KÄYNNISTETTY...

    :attn: MUN SYNNYTYS KÄYNNISTETÄÄN ALKUVIIKOLLA JA OON TÄÄLLÄ MIETTINYT SYYTÄ : MIKSI TÄMÄ EI LÄHTENYT ITSELLÄÄN KÄYNTIIN? TIEDÄTTEKÖ MIKSI TEILLÄ JOSKUS KÄYNNISTETTIIN VAI ONKO SE JOTAIN NIIN LUONNONJUTTUJA ETTEI TIEDETÄ SYYTÄ? :flower: :flower:
  2. H

    hoitovirheen vuoksi

    Mun kaverille kävi niin :'( :'( :'( :'(
  3. H

    G: paras kivunlievitys?

    No niin kuis on.... paras kivunlievitys? Spinaali, epiduraali, ilokaasu tai joku muu???? Ja perustelut? Mulla kolmas synnytys lähellä ja olen epävarma näiden kahden ensimmäisen suhteen..Oon kumpaakin kokeillut ja supistukset loppuivat kuin seinään. Uskaltaisiko sitä lähteä pelkällä ilokaasulla...
  4. H

    kokemuksia kaivataan..

    Olin neuvolas ja siellä sanottiin että kohunsuu on pehmennyt ja jonkun pituus on 1-2 cm (sain lähetteen äippäpolille) Jäi vaan vaivaamaan että, mitä tämä tarkoittaa? onko kokemuksia? Kolmas lapsi ja rv 29
  5. H

    Lapsen nukuttaminen

    Mun toinen pojistani (4.5v) on oikea ILTAVIRKKU.. Se on ties jo kuinka kauan valvonut noin yhteentoista ennen kuin nukahtaa. Se poloinen pyörii sängyssä, leikkii unikavereilla ja höpöttää =) Joskus me muut jo ehditään nukahtamaan ensin. Luulen suurimmaksi syyksi päiväunet, tottakai 3 ja 4...
  6. H

    koska äityislomalle ?

    Saan kolmannen lapseni huhtikuulla ja mietin koska saisin aloittaa äit.loman? oikea ajankohta olisi maaliskuun alussa. Mutta, kun ei jaksais olla jalkojen päällä koko päivän.... Lääkäri olis parin viikon päästä, tuskin se kirjoitaa sairaslomaa, kun en ole mistään kipeä... Edellisissä...

Yhteistyössä