Hakutulokset

  1. E

    Inkerin,Kertun ja Reinon pikkuveljelle pitäis nimi keksiä.

    Toivo, Matti, Pauli :heart:
  2. E

    Päiväkotilasten vanhemmat, miten usein pesette lapsen ja vaihdatte vaatteet?

    Minä olen usein ihmetellyt, miksi lapsella on älyttömän likanen paita kun tulee päiväkodista. Miks ette vaihda varavaatteissa olevaa paitaa jos esim välipalalla sattuu soppaa valumaan paidalle. Saattaa joskus olla likaset kasvotkin, vaikka pihalta haen lapset neljän jälkeen...
  3. E

    Minkä alan ihmisiä täällä pyörii?

    Juristi, valtion virkamies :)
  4. E

    hauska älykkyystesti, kokeilkaa

    10 points. Ja Mooseksen arkki mullakin kompastuskivi... :p
  5. E

    Kivuton ponnistusvaihe

    Olen monisynnyttäjä. Ponnistusvaihe on ollut minulle aivan järkyttävä peikko, joka on ahdistanut. Olin viime raskaudessa valmis vaatimaan sektion ponnistusvaiheen pelon (pakokauhun) vuoksi. Sain spinaalin. Ja vauva syntyi täysin kivutta! Ei siis lievittänyt/helpottanut vaan poisti kivun tunteen...
  6. E

    terassin hinta teetettynä

    Maikki, minua kiinnostais tuo materiaalin hinta. . Jos puutavaran hintaa attelee, niin eikö toista euroa ole metrihinta. . Eli pohjat, puutavara jne, paljonko ne maksoivat?
  7. E

    Mistä listat?

    Googlesta hakusanalla puulistat. . .
  8. E

    kodinhoitohuoneen kaapit

    \ Näin meillekki! Oman väen eteinen ja koko porukan vaatehuolto, siis puhtaat ja likaiset. Keskelle huonetta saareke, jossa vetolaatikot, lisää tilaa!
  9. E

    keittiön välitila lasia/alumiinia, kokemuksia!

    :attn: Kokemuksia , Please. . B)
  10. E

    keittiön välitila lasia/alumiinia, kokemuksia!

    :attn: Samaa mietin minäkin. . Laattaa vai lasia välitilaan. Saako sen niin tiiviiksi, ettei imaise mistään yhtään kosteutta sinne lasin taakse? Kirkas lasi jos on niin vois olla järkyn näköinen läiskä. . siis jos pisarakaan pääsis lasin taakse. Entäs hintaluokka? Ja alumiinilevy, onko se...
  11. E

    Synnytyksestä...

    Synnytin 41 vuotiaana alakautta. Sain spinaalipuudutuksen. Luulen , että pelko on syy saada keisarinleikkaus. :saint:
  12. E

    sädesienestä..

    Asumisterveysliitto osaa varmasti neuvoa. . Kuudessakympissä pesemällä saat sädesienet pois. Patjat ym yli 60 asteisessa saunassa tuntikausia jne . Ei kaikkea tarvi uusia.
  13. E

    Mitä ikä on tuonut äitiyteen?

    Hienoja ajatuksia. Käväisin vaan täällä.. . Palaan ja luen ajatuksella uudestaan! =)
  14. E

    miksi täällä jauhetaan aina ...

    Olipa minun mieleinen aloitus. . Kuukausikaupalla olen käväissyt tälläkin puolella mutta aika kapealla sektorilla kulkee jutut. Montako lasta, vieläkö ehtii, miten jaksaa. . Jaksaminen kai ei välttämättä äidillä ole ollenkaan ikäkysymys. . ehkä äitiyteen, hormooneihin ja muuhunkin...
  15. E

    Tervehdys!

    Kaipailisin uusia meili ja k-kavereita yli 30-vuotiaista henkilöistä ympäri Suomenmaata.Itse olen 33-v.nainen Lapin läänistä.En vastaa häiriköille! elo_kuinen@jmail.fi
  16. E

    suonikohjut

    Tuttu ongelma. Minulla se painontunne johtui nimenomaa niistä suonikohjuista alapäässä. Eli ei vauvan pää painanut. Kohjut jäävät onneksi synnytyssaliin. B)
  17. E

    viikolla 8 raskaana...ja ikää 41v!!!!

    Niin. . Jäi kesken äsken. Siis oikein hyvä ikä saada vauva! :flower:
  18. E

    viikolla 8 raskaana...ja ikää 41v!!!!

    Nuorin vajaan vuoden. . vm -64 B)
  19. E

    Äitien ylipaino?

    Lisa, lisää!? ;) Minä sain Heikkilän vähä hiilarisilla tuon - neljä kg. Mutta siinä syödään nimenomaan voita ja eläinrasvoja! Mitä syöt ja mitä laitat ruuaksi perheellesi? Ja ymmärsinkö oikein, että puolessa vuodessa - 18kg? Liikunta?

Yhteistyössä