Hakutulokset

  1. M

    Miks nää maanantait on aina näin ankeita?

    Oon Karvisen kanssa samoilla linjoilla maanantaiden suhteen, I hate mondays! |O Taaskaan en ole saaanut mitään aikaiseksi eikä tosiaan huvita tehdäkään mitään (paitsi tietenkin palstailla :snotty: ). Ja aina maanantaisin olen kiukkuinen kuin ampiainen. Voispa nukkua vaan ohi nää päivät.
  2. M

    Espoon asuinalueet

    Kertokaas espoolaiset hyviä ja huonoja puolia asuinalueistanne. Ollaan muuttamassa Espooseen, mutta asuinalue vielä hakusessa. Mä kaipaan asuinpaikalta lapsiperheitä, lähikauppaa, hyviä julkisia yhteyksiä, päiväkodit ja koulut sais myös olla lähellä. Ja rivaria ollaan etsimässä.
  3. M

    Kipeenä on kurjaa :(

    Kolmatta päivää kuumeessa ja yskä on valvottanut pari yötä. Mulle riittää jo, ei jaksais enää |O Mies pystyi olemaan vain aamupäivän lasten kanssa ja lähti äsken töihin. Tai hyvähän se oli, että oli edes sen aikaa kotona. Täytyy vaan laittaa taas dvd:t pyörimään, kun en jaksa tehdä mitään.
  4. M

    Olispa jo lauantai

    Menen silloin kampaajalle ja sen jälkeen shoppailemaan. Reilu viikko oksennustautisten lasten kanssa on tehnyt tehtävänsä ja olen todellakin oman ajan tarpeessa. Kaks yötä enää.. :D
  5. M

    Kypsyttää jo nää sisäpäivät

    Lapset oli molemmat mahataudissa monta päivää ja oli se aika rumba. Mutta vielä raskaampaa on olla tää viimeinen päivä sisällä oikeastaan terveiden lasten kanssa. Kyllä taas riittää voimat tappelemiseen ja huutamiseen |O Ja itellä ei enää riitä pinna mihinkään ja hermo menee turhastakin...
  6. M

    Mä lähden tänään mökille likkakavereiden kanssa!

    Ihanaa mennä rentoutumaan ja parantamaan maailmaa koko viikonlopuksi hyvässä seurassa. Saa syödä hyvin ja ennen kaikkea rauhassa ja pääsee saunaan. Ja nyt pakkaamaan =)
  7. M

    BB: kuka tippui eilen?

    Sori aloitus, mutta en löytänyt haulla sitä BB-ketjua :snotty: Katsottiin vaalivalvojaisia ja unohtui vahdata BB:tä. Kiitti, jos viittit vastata =)
  8. M

    Vaihdoin nikkiä tänään :)

    Ei mua kukaan sillä vanhallakaan muista, mutta ilmoitinpahan nyt vaan :D Niin se vanha nikki oli Perhana.
  9. M

    Uskomatonta, mutta mä pyyhin täällä seiniä! :O

    Siis oikeesti! Minä, varsinainen kodinhengetär :laugh: Noita seiniä ei ole pyyhitty muuton jälkeen eli neljään vuoteen :snotty: että oli jo aikakin. Ja keittiön verhotkin pistin pesuun. Vietetään sisäpäivää, kun toinen lapsi on flunssassa, joten aikaa on kerrankin tehdä jotain. Tai olishan...
  10. M

    Tsempatkaa mua vähän, että saisin selkäjumpan tehtyä!

    Piti mennä aamulla salille ja tehdä selkäjumppa samalla siellä, mutta jäätiin kotiin, kun toinen lapsi on vähän flunssassa. Nyt tarttisin vähän persiille potkimista, että saisin jumpattua täällä kotona.
  11. M

    Mä haluan vauvan!

    Ahistaa, kun ei ala vauvaa kuulua :'( Eipä sit muuta, helpotti tämäkin vähän.
  12. M

    Miten keskusteluketjun voi merkitä?

    Kertokaa viisaammat pöljälle! Siis jos haluais seurata ketjun keskustelua myöhemmin, mutta ei jaksais sitä haulla etsiä tai selata monia sivuja läpi.
  13. M

    Voispa lopettaa syömisen kokonaan :(

    Ei tarttis sit miettiä, mitä voi syödä ja mitä ei. Taas on paha olo liian suklaan syönnistä :ashamed: Viime viikonloppu meni herkutellessa, kun oli juhlia. Mä en osaa olla syömättä, jos tarjolla on jotain. Kaapista tulee syötyä kaikki mitä siellä on, onneks normaalisti siellä ei ole mitään...
  14. M

    Minkälaisia leikkejä lastenkutsuilla?

    Minkälaisia leikkejä tai ohjelmaa teillä on ollut lasten synttäreillä? Meillä on pian ekat ns. kaverisynttärit ja jotain leikkejä olis kiva sinne keksiä, mutta kun ei vaan yhtään tuu mitään mieleen. No onginta on ainoa, mikä muistui mieleen, mutta jotain muuta tehtäis mieluummin. Synttäreillä ei...
  15. M

    Kuoroja pääkaupunkiseudulla?

    Tietääkö kukaan, onko pääkaupunkiseudulla sellaista kuoroa, johon pääsisi laulamaan vähän vähemmilläkin lahjoilla? Siis sellaista, johon ei olisi kauhean tiukat laulukokeet ja pääsyvaatimukset. Intoa löytyy ja kohtuullinen lauluääni, mutta taidot ei riitä mihinkään kamarikuoroon. Olis vaan kiva...
  16. M

    Paranis samperi jo tää jalka! (turhis)

    Perskeles, kun menee hermot tähän koipeen!!!! |O |O |O Joka päivä särkee ja pinna on niin kiree sen takia. Eikä pääse edes sauvakävelylle. Prkl. Koska tää menee ohi??? Kiitos ja anteeksi, helpotti vähän.
  17. M

    Mies ryökäle oli syönyt mun salmiakkiläkerolit!

    Mä etin ja etin eikä löydy askia mistään, kunnes tajusin kurkata roskikseen. |O Himputti, oli vaan noita pahoja jäljellä, täytyy tyytyä niihin. Ei toi muuten mitään, mutta olen koittanut vähentää makean syömistä ja noi salmiakit on ollu mun pelastus pahoina hetkinä.
  18. M

    Meillä on tänään vuosipäivä :)

    Tavattiin miehen kanssa tasan 14 vuotta sitten :heart: Aika kuluu tosi nopeeta, tuntuu että vastahan sitä oli nuor ja nätti ja nyt sitä jo lähestyy keski-ikää =) Vuodet on vierähtäny nopeesti ihanan miehen rinnalla, edelleen oon yhtä rakastunut kuin alussakin. Olen muistellut niitä aikoja...
  19. M

    Tänään on tasan 5 v. siitä, kun jäin mammalomalle esikoisesta :)

    Ja sillä tiellä ollaan edelleen. Kyllä aika menee nopeesti, 5 vuotta on hujahtanut ihan siivillä kahden mukulan kanssa. Saa nähdä, kuinka pitkäksi tämä kotona olo vielä venyy. Mitään kiirettä ei ole töihin :D Ja toivottavasti meitä siunataan vielä yhdellä palleroisella, joten kotivuosia olis...
  20. M

    sir Ephedrin yskänlääke, lasten

    Onko muilla kokemuksia? Kolmiolääke, jonka pitäis väsyttää, mutta meillä sai aikaan ihan muuta. Eli poika hillui sängyssä eilen illalla vaikka kuinka myöhään ja nukkui tosi levottomasti koko yön. Pakkausselosteessa sanottiin, että haittavaikutuksena voi olla unettomuutta. Ehkä se levottomuus...

Yhteistyössä