Hakutulokset

  1. salsai

    Lapsella vaikeaa jäädä päiväkotiin

    Eskariin meno taitaa olla syynä sitten. :) Pieni aloittaa "koululaisena" olon, iso juttu. :)
  2. salsai

    Lapsella vaikeaa jäädä päiväkotiin

    Onko tullut uusia lapsia päiväkotiin? Jos jonkun kiusaavan lapsen takia ei halua mennä? Tai onko sukset ristissä jonkun hoitajan kanssa? Vaikka on sama paikka ollut, niin tilanteet muuttuu silti. Ja joskus lapsen oma kasvu ajautuu eri raiteille ja jos joku ei pelitä niin lapsikin voi ottaa...
  3. salsai

    Mikä niissä muumimukeissa niin viehättää?

    Kysyn kans samaa. :D Mutta antaa kaikkien muumien kukkia vaan!
  4. salsai

    Vaikuttaako astma jotenkin koululaisen liikuntatunteihin?

    Jos on kohtaus, ja hoidot päällä niin kyllä meillä vaikuttaa liikkatunteihin.
  5. salsai

    Kuinka hyvin teidän 2-3 vuotiaat piirtää?

    Tuhraa sellasia kuvioita että täytyy olla mielikuvitusta tulkintaan. :D
  6. salsai

    DingelidingeliDONG! Niin turhis, mut älämöin kuitenki! :P

    Valun sohvalla, en tee mitään. Olomuoto lähenee alkukantaista limaa. Ajatukset on totaalisesti seisovalla tuulella! Lapsi pipinä, kotipäivä. Eksyin tänne piiiiitkästä aikaa, rakkahat hulivilini! Onk kaikki ookkeeij tyypeillä? :D Mistä keskustellaan?
  7. salsai

    ja mitäs teillä tänään syödään ?

    Spagu-lierot ja jauhemaliha-sossi tungettu vattaan. On hyvä olla pinkiä. :D
  8. salsai

    Työkkäriasiaa! Vasta valmistunut, alan ulkop. työn vastaanottaminen ja siinä lopettaminen???

    Hae samalla toista työpaikkaa, niin ei karenssikaan kopsahda kohdalle. :)
  9. salsai

    No nyt sitte saisin sen työpaikan, jonne on 60km

    Hei, 60km ei ole paha. :) Ota työ vastaan! Työmatkaan tottuu aika nopiaa, ja työmatkaa on hyvä olla, kerkeää nollaamaan ajatukset. ;) Mulla on työmatka pisimmillään ollut n. 40km. Ja en kadu, rakastin sitä työtä.
  10. salsai

    Mikä on supertarjous, kuinka monta alennusprosenttia?

    Liki ilmainen tietty. :D
  11. salsai

    Ois jo yö...

    Tää on näitä päiviä kun vois vetää pöntöstä alas, ja ronkkia vielä putkimiehellä perään! :kieh: Esimerkkeinä, aamusätky, epeli meinas myöhästyä koulusta koska äiti ei ollu herättänyt itseään ajoissa.. Höyrykattilan pohja on nykyään musta, mutta potut on onneks kypsiä.. Nukahin sohvalle...
  12. salsai

    Joulu on jo kahden (2) kuukauden päästä! Nyt on kiire!!!!!

    *sinkoilee seinille* :eek: Juu, ei paniikkia. Parit lahjat ostanut, joulusiivousta en ees tee. Normisiivous. :) Sapuskatki kaupanhyllyiltä paria päivää ennen aattoa. :D Relax! :D
  13. salsai

    Olen 3-kymppinen ja äsken viiltelin itseäni saksilla

    :hug: Onko sulla ketään kenelle pystyt aukaisemaan sydämesi ja kaikki ajatuksesi? Toivotan sulle mielettömästi voimia, ja sitä ajankohtaa kun vielä löydät iloa ja elämän halusi takasin. Pitkä tie, mutta toivottavasti kuljet sen vielä.
  14. salsai

    kuinka monen 4vuotias pyöräilee reippaasti 15km?

    Tuo 5v epeli polki viime kesänä reippaasti 11km mukana kun mä juoksin. :) Vanhempi ei nauti noin pitkistä lenkeistä, lyhkäsillä lenkeillä on mukana. Tänä kesänä ei olla menty noin pitkää vielä, ku äitillä ei kunto riitä. :laugh:
  15. salsai

    Aika hiljaista sanosinko....

    Oikein! Ja saat ainakin rentoutua itse! :D Hauskaa iltaa, ja nyt on sinun oikeutesi vaihtaa vapaalle. Go girl! :cool:
  16. salsai

    Parittomat sukat

    Meiän 5vuotiaalla epelillä on oma muoti. Vaikka oliski parillisia sukkia, niin hä haluaa vain eri parit jalkaan. :D Yks mun ystävä käyttää kans parittomia. Epelillä kylläkin on sama tapa ollu jo pari vuotta.
  17. salsai

    Kaksoset rattaissa ja kauhistuneet katseet ohikulkijoilta

    Mä haluun kans kökkiä rattaissa! Mies saa työntää, ni mun nivelet säästyy kauan. :D
  18. salsai

    Tänä iltana muna on

    Tänä iltana muna ei heilu. Kana nokkii! :kieh:
  19. salsai

    mitä mä nyt teen?!??!!

    :laugh: Muikeeta!!!!
  20. salsai

    Miten poistan meseosoitteeni?

    Sulje sähköpostitili..

Yhteistyössä