Hakutulokset

  1. ralliperuna

    Hei ylinolo ongelma..

    :wave:
  2. ralliperuna

    Hei ylinolo ongelma..

    ..johtuuko raskausajasta vai onko mulla oikeesti jotain ongelmaa kun isosta hädästä pääsi tänään housuun..:ashamed: Ei koko satsi todellakaan mut kuitenki.Virtsanpidätysongelmia on kyl ollu teini-iästä saakka mutta ei tämmöstä.
  3. ralliperuna

    Mikä olisi sopiva hinta tällaisesta haalarista?

    35 € on vähän siinä ja siinä..:/ halpa verrattuna alkuperäiseen hintaan mutta kuitenkin käytetty.Jos pystyt niin kysy vaikka myykö 30€:lla tai riippuu tietty millä tavalla henkilö on sulle tuttu tai tuntematon.Mä en oo kertaakaan ostanu yli 5€ haalaria :D
  4. ralliperuna

    taaperoiden äidit

    Meillä 1v 1kk ja toi 500m menee kyllä kävellen mutta ei varmaan yhteen putkeen juurikaan enemmän..onhan se pitkä matka pikkukaverille.
  5. ralliperuna

    Mikä olisi sopiva hinta tällaisesta haalarista?

    No en ymmärrä mikset pyyntihintaa kerro kun tuskin tähän kellonaikaan enää satoja kommentteja tulee ja oot jo ees vähän saanu osviittaa.
  6. ralliperuna

    Mikä olisi sopiva hinta tällaisesta haalarista?

    Sano ny vaan pyyntihintakin..
  7. ralliperuna

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    Ekasta rv 19 Tokasta rv 16
  8. ralliperuna

    G: Asuntonne huoneiden lukumäärä ja henkilömäärä?

    4h+k+s+2 wc 2 aikuista ja 1 lapsi,talvella 2 lasta :xmas:
  9. ralliperuna

    Pinotaan 1.5v neuvolakäynnin mitat =)

    Tyttö 78cm ja paino 11800g
  10. ralliperuna

    talvi tulloo, toppahaalari gallub kans:

    Me saatiin reimatecin vanha käytetty haalari ja sillä ajateltiin pärjätä
  11. ralliperuna

    raskausaika ja painon putoaminen

    No en ole erityisen isokokoinen,mutta tuo 20kg sais kyllä kepeesti lähtee.Ekasta painoin raskauden alussa 10kg vähemmän kuin tästä.Nyt olen laihtunut muutamassa kuukaudessa 4,5kg ja paino laskee vaan..ei tee mieli herkkuja ja ulkona olo on mukavaa,mutta sit taas toisaalta ei tee myöskään...
  12. ralliperuna

    raskausaika ja painon putoaminen

    Saako painota pudota koko raskausajan jos on ylipainoo äidillä?Mulla on semmonen 20kg ylipainoa ja oon nyt rv 17.lla.Paino pudonnut koko ajan tasaisesti,laihduttaa en ole koittanut mutta kun ruoka ei ole maistunut.Nyt terkkari sano että pissassa olis ketoaineita ja verensokeri alhainen.Mulla oli...
  13. ralliperuna

    Keskiviikon rv pino!

    16+2 :heart:
  14. ralliperuna

    Käsittikö teistä kukaan, mitä tuo PETTERI JUSSILA äskeisessä dokumentissa puhui??!

    toi on nyt tullut viimisen 6 vuotta joka vuosi telkkarista.Loppuosa on kurja ja muut osat menee vähän ohi
  15. ralliperuna

    Asuntolainasta

    Lainaa 75 000€,sillä ostettiin talo,auto ja remontoitiin vähäsen.laina Nordeasta,kuukausierä 350€,25 vuotta,muuta en osaa sanoo
  16. ralliperuna

    G: Häiden kustannukset

    1.paljon oli vieraita 40 2.mitä ruuat maksoi Grillattiin,100€ 3.entä juomat 30€ 4.orkesteri 0€,kaverit soitti 5.puvun vuokraukset Mun puku 250€ kankaineen,siis oma puku 6.hääkimppu 50€ 7.hääkakku 2 mansikkakakkua 50€ yhteensä 8.hääkarkit ym. 10€ 9.juhlapaikan vuokra 100€...
  17. ralliperuna

    Minkä ikäiseltä tuttipullo pois?

    Meillä 1v10kk juo nukkumaanmenovellin joka päivä pullosta,jos pikkuhiljaa koittasin saada eroon..
  18. ralliperuna

    Lämmitys

    Puolet talosta vielä kylmänä,alotetaan lämmittämään takalla.Toinen puoli talosta lämpiää jo pumpulla,patterit ja lattialämmitykset saa vielä odottaa syyskuuta :)
  19. ralliperuna

    Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

    Ekasta yk 20 tärppäsi,tokasta metforminin voimalla tais olla yk 5

Yhteistyössä