Hakutulokset

  1. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Moi kaikille pitkästä aikaa! :) Sori kun en olek irjoitellut,välillä olen käynyt lukemassa kuulumisia. Täällä on ollut vaikka minkälaista härdelliä päällä,niin ei ole oikein ollut intoa kirjoitella. :( Miehen kanssa erottiin,mutta siitä en halua silleen jutella.Nyt sit päätettiin yhdessä...
  2. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Heips Voi ei.tänne on tullu kauheesti tekstiä.Ja millään ei jaksais lukea :ashamed: Tästä sivulta,nyt tällee katon. nibler Onnea nimestä :heart: TA Kiva että sukulais tytön ristiäiset meni hyvin :) (.) No tääl menee kivasti.Miehen kanssa erottiin. Mutta mie voin tosi hyvin ja...
  3. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Mie merkkaan.Tuun myöhemmin kirjottaa.Nyt tyttö päikkäreille :)
  4. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    toivova Jaksuja kitinän kanssa :hug: meillä kans vähän sama homma ton pinnasängyn kanssa,paitsi siis omassa sängyssään nukkuu pidemmät unet,kuin esim miun sängys.Aiemmin siis olen antanut nukkua päikkärit mun sängys.Mut sit kerran kokeilin,että josko neiti menis kiltisti omaan sänkyyn ja ehkäpä...
  5. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Cham Voih :( Toivottavasti se uus lääke auttaa. Haleja ja voimia :hug: Pirtsi Mie käytän tyttöö suihkus välillä.Ihanaa käydä kahestaan :heart: Mie taisin viedä 3kk ikäsenä ekan kerran.Mut luulisin että aikasemminkin saa viedä. Mie totuttelin silleen,että loruttelin esim.jaloille ja pepulle...
  6. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Päiviä! Suukkis Ihanaa kuulla,että matka meni hyvin.Ja siekin pääsit tuulettuu kunnolla :p Voi Talvis siitä se lähtee :D Jotkut aikasemmin,jotkut vaavit myöhemmin :heart: Ihanaa Sompio Joo maalit sain.Vuokranantaja tuli ja toi maalit :D Ja nyt kysyn kyllä vielä,että oisko mahdotonta...
  7. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Heipsan. Täällä ihan ok viikonloppu takana :) Eilen tuli käytyä tossa lähi baarissa parilla lonkerolla.Mies oli sitten tyttöä vahtimassa.Paitsi no tyttö oli jo yö unilla silloin.Sit oli kans eilen miehen isän synttärit,siel poikettiin.Niin ja Marian kummi eli miehen serkku tuli kans meille :)...
  8. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    vilma Mukavaa mummoilua!Hyvä että joku pääsee johonkin kotoaan. Mä oon niin täynnä taas tätä!! Mulla palo äsken totaalisesti käämit.Olin lähössä tytön kanssa kävelylle ja ajattelin,että käydään samalla kirpiksellä.No eihän siitä perkele mitään tullu,ku tyttö alko pitämään sellasta...
  9. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Ilman tisuahan sitä ei voi päikkäreitä ikinä nukkua :headwall: Tyhmä minä ku oon opettanu siihen :D Eilen ku meni yö unille nii joi sen 100ml velliä ja tissiäkään ei ottanut.Vähän aikaa kitis sängyssä ja sit nukahta.
  10. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Pirtsi Meil on Peruna-Porkkana velli se ykkös velli :D Se on lempparia siis. Mut nyt ollaan alettu kans ottamaan kauravelliä.Ei meinaa oikein tykätä pelkästä kaura vellistä,nii mie oon jekuttanu,ja laittanu kaura vellin sekaan lemppari velliä :) Teillä on kyllä ihan hyvät nuo yö unet.Ja viel...
  11. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Huomenta :) Heräsin ennen kellon soittoa.Jee. :D Sompio Aww,mikä ihana ilopilleri :heart: toivova Sielä kans niin söpönä :heart: Hyviä unia ollut HanTalla ja EM:llä :heart: Ja toivottavasti EM:n neitillä syömiset paranee.Täällä ollu kans nyt kiukuttelua.Miltä muuten näyttää,kun...
  12. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Hellou! Tänäänkin herättiin ajoissa! :) Suukkikselle Mukavaa reissua :) Ja ihanaa että syömiset nyt onnistuu :heart: Hitsi mun pitääkin mennä.Tytön päivällis aika --> Noni,nyt kerkeen istahtaa hetken. Chamorphis Onnea 8kk johdosta :heart: ja neukut bongattu.Ja onnea kontauksesta...
  13. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Päiviä. Tyttö heräsi äsken.Mittasin kuumeen.Ei ole kuumetta. :) Ja panadolia annoin ennen nukkumaan menoaTaisi se tepsiä.Tyttö on nyt pirteä ja söi äsken välipalaa :heart:
  14. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Voi itku.Tytöllä on kai kuumetta.On kuuma kauttaaltaan,ja heikon olonen.Ei edes itke.Mut vähän äsken valitteli.Pissi vaippaakaan ei itkeskelly vaikka oli miltei täynnä! Nyt nukkuu tuolla peiton alla sängyssään.Äsken rupesin antaa peruna-liha sosetta,nii alko vaan ökkäilee.Mut ei tullu suusta...
  15. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Huomenta! HanTa Herääminen onnistu hyvin :D Heräsin klo8.Laitoinkin kellon soimaan 8.30.Mut heräsin jo ennen. Sit siihen kellon soittoon asti löhösin tytön kanssa vaan sängys.mut en nukkunut! :D Joku aika sitten syötiin aamu puurokin.Ja mie keittelin kahvit.Menin joskus jälkeen 23 petiin...
  16. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Kiitos leidit :) Zoe Kivat neukku kuulumiset :) Voi harmi kun ei tullut toinen hauva toimeen.Mutta kivaa että sielä karvakamu taas ;) Sompio Jaksuja sinne :hug: Niin ja itse asiassa mulla on tietynlainen päivärytmi jo omassa päässä.Just nää ateriat ym. Mut paperille se ois kyllä tosi hyvä...
  17. Sannya

    Minkä ikäisenä vauva omaan huoneeseen?

    Meillä meni tyttö omaan huoneeseen n.3kk iässä. Unet ainakin vanhemmilla parani :) Kyllähän se vähän jänskätti miten eteen päin. Mutta hyvin ollaan koko konkkaronkka nukuttu <3
  18. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Iltoja. Neuvolassa käyty.Miehen siskon luona käyty.Pikku siivous keikka tehty.Ja kaupassa käyty.Niin ja lenkilta just tulin.Tyttö simahti heti ku utltiin kotiin.Otti tissiä ja rupes kiltisti nukkumaan :) 5kk Neuvola,suluissa 4kk mitat. Paino: 6360g (6020g) Pituus: 65,5cm(63,5cm) Pipa...
  19. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    huomenta! Jee mä oon hereillä! Mulla oli kello soimassa.On ollu kyllä joka aamu mut aina laitan torkulle,ja sit se torkku lakkaa. Tänään on muuten 5kk neuvolakin :) Sompio,EM ja Suukkis Joo nyt kyllä otan itteeni niskasta kiinni. Pitää muutenkin saada tyttökin rytmiin ku nyt nuita soseita...
  20. Sannya

    ~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

    Hellou. HanTa Kiva että päärynä on maistunut :heart: TA Joo siis kyselin että onko tää siun blogi: http://tinyangel.vuodatus.net/ Tosi ihania käsitöitä :heart: (.) Joopa joo. Mä heräsin 30min sitten. Hitto soikoon. Menin vasta 3 aikaan nukkumaan. Mitenkähän mie tän unirytmin saan...

Yhteistyössä