Hakutulokset

  1. A

    TAMMIKUUN TOIVOT helmikuussa

    Harmikseni on todettava, että aika ei enää riitä tän palstan /vauvautuneet palstan aktiiviseen seuraamiseen kun olen tosiaan yksin vauvan kanssa mutta se oli pakko tulla sanomaan, että on tää aivan uskomaton fiilis kun vihdoinkin on se oma nyytti sylissä. Ei sitä rakkauden määrää osaa edes...
  2. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Olivia78 ja muut mulla ei limatulppaa mennyt missään vaiheessa. Kalvojen puhkasussa en sitä nähnyt (tosin olin aika sekasin) ja vettäkin oli enää niin vähän jäljellä, että sitä vaan tiputteli...on se jännä miten kaikki synnytykset menee niin eri kaavaa ja kaikki on kuitenkin normaalia :) no...
  3. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Hei mammat, Maannantaina 26.1.09 klo 23.09 syntyi aivan ihana pieni tyttö (2825g/49cm) kiireellisellä sektiolla. Kuten ilmoittelinkin maanantaina supistuksista niin tositoimiinhan sitä päästin eka kärvisteltyäni 11h kotona. Klo 19 lähdin kätilöopistolle, 3cm auki..4cm päästyäni vauvan...
  4. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Kirppunen täälläkin supistaa :D vihdoinkin! Kuten jo ilmoittelinkin niin aamusta asti on tullut noin 5min välein mutta meinaan kärvistellä kotona niin pitkään kun pystyn. Soitin jo synnärille ja kehotti ottamaan panadolia ja menemään suihkuun jos auttais. Suihku onkin aivan taivaallinen keksintö...
  5. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Huomenia Täällä ollaan hereillä jo tähän aikaan ku selkäkivut ei anna nukkua. Heti herättyä on tullut supistuksia alle 10min välein mut nää on vielä ihan kestettäviä, sen takia mä täällä palstalla taas olenkin :D...saas nähdä mihin suuntaan ne kehittyy. Päivällä ois neuvola, kävelymatka sinne...
  6. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Lilli70 sä sentään jaksat vielä iloita neuvolakäynneistä, mua ketuttaa jo nekin :kieh: ja tästä edespäin ne on kahdesti viikossa!!!! Tää olotila menee kyllä koko ajan vaan huolestuttavampaan suuntaan. Mikään ei innosta ja pinna on NIIN kireellä. Anteeksi tää valitus.. JiiMi eiköhän me...
  7. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Ensi viikosta tulee juu pitkä ja tylsä! Tänään oon kuluttanut aikaa nukkumalla, eli ensi yö tulee taas valvottua. Viime yönäkin uni tuli vasta 4 aikaan :| Alaselkää on särkenyt vähän tänään mutta eihän sekään mitään tarkota!!!!!Tää odottaminen olisi ihan ok jos ois jotain tekemistä mutta...
  8. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Huomenia Natikka sullahan on hyvin kertynyt noita viikkoja :D itellä vasta "vaivaset" 40+5, huomenna kans neuvolassa soitellaan äpolille et jospa pääsis kattomaan mikä vauvalla kestää :D Äsken ku heräsin niin varmaan 5min ajan oli menkkakipuja ja selkää vihlo ja samalla maha oli ihan kova...
  9. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea vauvan saaneille!!!! Olipa sulla mmamaa nopea synnytys!!! Alien
  10. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onpas kumma, en oo koko päivänä päässyt näille sivuille jostain syystä, oli ihan kamalat vieroitusoireet :D Täällä ei vieläkään mitään. Kivuttomia suppareita on tullut päivän mittaan mutta ei paljoa mieltä lämmitä...mut sinänsä mikäs tässä odotellessa. Tajusin nimittäin juuri, että jos ei...
  11. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Olipas Kysillä syntynyt suuri määrä vauvoja verrattuna normaaliin!!!! Huh huh. Taitaa todellakin olla joku vauvabuumi käynnissä.
  12. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea vauvautuneet :flower: Hyvin kirjotit Aminohappo "en halunnut vauvan syntyvän paskaan" :D haha. Täällä ei mitään uutta...vaivatta mennään vieläkin. Hermot vaan tosi kireellä ja ikävä kyllä koira saa kärsiä siitä :ashamed: Alien 40+3
  13. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Vitsi, kuuntelen just lempimusiikkia ihan täysillä ja alko kyllä menojalka vipattaa niin, että kohta otan ja lähden baariin tanssimaaan :D Se ois niin ihanaa, päästä vaan kunnolla bilettämään...viimesestä kerrasta kun on hetki aikaa...ei toi tanssahtelu oo enää muutamaan kuukauteen luonnistunut...
  14. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Hyvä kuulla, että mä en oo ainut joka on ihan sekoamispisteessä. :) Neuvolassa kun sanoin, että mun pää alkaa hajota tähän odottamiseen niin terkka vaan kysy, että haluanko puhua psykologille siitä!!!!! Jos se sais tän vauvan syntymään niin sit joo mutta en usko, että puhumisella tätä vauvaa...
  15. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Tänään on kettumainen päivä. Aamulla kävin kaupassa ja eikös joku idiootti tuu kertomaan mulle mihin saa jättää koiran odottamaan kun käyn kaupassa ja mihin ei. Voi ¤%&/ eikö ihmisillä oo muuta tekemistä kun VALITTAA!!!!!!(mulla ei ainakaan :D ) Noh olin kaupassa siis aivan ketutuksissani vaikka...
  16. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea vauvautuneet! :) Täällä ei vielä mitään merkkejä mihkään suuntaan, kivuttomia suppareita tulee mutta niitä onkin tullut jo viimeset 20 viikkoa :D huh huh. Noh eiköhän nää vikat päivät nopsaa mee...välillä vaan hiipii mieleen pelko, että jos jotain meneekin vikaan kun on ollut jo "näin...
  17. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    On kyllä totta, että tää joutenolo käy vähän ku työstä. On siinä hommaa ku miettii mitä ihmettä seuraavaks tekis! Mulla ois vielä vaikka mitä pikku puuhaa mikä jää sit ainakin tekemättä kun vauva on tullut. Kaappien siivousta ym. pientä mitä ei muutenkaan tee kovin usein...jos sitä nyt jostain...
  18. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    "Huomenta" mammat Äsken vasta pääsin ylös :laugh: tuli vähän nukuttua mutta hyvä niin...yritän nyt nukkua vähän varastoon ennen vauvan tuloa :D Tulia mä kans mietin yks pv tota, että laskee päivät sinne viikolle 42 asti niin tää odottaminen ei tunnu enää niin kamalalta :D Näillä näkymin...
  19. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Haaveilija2006 sullahan oli helppo synnytys! Onko tuo ees mahdollista :D kuulosti aivan ihanalta. Onnea vauvasta! Toivotaan anni08, että vauva pysyy sisällä vielä hetken ;) Onnea TeaBirdille ja kiitos synnytyskertomuksesta :) Kirppunen sulla on ihan kivan kokonen nyytti tulossa. Onneks...
  20. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Niinanii hui mikä kertomus! Onneksi kaikki kuitenkin meni lopuksi hyvin! Onnea vauvelista :) Alien

Yhteistyössä