Hakutulokset

  1. dada

    Joulukuun vauvat 2015

    Moikka! :) Meidänkin pojalla kerkesi jo olla ristiäiset..hirveällä tohotuksella isot juhlat piti värkätä samalla kun mies teki pitkää päivää ja muut lapset oli kipeinä.. loppujenlopuksi puolet väestä olikin sairaana ja leipomuksia vaikka puolelle pitäjälle. :D mutta ihanat oli juhlat, ja pojasta...
  2. dada

    Joulukuun vauvat 2015

    Heippa! :) Minä en ehtinyt muilta kiireiltä kirjoittamaan kuin kerran odotusajan ketjuun mutta tänne tuppaisin mukaan! :) Meille syntyi siis 24.12 aamuyöllä poika 3862g ja 52cm. Meillä on myös vanhempia lapsia 3, tytöt 2009/2013/2014 :) Minulla synnytys oli erittäin vikkelä verrattuna...
  3. dada

    Joulukuun tontut -15 *elokuussa*

    Heippa ja onnittelut kaikille :) Vieläköhän tänne mahtuisi yksi mukaan? Jonkin aikaa pinoa seuranneena, uskaltautuisin itsekin höpöttelemään. Meillä on tytöt 2009, 2013 ja 2014 (vähän vajaa 6v eskarilainen, just 2v täyttänyt ja 8kk) ja nyt olisi ultralupauksen mukaan tulossa poika. Ikää...
  4. dada

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    dada - 27v - La 1.12 - 3.lapsi - KOS Mäkään en saa värejä kun käyn puhelimella täällä sekkailemassa :)
  5. dada

    Joulukuussa laskettuaika?

    Heippa :) Tänään neuvola-aika varattu parin viikon päähän, aika ihanaa :) Mä taidan kanssa pysytellä täällä palstalla, ainakin siihen asti että muutoinkin " julkistamme " raskauden.. kiva että tänne jää muitakin roikkumaan! :D Jukra mikä väsymys mut on vallannut, Muita erityisiä oireita ei...
  6. dada

    Joulukuussa laskettuaika?

    Heippa!:) Täällä yksi Joulukuisen odottaja myöskin, odotan kolmatta pienokaista rv5+2 eli laskettuaika on 1.12 :) Sairaalaksi tulee Kätilöopisto, niinkuin aiemmillakin kerroilla ja ikää tulee vähän ennen pienokaisen syntymää 28. Me ollaan kerrottu jo parille minun ystävälle ja omalle...
  7. dada

    Raskaana??

    Kyllä se plussa on, minun mielestä näkee viivan ihan selvästi :)
  8. dada

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Heinäkuussa * MEIDÄN KUU! <3

    Tänne syntyi pieni rakkauspakkaus 22.7. klo12.12 mitoin 49cm ja 2930g :heart: päästiin eilen kotiutumaan, itse olisin toivonut nopeutettua kotiutumista mutta typyllä piti mitata 2vrk sokereita pienen painon takia :) lisää synnytyksestä myöhemmin :)
  9. dada

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    Neukkalääkäri takana, jesh! Paikat on vielä kiinni ja kaikki ok, pikku-ponin laukka meni vauhtia 145 :) Mutta voi jessus sentään, kun olikin tapaus tuo..pitänee pyytää terveydenhoitajalta josko saisi ensi lääkäri käynnille jonkun toisen lääkärin, minä en tykänny yhtään. Sain sentään...
  10. dada

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    Iiikh, minuu jännittää jostakin syystä hirmuisesti tuleva neuvolakäynti, kun on minun ensimmäinen lääkärin sisätutkimus tän raskauden aikana.. Saa nähdä onko nää supistukset ja kohdunsuun luona olevat kipuilut aiheuttaneet tuonne jotakin kypsymistä jo, vai onko ihan perusjuttuja :) Mulla kun...
  11. dada

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Toukokuussa *

    Heippati :) Mulla on ollut pikkaisen hiljaisempi hetki, ja lähinnä olen lueskellut teidän muiden juttusia kotvan aikaa..oli töissä niin järkyttävän hektistä, että ei jotenkin aivotoiminta riittänyt enää kirjoittelemaan iltojen ratoksi. Kuinkas ollakkaan, minulta pamahti selkä töissä ja...
  12. dada

    lapsen isäviikonloput

    Heippa Millainen. Minulla on edellisestä suhteestani leikki-ikäinen lapsi, ja tahoillamme kumpikin olemme uusissa suhteissa olleet jo pitkän tovin. Itse olen tässä "uudessa suhteessani" saamassa toisen lapseni pian. Minun mielestäni sinä olet tuossa asiassa oikeassa.. Mikäli isä...
  13. dada

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Ja musta tuntuu jo siltä, kun mä räjähtäisin :laugh: Tällänen se oli edellisellä kierroksella just ennen synnytystä.... :heart: 21+5
  14. dada

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

    Meillä oli tänään rakenneultra :heart: Pikkuinen voi oikein hyvin minun järjettömän kivualiaista supistuksistani huolimatta, oli vain vähän vaisu vaikka aiemmin on ollut kovin liikkuvainen ja tämän kätilö laittoikin sitten noiden supisteluiden piikkiin. Minä raukka en edes suppareiksi...
  15. dada

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Suppareiden jälkeen maha tuntuu jumbojetiltä... PlopPlop, plussapisteitä :laugh: :heart: ylihuomenna poksuu 20+0
  16. dada

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tässä oli edellinen kuva, otettu n.viikko sitten... Aijaa.com - 11769829 Ja tässä on Pallero. :D :heart: Se on kyllä kumma, kuinka Nasu viihtyy iltaisin aina tietyssä kohdassa ja masukin muuttaa muotoaan. :) 18+5
  17. dada

    Saatteko mailloilla aamulla vaikka lapsi/lapset jo hereillä?

    Kyllä :) Ja nautin noista hitaista aamuista hirmuisesti.... :D Toisinaan mies antaa minun makoilla ja kaitsee sen aikaa esikoista, mutta yleensä myös esikoinen haluaa "köpsöttää" vielä hyvän tovin herättyään.. äitiinsä tullut :heart:
  18. dada

    Arvaa mikä rv menossa, iso vai pieni? :)

    Mulla oli myös esikoisesta tuota kokoluokkaa masu tosi pitkään, "pullahti" esiin kunnolla vasta sitten paria viikkoa ennen laskettua aikaa ja silloinkin ulkopuoliset uskoivat vauvan syntyvän vasta puolen vuoden kuluttua :D Olisin arvellut sinulla menevän ehkä noin rv.25 kun näkee että masu...
  19. dada

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

    jedvenna: joo tuota ne sanoi myös kun lääkärille soittelin, että etenkin istumista pitäisi vähän "varoa", katsoa varmuudeksi paikka jossa pääsee tarvittaessa sitten seisomaan tai mieluiten kylki-asentoon. Minulla tuo seisomaan ponkaisu ja kylmä ilma tuntui helpottavan huomattavasti.. vaan kyllä...
  20. dada

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Helmikuussa *

    Omanapainen viesti.. Kyselin aiemmin muiden neuvolakäynneistä.. Meillä piti olla TOINEN neuvola tänä aamuna ja kuinka ollakkaan, neuvolan täti soitti tuntia ennen aikaa, että on sairaslomalla eikä otakkaan vastaan..tämän lisäksi hän on ottanut vastaan viran toisesta terveyskeskuksesta joten...

Yhteistyössä