Hakutulokset

  1. G

    Paljonko on maksanut seinien tasoitus?

    etkö voi sopia könttä hintaa? se on kaikkille järkevää. T:raksa heppu
  2. G

    Kastraatio kokemuksia!

    Onko miehiä jotka on käynyt tekemässä kastraatio operaation? Itsellä harkinnassa tehdä tämä leikkaus, kaipais mielipiteitä :/
  3. G

    5-v Lapsemme valitellut niska kipua parin viikon ajan

    Pojallamme Niska kai kipeä, naksauttelee niitä kuuluvasti? Mikä mahtaa olla vaivana?
  4. G

    Vanhassa tiilitalossa halkeamia sisä seinissä paikoin. voiko korjata vai tartteeko pommia

    voi korjata, ylensä aika helppa homma. mies jolla ei ole peukalo keskellä kämenta saa varmasti tietoa. tiedän ku olen laatottaja ja ite tekee koko ajan myös muita remontteja.
  5. G

    Hei rakentajat tai remointoijat! Paljonko teillä on laatottaja ottanut työstään hintaa?

    ite olen laatottaja, teen päivät pitkät laatotus töitä Moni on kusynyt et mitä otan jos teen ilta töinä. Kaikki riippuu aina millainen tila on paljonko on kulmia, tekeeko vesieristyksen, millainen laatta, huone korkeus, ym ym ym. Pimeesti voit saada jonkun tekemään 15-25e/h. Riippuu miten tunnet...
  6. G

    yh-äitejä turusta

    en ole mikään kirjotamisen mestari, mut kysyn kuitenkin. Minkä takia kaikki yh äiteihin on niin vaikeaa tutustua? Haluaa vain keskustella eikä muuta, niin heti ymmäretään väärin. olen yrittanyt puhua turussa :snotty:

Yhteistyössä