Hakutulokset

  1. V

    Laihdutusblogeja?

    Nostetaas vanhaa ketjua, ko ei kai sitä uutta oo pakko aina alottaa ;) Ja yksi huomionkipeä lukijoidenkerjääjä ilmoittautuu samalla! Vippiksen Vitnessit
  2. V

    mikä näistä samsungin luureista? galaxy ace3 vai galaxy s3 vai xcover2?

    Xcover2 on aika pieni kapasiteetiltaan. Eli jos olet aikeisssa käyttää monia sovelluksia, et pärjää sillä kovin kauaa.
  3. V

    Hei nyt apuja, te joilla on kokemusta??

    Enpä tajunnu tätä ollenkaan! Eli nyt lähti pesuaine vaihtoon. Mä tiesin, et joku koira toho Lidlin halpaan pesupulveriin on haudattuna! ..minkähän verran vaatteen merkillä on vaikutusta? Meil on suurin osa ihan perusvaatteita, H&M:ää ja Lindexiä, jopa Lidliä ja Cittaria... että nyt alan...
  4. V

    Hei nyt apuja, te joilla on kokemusta??

    Njää, tämä olikin enempi tällainen sijaistoiminnonsijaistoiminnonsijaistominto, enemmänkin "aihe" kuin aihe.
  5. V

    Hei nyt apuja, te joilla on kokemusta??

    Ei, luin vielä uudemman kerran ja ei tosiaan mitään piikittelyä sieltä silmiini sattunut :)
  6. V

    Hei nyt apuja, te joilla on kokemusta??

    Itse asiassa kyllä, tarkoitukseni oli olla mukahauska, ja leikittelin ajatuksella, että pyykit oppisivat tietyn ikäisenä kapuamaan kaappiin ihan itse, vähän niin kuin koirat oppivat sisäsiistiksi tai lapset oppivat syömään omin avuin. Ja kyllä - teoriassahan kumpikin tulkinta on oikein...
  7. V

    Hei nyt apuja, te joilla on kokemusta??

    Minkä ikäisten pyykkien pitäis osata mennä jo itse kaappiin?? Kun en ole varma, että odotanko noilta nyt liikoja, vai onko koulutuksessa mennyt jotain pieleen. :xmas:
  8. V

    Nyt juhlitaan!!!!!!

    :flower: Hurjasti onneva ja intoa opintoihin! :flower:
  9. V

    Ajattelin ottaa sisäkissan. Tuli mieleen et pitäiskö oikeen repäistä ja ottaa rotukatti?

    Meilä on siperiankissa ja neva masquerade ja kovasti voin suositella (neva on siis siben värimuunnosa, samaa rotua noin niin kuin käytännössä). Oikein ovat seurallisia ja nokkelia ja oppivaisiakin :)
  10. V

    Liikuntaharrastus erittäin epäliikunnalliselle 11-vuotiaalle pojalle?

    On etsitty. Mutta ei ole löytynyt sellaista mikä olisi innostanut yhtä kautta pidempään. Sällillä on lisäksi siis diagnosoitu as-piirteinen adhd-i, mikä taas vaikuttaa mm. jaksamiseen... niin kovin monenlaista juttua ei voi yhdelle viikolle ottaa, kun tuntuu, että joskus pelkästään...
  11. V

    Tyttömäinen liikennematto??

    Feissarimokat – Avuton autoilija, osa 10 Ja läpiajettavat parkkiruudut hei kans!
  12. V

    Liikuntaharrastus erittäin epäliikunnalliselle 11-vuotiaalle pojalle?

    Heittäkääs ideoita, notta minkä liikuntaharrastuksen pariin mä saisin houkuteltua (=lempeästi pakotettua) tuon 11-vuotiaan? Sälli on siis pelkkää luuta ja nahkaa, erittäin hoikka, mutta että myös motoriikaltaan hyvin kömpelö. Tykkää pelata shakkia ja lukea tietokirjoja, mutta liikunnallisesti...
  13. V

    Kuinka suosittu blogisi on?

    Kui ton bloglovinista saa?
  14. V

    Kuinka suosittu blogisi on?

    Oijjoi, ei ollenkaan niin huonosti ku kuvittelin: Sijoitus luetuimmat-listalla 12145 (noussut sijalta 12146) Tilaajia 1 Lukijoita viikossa 4 Kuumuus 0.0° :D :D :D
  15. V

    Millä ootte saanut makean himon kuriin?

    Jäätelöllä :stick:
  16. V

    Mainosta omaa blogiasi

    Niihhä se o kautta aikain menny, et yks tykkee äijjistä ja toinen tyttärestä. Notta eikö oo parempi että o vaihtoehtoi mistä valita? ;)
  17. V

    Mainosta omaa blogiasi

    Vippiksen valitu(kse)t ..tarttis taas keksiä joku iskevä jutun aihe. Mut peä lyö tyhyjee.
  18. V

    Mainosta blogiasi :)

    Vippiksen valitu(kse)t
  19. V

    Joku nettiguru - auta mua! "Et ole vahvistanut verkkotunnuksen omistajuutta Googlella."

    Nörttiystäväin avustuksella onneksi sain homman pelaamaan, sähköpostia myöten... mutta ai että toi kuukelin sivujen muokkaaminen on arsesta. Yörgh. Onko se oikeesti kohta sittenkin käännyttävä maksullisten palveluiden puoleen. Yhyyy. Jos joskus kuvittelin ymmärtäväni internetin käytöstä...

Yhteistyössä