Hakutulokset

  1. Marko NuoriVanha

    Olisikohan tämä hyvä kovalevy?

    Ihan kohtuuhintainenhan tuo on. Ja Buffalo on kyllä ihan hyvä valmistaja.
  2. Marko NuoriVanha

    TYMPII AVIOEROT!!!!!!!!!!!

    Katsos kun rentut on niitä lipeviä suustaan ja "niin ihania", kunnes arki koittaa.. Osalla naisista ei ole todellisuudentajua omasta puolisostaan, vaan lähes sokeana hoetaan että kuinka ihana hän osaa joskus olla. Ja sitten lopulta itketään että millaiseksi hän muuttuikaan esim lapsen tulon...
  3. Marko NuoriVanha

    Tein valituksen mäkkäriin

    Sun perheellisenä luulisi arvostavan halvempia hintoja. Noita hintojahan on esim McDonaldsissa saatu laskettua nimenomaan isoilla volyymiostoksilla ja yhtenä aika isona vaikuttajana on myös tuo seikka ettei tarvitse ns. ylimääräistä henkilökuntaa palkata laisinkaan. Eli siis tarkoitan sitä...
  4. Marko NuoriVanha

    Tein valituksen mäkkäriin

    Tässä olisin kyllä hieman samoilla linjoilla. Ravintolassa en todellakaan haluaisi viedä astioitani itse mihinkään vaan odotan saavani palvelua josta on maksettukin. Ruokalat ovatkin sitten ihan eri asia, kyllähän sitä jo koulussa vietiin astiat itse telineisiin. Ja siis tätä tehtiin jo...
  5. Marko NuoriVanha

    Tein valituksen mäkkäriin

    Crapdonaldseissa on todella paha tapa tyriä asioita isolla kädellä.. Varmaan romaaniksi asti riittäisi oma mokalista mitä oon kohdannut.. Ja kun tuolla joku aikaisemmin taivasteli että onko se "muka" paha asia jos colan sijasta tulikin spriteä, niin se on todella paha moka. Jos kerran olen...
  6. Marko NuoriVanha

    Mites krapula jaksaa?

    Hmm tulihan sitä eilen sentään tuoremehun lisäksi vettä ja kahvia juotua. Eipä tuota dagen efteria ole oikein tässä kropassa koettu piiiitkään aikaan. Ellei sitten laske aamuväsyä tuohon joka on joka aamu :D
  7. Marko NuoriVanha

    Onko pitkässä suhteessa uskottomuus väistämätöntä?!

    Totta tuokin. Tosin aika huonohan olen tämänkaltaiseen aiheeseen lähes ikisinkkuna mitään sanomaan :D Viimeisen kymmenen vuoden aikana varmaan 8 tapausta on todennut jotta olen hyvä ystävä mutta.... Kun ei ketään tunnu kiinnostavan kiltit miehet enään nykypäivänä... :$
  8. Marko NuoriVanha

    Onko pitkässä suhteessa uskottomuus väistämätöntä?!

    Hmm minussa on varmaan jotain suuremman luokan vikaa mieheksi, kun ei meikäläisen arvomaailmassa noi petipuuhat ole se suhteen tärkein anti... Jotenkin tuntuu että suurin osa meistä ukoista vaan ajattelee sitä yhtä ja samaa asiaa...
  9. Marko NuoriVanha

    Oletko lopettanut tupakanpolttoa

    Kolme kertaa oon lopettanut tupakoinnin. Joka kerralla ilman mitään taikatemppuja. Omasta mielestä tuo on enemmänkin kiinni, eikä tuohon oikein mitkään vippaskonstit auta jos mieli ei oikeasti halua. Pahimmillaan paloi aski pari päivässä aikoinaan. Nykyään tosin olen lähes savuton (miinus...
  10. Marko NuoriVanha

    Miksi miehellä on tarve edelleen pitää yhteyttä exiinsä??

    Aivan. Monesti olisi terveellisempää henkisesti antaa vanhojen olla menneitä. Ja jos tosiaan pitää hirveästi salailla sekä alkaa kysyjää syyllistämään, niin itse ottaisin asian oikeasti puheeksi. Ja jos toinen osapuoli ei koe asiassa olevan mitään selitettävää, niin sitten sanoisin vain...
  11. Marko NuoriVanha

    Onko pitkässä suhteessa uskottomuus väistämätöntä?!

    Syrjähypyt yleensä kertovat huonosti voivasta parisuhteesta. Eli silloin täytyy molemmissa osapuolissa olla jotain väärää tai huonosti jos tarvitsee vieraaseen sänkyyn mennä. Normaalia on pitkissä (5-xx vuotta) että pari etääntyy ajoittain toisistaan, lähentyäkseen sitten taas uudelleen...
  12. Marko NuoriVanha

    Miksi miehellä on tarve edelleen pitää yhteyttä exiinsä??

    Tuo kyllä kuulostaa siltä että rikot vaan itsesi tuossa suhteessa.. Vaikea tosin olla kummankaan puolella, kun ei tiedä taustoja.. Kuvailuistasi tosin saa sen kuvan että ukkosi kaipaa huomiota, paljon. Eikä tuo välttämättä ole todellakaan hyvä asia, jos siis on tarkoitus yrittää tervettä...
  13. Marko NuoriVanha

    Miksi miehellä on tarve edelleen pitää yhteyttä exiinsä??

    Juurikin näin, jos ei ole mitään salattavaa eikä enään "sellaisia" tunteita heitä kohtaan. Jos taas ei halua puhua asiasta, niin ei varmaan ole sitten asiallisella pohjalla nuo entisten tapailut. Omassa ystäväpiirissä on muutamia tapauksia joissa exät ja uudet ovat ylimpiä ystäviä, ilman sitä...
  14. Marko NuoriVanha

    Miksi miehellä on tarve edelleen pitää yhteyttä exiinsä??

    Kai ne eksätkin voi ystäviä olla? Ei kaikki ihmissuhteet pääty myrskyisästi.
  15. Marko NuoriVanha

    Onkohan mun pojassa jotain vikaa, kun se ei osaa piirtää?

    Itte oon pienestä pitäen surkea piirtään mitään järkevän näköisiä kuvia.. En kyllä nyt pitäisi outona jos ei piirtäminen innosta. Kyllä nuo harrastukset ja kiinnostavat asiat ajan myötä löytyvät kaikille.
  16. Marko NuoriVanha

    niin paljon minä turhaan siivonnut olen ja tulen siivoamaan perkule

    Ittellä muutto edessä piakkoin, joten suursiivous siltä osin tulee toteutumaan :D
  17. Marko NuoriVanha

    Että voi jurppia nuo huomionhakuiset mummelit!

    Tuo vähän riippuu bussista. Joissain on leveämpi tuo keskiosa kuin toisissa. Mutta taitaa tuo 2-paikkainen olla yleisin täällä Helsingin linjoilla. Onneksi vuorovälit on suurimmassa osasta linjoja pienet.
  18. Marko NuoriVanha

    paljonko on 80 puntaa euroissa?

    www.xe.com tuolta löytyy kaikkien tärkeimpien valuuttojen (sekä muutaman ei ehkä niinkään tärkeän) uusimmat ajan tasalla olevat kurssit.
  19. Marko NuoriVanha

    Meinasipa käydä huonosti kaupassa!!

    Jotkut ihmiset varmaan kuvittelevat olevansa yksin kaupassa asioimassa, kun niillä kärryillä pitää änkeä joka rakoon. Ja sitten ahtaammissa kohdissa pitää jäädä päivystämään, jotta ei varmasti kukaan mahdu ohi...
  20. Marko NuoriVanha

    Meiltä taitaakin sitten loppua Siwasta ostamiset!!

    Eli syy miksi kukaan ei saisi noita ns. poisheitettyjä tuotteita hamstrata jäteastioista, on se että kylmäketju on jossain vaiheessa jo katkennut, joten ei voida taata tuotteen toimivuutta. Ja kyllä, kauppa jonka tiloista tuote on peräisin on vastuussa. Kuivatuotteissa taas ei voida taata...

Yhteistyössä