Hakutulokset

  1. Annika

    Reidessä oleva sisäinen patti

    mulla ei oo ollu,mutta kaverilla oli joskus reidessä kananmunan kokoinen patti,joka osottautui joksikin "veripatiksi".oli siis aikaisemmin satuttanut jalkansa ja se veri jotenkin kasaantunut patiksi.siitä jalan satuttamisesta oli kulunut jo jonkin aikaa,eikä hän heti sitä muistanut kun...
  2. Annika

    ketään hereillä?

    :wave: just tulin suihkusta ja nautin hiljaisuudesta.lapset nukkuu ja mies työmatkalla =)
  3. Annika

    niukka vuoto

    \ onko sulla kokemusta tälläsestä?nyt se vuoto jo loppunut,sitä kesti ihan saman ajan kun menkat normaalisti,mutta vuoto vaan oli paljon niukempi. =)
  4. Annika

    niukka vuoto

    \ testi ainakin näyttää negatiivista,ikävä kyllä :(
  5. Annika

    niukka vuoto

    onko kellään ollut juuri menkkojen aikaan niukkaa vuotoa(ei siis tarvitse edes suojia)joka ei ole siitä muuttunut kunnon kuukautisvuodoksi..mulla on just näin,nyt 5.päivää menossa.lähinnä pyyhkiessä punertavanrusehtavaa vuotoa jää vähän paperiin.jos jollain ollut,niin onko mennyt miten ohi ja...
  6. Annika

    Anoppi ei hoida..

    ihan lyhyesti,kannattaa olla onnellinen niistä hetkistä kun mummo ottaa edes yhden ja vaikka tunniksi.nim.hieman katkera,ilman mummojen hoivaa =)
  7. Annika

    kuinka kauan KIINNITYSVUOTO..

    \ no kuulemma voi tulla kiinnittymisvuotoa.tiedä sitten.siksi ihmettelen kun vuoto on epänormaalia,mitä mulla yleensä on.. :/
  8. Annika

    kuinka kauan KIINNITYSVUOTO..

    :attn:
  9. Annika

    kuinka kauan KIINNITYSVUOTO..

    normaalisti kestää?jos joku kertois jolla ollut,kiitos :flower:
  10. Annika

    kuinka kauan KIINNITYSVUOTO..

    normaalisti kestää..? =) joku joka kokenut,olis kiltti ja kertois =)
  11. Annika

    Molluskat

    Kokeile ehdottomasti osterivinokaskapseleita,meillä molluskat katosi noilla viikossa...sitä ennen koitettiin kaikkea muuta:nyppimisestä ärsyyntyivät ja levisivät,rasvauksesta paisuivat tod.kipeiksi märkäpäiksi,sinkkivoiteesta,basibactista tms. ei ollut apua......ikävä vaiva varsinkin isommalla...
  12. Annika

    G:korvatulehdus

    Meidän poika on sairastanut nyt kaksi flunssaa ja molemmista korvatulehdukset saman tien,eka 6kk iässä ja nyt toinen kun ikää 9kk.
  13. Annika

    korvatulehdusko?

    Meidän pojalla oli tuossa iässä juuri iltaisin (ja joskus myös päivisin) mitä ihmellisimpiä huutokohtauksia,siis unille alkaessa,ja joskus päivällä unilta herätessä huusi kuin hinaaja...ei mitään ihmeellisempää syytä,meni sitten ajan kanssa ohi mutta itselle ja muille perheenjäsenille se oli...
  14. Annika

    Miten alkaa tuhkarokko tms...

    Onko ihossa paukamia vai pelkkiä näppyjä...vaiko sellaisia punaisia,kuivan karheita alueita? Jos punaisia,kuumottavia paukamia jotka vaihtaa paikkaa,ilmestyen pian johonkin muualle(voi olla myös pientä näpyn tapaista) ja varsinkin vaateiden alla,niin voisi olla nokkosrokkoa...meillä pojan iho...
  15. Annika

    Kokemuksia Mutsy -rattaista?

    \ Koko paketti vaunukopalla ja rattaan istuin. lakanasetti vielä kaupan päälle. Oli vielä se kalliimpi runkomalli samaan hintaan. Värit eilen oli jo aika vähissä.
  16. Annika

    Piru perikööt siskoni!!! *valitusta*

    \ no mihinkäs sen ukon rahat sitten menee jos on kokoajan siulta lainaamassa?ärsyttäviä tollaset :kieh:
  17. Annika

    Minkä ikäiselle lapselle hammastahnaa?

    mulle sanottiin hammaslääkärissä että tahnaa sitten kun poskihampaita alkaa tulla =)
  18. Annika

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Hieno homma, että jossain paikkakunnilla oikeesti puututaan noihin koko arvioihin. Täällä kans yks ensi synnyttäjä, jonka vauva on arvioitu ~5kg. Synnytyksen käynnistystä ei ole vielä edes harkittu, koska paikat on edelleen epäkypsät, eikä sektiota ole edes ehotettu. Viikkoja alkaa olla takana...
  19. Annika

    miten teiän n.1v7kk ikäset nukahtaa ja missä nukkuu?

    poika 1v9kk ja nukkuu mun vieressä,nukahtaa sänkyyn mun ollessa vieressä tai joskus jopa maitopullon kanssa ilman mua =)
  20. Annika

    Jääkiekon MM

    extra on entinen yle24

Yhteistyössä