Hakutulokset

  1. T

    isojen tyttöjen

    vaatteita? Mistä saa tilattua? Postimyyntikuvastoissa joita meille tulee on aika pieni kokoisia. Tilasin Josefsonin 48-50 puseron ja aika napakka on lantionkohdalta....
  2. T

    kuinka usein teidän

    11 ja 13 vuotiaat tytöt käy suihkussa? meillä kahdesti päivään ja se tuntuu hieman liialta kun eivät edes urheile eivätkä hikoile...
  3. T

    Herkkä

    Minusta on tullut lapsen myötä herkempi kuin ennen, nyt esim. tippa tuli linssiin kun luin nuorista leskistä, samoin elokuvaa katsellessa herkissä tilanteissa herkistyn, mitä ennen ei kyllä tapahtunut. Onko muilla vastaavaa?
  4. T

    astmasta kysyisin

    millaisia oireita teillä oli? mulla on ahdistanut henkeä koko viikonlopun mut ei yskää, hieman nuhaa kyllä. atopikko olen joten olisko puhjennut????
  5. T

    sniif

    sorruin just ja syödä puputin 160g suklaata... tämän päivän pisteet sit on käytetty, onko hyviä neuvoja, et mitäs teen..... etten ala itkemään-kiloja ols 20 mitä pudottaa-
  6. T

    tietääkö kukaan

    onko jotain haittaa jos ei syö painonvartioiden pistelaskussa olevaa piste määrää, kun yrittää laihduttaa? Olen saanut kahdenlaista kommenttia kotiväeltä toiset on sitä mieltä että ehdottomasti täytyy joka päivä syödä niin paljon kuin on pisteitä...
  7. T

    tupakka

    kamala kun on alkanut tehdä tupakkia mieli. polttamatta olen ollut 1v6kk ja kiloja on tullut raskauden jälkeenkin.. mut en haluais polttaa, kun se on niin vaarallistakin.. \|O
  8. T

    paino

    kuinka te saatte painon raskauden jälkeen pois? vai saatteko? ja kuinka pian? taidan olla ainoa jolle on kiloja jäänyt, kohta vuosi synnytyksestä ja 17kg...

Yhteistyössä