Hakutulokset

  1. umayya

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    poistun listalta roikkumasta. kaunista ja lämmintä kesää kaikille! plussaonnea!!!
  2. umayya

    Relaatiot 11 julkaistu

    9 11 12 14 ? 14 11 11 12 ? 9 ? ? 10 5 15 12 ? 14 13 7 8 15 9 ? merkkaus tähän väliin.. sainpas teidät kiinni, tosin pitää taas kohta mennä eikä aikaa ole nyt kauheesti pelailla :/
  3. umayya

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    pikanen päivitys ennen töihin menoa, täällä kp 1/33 toisaalta olen helpottunut kun menin tosiaan kaks päivää sitten takasin töihin niin ei tartte ainakaan ihan heti jäähä pois ;) mut uusin kujein tähän kiertoon :saint:
  4. umayya

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    äiti vm70 vaaleanpunaiset onnittelut koko perheelle! :heart: niin se aika vaan menee.. uusille tervetuloa munkin puolesta! :flower: johnu ymmärrän täysin, meillä oli joulun aikaan lomautukset ja kyllä tuntuu vieläkin vaikka mies onkin vakityössä ja mäkin sain jo palkan tältä kuulta kun...
  5. umayya

    RELAATIOT 10 on täällä

    justiinsa.. mulla vielä ysissä ratkottavaa muutama sana.. en kerkiä taas teidän mukaan kun en kykene koko aika ratkomaan.. joten tää saa jäähä muhimaan...
  6. umayya

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    taas mä olen unohtanut ilmotella mutta kp 13 siis menossa, luulen että kierron kestoks voi nyt laittaa tuon 33.. anteeksi kauheasti kun en kerkiä kirjoitella paljoa, mut en näinä päivinä kerkiä enää edes FB:hen ja sekös vasta rassaa :o :xmas: parin viikon päästä alkais työtkin...
  7. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    merkki tähän väliin.. täytyy jatkaa illalla tai joskus.. hitsi kun joutuu ysiäkin sitten ratkomaan perässä |O kiitos viel eilisistä vihjeistä.. muutamaa sanaa vaille valmis mut ei kerkii ei kerkii kun on tuo oikeeki elämä :saint:
  8. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    kiitos, ratkon näitä huomenna, nyt pitää mennä :wave:
  9. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    musiikki --------------- Kappale 4+4+10 tätä ei oo mullakaan, en tiiä onko scorppareita Scorpions 6+6 näiden levy jonka kansi aiheutti kohua Elokuva ----------- Intiaanipäällikkö 8 wikistä löytyy juonen kohdalta sori väärä vihje oli tossa aiemmin sanottu suoraan.. kerkesin jo sulkee...
  10. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    musiikki: sävel 9 dynamiikka 9+10 elokuva: 6+8 kulttuuri: alfred kroeber 1+8+6+2+8+3+11 ei nyt osu silmään sitten millään.. politiikka: talous 4+6 ruoka: ravinto 13 ruokavalio 11 sauna: soa 10 koulu: oppi 3+4+5+6 nk 11 työ: 9 maitotalous 10 muoti: 18...
  11. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    näistä moni on sellasia että löytyy ihan helposti.. ja on ollut parilla viimisellä sivulla jo hyviä vihjeitä.. toki mielelläni autan ei siinä mitään :)
  12. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    siis onko tuo joki se mikä alkaa t:llä ? jos on niin ei huoli multa sitä.. ääh ei mitää, heti älysin :headwall: :D
  13. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    en muista enää mistä nää löytyi joten konstruktiivinen tutkimus ja tutkimusongelma
  14. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    älkää hetkeen välittäkö tosta mun listasta..
  15. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    musiikki: sävel 9 dynamiikka 9+10 elokuva: 6+8 kulttuuri: 5+7 sumerilainen kulttuuri 6 alfred kroeber pitkä rimpsu, oikean puoleinen politiikka: talous 4+6 ruoka: ravinto 13 ruokavalio 11 sauna: soa 10 koulu: oppi 3+4+5+6 nk 11 työ: 9 maitotalous 10 muoti...
  16. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    kiits :flower:
  17. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    new york on mikä
  18. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    musiikki: 10 11+8 - 11+5 elokuva: intiaanipäällikkö 8 6+8 ohjaaja 4+8 pm 5+4+8+2 kulttuuri: 5+7 sumerilainen kulttuuri 6 alfred kroeber pitkä rimpsu, oikean puoleinen politiikka: talous 4+6 ruoka: ravinto 13 ruokavalio 11 sauna: soa 10 koulu: oppi 3+4+5+6 nk 11...
  19. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    mä nyt ainakin olen tässä hetken että jos ratkoja ja mariia tarttee apuja niin saa kyllä jos löytyy :)
  20. umayya

    RELAATIO 8 ilmestynyt :D

    voin omasta puolestani sanoa että kahlasin ko 70 sivua läpi kahdessa päivässä ja kun eri tahtiin ratkoo näitä kuin muut on aika uuvuttavaa alkaa alusta selaamaan kun pääset loppuun.. varsinkin jos et muista millä sivulla mikäkin vihje on :whistle:

Yhteistyössä