Hakutulokset

  1. L

    Pyydän jo valmiiksi anteeksi tätä vitsiä. Mutta mielenkiinnosta vaan, onko muita mustan huumorin ystäviä ?

    HALOO! Sehän oli vitsi, eikä tosi tarina naapurin liisasta tai kenenkään lapsesta. Ehkä noiden tarinoiden onkin tarkoitus pysäyttää ja ravistella hereille. Kaikki asiat ei naurata, ei aina ne viisaatkaan.
  2. L

    Onko suurikin synti

    Jokainen määrittäköön omat syntinsä. Moraalisestihan se on hieman arveluttavaa, mut jos molemmista on ok, niin mikä ettei. Mitäpä se muille kuuluu.
  3. L

    Parisuhteen seksielämä

    Voikohan kukaan sanoa rehellisesti, että seksielämä on täydellistä ja tarvitseeko sen olla? Tuntuu, että aina seksiä on joko liian vähän (yleisin tyytymättömyys) tai seksiä on liian paljon. Sitten tulee vielä kesto, koko, monipuolisuus, erikoisien mieltymysten täyttyminen, partnerin aktiivisuus...
  4. L

    Mikä ehkäisy puoleksi vuodeksi?

    Pidättäytyminen! 6kk kestää heittämällä ilman seksiä
  5. L

    Tyhmä kysymys, mutta mistä web-kameran saa päälle?

    Minkähänlaisesta web kamerasta on kyse. Onko läppärin kiinteä kamera vai ulkoinen USB-liitäntäinen laite? Kameran tai koneen ohjelmistojen mukana on ohjelma joka käynnistää kameran. Ohjelmat osaa myös käynnistää kameran tarvittaessa. Esim. messenger.
  6. L

    Jos mä oon nyt juonu puoli pulloa viiniä ni voinko ajaa autoa klo 0900

    Kun itsellä tekee koko ajan mieli.. viiniä ja seksiä.
  7. L

    Jos mä oon nyt juonu puoli pulloa viiniä ni voinko ajaa autoa klo 0900

    Jos sulla on vielä sitä viiniä ja lapsikin nukkuu, niin vois tulla kylään ja harrastettais villiä seksiä aamuun saakka :p ..
  8. L

    Viesteilyseuraa meseen / sähköpostiin

    Naispuolista juttuseuraa sähköpostiin tai meseen. Olen 44v mies Kuopiosta.
  9. L

    Papilloomavirus+vauva?!!! Tarttuuko synnytyksessä vauvaan?

    PAPA-luokka ei kerro virustyypistä mitään. Ainoastaan näkyvän solumuutos asteen. Virustyypistä osaa kertoa hoitava lääkärisi. Jos tuo luokka ei laske vuoden aikana, voit joutua silmukkahoitoon jossa poistetaan se muuttunut alue.
  10. L

    YH naista Kuopiosta

    Syksy saa ja itselläkin tekisi mieli.... Mukavaa seuraa.
  11. L

    Kun otat suihin, niin nieletkö

    Sattuispa suuseksistä pitävä nainen kohdalle.....Sama nieleekö vai ei.
  12. L

    Sperman määrä

    Spermaa ei taida pystyä varastoimaan mitenkään. Ylimääräinen poistuu luonnollista reittiä. Pidättäytyminen lisää hieman sperman määrää, mutta toisaalta se myös muuttuu paksummaksi ja makukin taitaa kärsiä, kun ei ole ihan vasta valmistettua. Naiset varmaan voi kertoa omia kokemuksiaan sperman...
  13. L

    Miesten alapään sheivailu

    Itse sheivaan varren ja kassit sileäksi ja muuten sit trimmaan tasaiseksi, ettei tule mitään klovnin hiuspehkoa
  14. L

    mieheni haluaisi peppuseksin jälkeen ......... apua!?

    Kysäisepä mieheltäsi, onko hän valmis ottamaan dildon anukseen ja sen jälkeen nuolemaan sitä? Kyllä valinta on ihan sinulla, mitä haluat tehdä ja mitä et.
  15. L

    miehen laukeamisongelma...

    Onkos se laukeaminen itsetarkoitus? Luulis että olis tyytyväinen kun ei kalu lerpahda heti alussa. :stick:
  16. L

    mieheni haaveilee maksullisista naisista?

    Ap:hän tuossa kyseli, että OLETTEKO antaneet hänen miehelleen lupaa käydä maksullisissa?? : /
  17. L

    mieheni haaveilee maksullisista naisista?

    Tunnustaako kukaan antaneensa lupaa... Hyi sitä! :laugh:
  18. L

    mieheni haaveilee maksullisista naisista?

    Ongelmaanhan on helppo ratkaisu. Laitat vain hinnaston makurin oveen. : /
  19. L

    Miehen haluttomuus raskausaikana

    Eipä ole monta asiaa, joka ei kiihottais niin paljon kuin raskaana oleva nainen... sitä herkkua kun sais... :p
  20. L

    G: Näitkö seksiunia?

    Jaahas... lily se vain näkee unia päivälläkin... ;)

Yhteistyössä