Hakutulokset

  1. A

    Vuonna 1979 syntyneet äidit

    Täällä myöskin vm -79 oleva äiti. Asustetaan Keski-Pohjanmaalla. Lapset: tyttö 12/03 ja poika 05/05.
  2. A

    ison lapsen synnyttäjät!!

    Meidän esikoinen oli syntyessään 4265g (syntyi rv 38+5) ja syntyi sektiolla perätilan vuoksi. Olin myöskin ensisynnyttäjä joten suosittelivat sektiota. Nyt tämän toisen vauvan painoarvio oli rv 37+4 > 3.9kg!! Eli varmasti sellainen samankokoinen tulossa. Alatiesynnytys tiedossa koska on...
  3. A

    1-vuotiaiden päiväunet!

    Meidän tyttö 1v2kk nukkuu 1-2 päikkärit. Jos herää kovin aikaisin tai on kipeä niin nukkuu ekat päikkärit siinä 11 aikaan (n 2h) ja iltapäivällä vielä (1-2h). Jos nukkuu yhdet päiväunet niin menee unille siine 13-13.30 aikaan, ja nukkuu 1½-2½h. Yöunille menee useimmiten klo 21. Joskus 22 tai...
  4. A

    Millainen koti?

    Meidän perhe (minä, aviomies, tyttö 1v2kk ja koira) asumme OK-talossa jonka ostimme -99. Asuinpinta-ala on 119 m2. Kolme makkaria, olkkari, khh + saun. Lisäksi yksi "huone" eteisen yhteydessä johon seinän tekemällä saa yhden lisähuoneen. Lainaa lyhennettään vähän enempi kun mitä vuokralla...
  5. A

    milloin omaan huoneeseen nukkumaan?

    Meidän neiti siirrettiin omaan huoneeseen nukkumaan 10kk:n iässä. Nukkunut 7kk:n iästä lähtien täydet yöt. Siirtäminen omaan huoneeseen ei vaikuttanut yöuniin. Toisaalta hyvä että siirrettiin jo niin "aikaisin", koska pikkukakkonen syntymässä kesällä ja hän luonnollisesti nukkuu meidän...
  6. A

    Väritys kuvia

    Hei. Osoitteesta www.kotiaidit.net > puuhanurkka Sieltä löytyy värityskuvia ym. Sekä myös Nalle Puhin puuhakirja (tai joku sellainen). Muita ei tule mieleen ihan heti... amaria
  7. A

    Löytyykö 79 syntyneitä äippiä?

    Täällä kans vm -79 oleva mamma. Meillä yksi tyttö (s. 14.12.03) ja toista odotan viikoilla 26. Asustellaan tytön ja aviomiehen kanssa Kokkolassa. amaria rv26
  8. A

    Minkäikäisiä isovanhempia lapsillanne ja miten paljon

    Minun äitini on 49 ja isä 52. Mieheni äiti myös 49 ja olisko isä 47 tai 48 (??). amaria rv26
  9. A

    Koska pois pinnasängystä?

    Meidän tyttö 1v2kk ja vielä nukkuu (tosin on jo ahdasta) pinnasängyssä. Meillä on jo valmiina isompi sänky ja pitäisi siihen pian opetella. Toisen lapsen la on 27.5 ja ei viitsisi kahta pinnasänkyä pitää. Hyvin nukahtaa omaan pinnikseen kun vain nostaa sänkyyn. Minkähänlainen rumba alkaa kun...
  10. A

    Minkänimisiä lapsia teillä on? Ja muutakin etunimistä

    Meillä yksi tyttö, Emma Ida Emilia. Emma nimeä olen aina halunnut jos tulee tyttö. Toiset nimet kulkevat suvussa. amaria rv26
  11. A

    Minkä kokoisia lapsenne oli/on 1-vuotiaana?

    Meidän neiti oli 12kk neuvolassa 79.8cm ja 12330g :D
  12. A

    Kuntalisä gallup

    Kokkolassa sai vielä viime vuoden (-04) loppuun asti 202eur miinus verot. Sitä maksettiin kunnes lapsi täyttää 2v. Nyt tämän vuoden alustsa summa on 160e ja maksetaan 3v asti. Ehkä parempi näin... kun k.hoidontuki maksetaan yhtä pitkään. amaria rv24
  13. A

    koko yön nukkuminen

    Meillä nukkunut koko yön 7kk:n ikäisestä lähtien, eli silloin aloitettiin tuttelia antamaan. rintamaitoa ei enää tullut tarpeeksi ja heräili sen vuoksi. Nyt 1v1kk ja nukkuu edelleen 10-12t yössä omassa huoneessa. Kaikki yksilöitä!
  14. A

    G: KOULUTUS/AMMATTI?

    Minä atk-merkonomi/palveluneuvoja. Mieheni putkiasentaja
  15. A

    nimi gallup!!!!!

    Emma Ida Emilia
  16. A

    G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

    Olin 24v kun meidän esikoinen syntyi (tyttö). Nyt 25v ja touko-kesäkuussa syntymässä toinen (LA 27.5.05).

Yhteistyössä